Allmän diskussionstråd för gamers
Citat från natsukashi:
tycker nog att Solar Fields är viktigare för musiken är just Miskovsky, fast hade ju inte klagat om hon gjorde en låt till
Jag menar att themelåten (om en sådan finns) är mer ikonisk för en franchise. Men båda får gärna återkomma.
Citat från TheDukeOfArchives:
Äsch alla bra exclusives är ett stort bandage på ett väldigt litet sår.
Citat från TheDukeOfArchives:
Äsch alla bra exclusives är ett stort bandage på ett väldigt litet sår.
"bra" exclusives
skrattade irl
Solar Fields har komponerat "Still Alive" dock.
Makes sense. Jag hade ändå saknat Lisas röst.
Citat från MCRIDE:
Citat från TheDukeOfArchives:
Äsch alla bra exclusives är ett stort bandage på ett väldigt litet sår.
Citat från TheDukeOfArchives:
Äsch alla bra exclusives är ett stort bandage på ett väldigt litet sår.
"bra" exclusives
skrattade irl
Får du göra hur mycket du vill då detta är subjektivt och min åsikt inget som är satt i en sten du karvat ur
Jag ska hissa flaggor den dag pc får något bra i exclusive väg.
Jag har 2 chippade xbox ett xbox360 ett playstation3 och ett nintendo wii
så jag har en del att välja på:). Och nu för tiden spelar jag Skate 3:).
Men annars gillar jag mest fight spel som Tekken, Mortal Kombat, Soul Calibur
och såna spel:). Men mitt Playstation3 slutade att läsa av skivor helt plötsligt så
jag har bytt in alla spel till Playstation3 då jag köpte mitt xbox360 så nu har jag
inga fight spel till xbox360 så det får ja ta och köpa snart:).
ok va intressant:)
thanks for sharing:).
Ja det är ju en tråd för gamers så ja tänkte att det kunde
passa in här^^.
Yes! bra att veta att din ps3 slutade läsa skivor tror nog alla här kan dra nytta av den informationen.
Citat från ValarMorghulis:
Yes! bra att veta att din ps3 slutade läsa skivor tror nog alla här kan dra nytta av den informationen.
Ja det som du skrev nu är inte heller till så stor nytta till
tråden så varför vara dryg och otrevlig. Det har ju i alla
fall med spel att göra.
Kan inte samtliga bara tagga ner?
But, but. but. but muh fallut4
ingen the witcher 3 tråd, fucked up
Trodde hypen för det hade dött redan?
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet
