Allmän diskussionstråd för gamers
VILKEN FUCKING MORGON!!!!! SHENMUE3 OCH REMAKE PÅ FINAL FANTASY VII!!!! Väck mig inte om jag drömmer!!!!!
Citat från Nirmanakaya:
VILKEN FUCKING MORGON!!!!! SHENMUE3 OCH REMAKE PÅ FINAL FANTASY VII!!!! Väck mig inte om jag drömmer!!!!!
detta är min reaktion just nu + tårar
Vaknar till det här och måste tro att det är en dröm.
FF7 Remake och The Last Guardian tar hem hela E3 för min del.
Enda spelet värt att hypea.
Yes!!!!!! (The Last Guardian)
Citat från celainstine:
Citat från Nirmanakaya:
VILKEN FUCKING MORGON!!!!! SHENMUE3 OCH REMAKE PÅ FINAL FANTASY VII!!!! Väck mig inte om jag drömmer!!!!!
detta är min reaktion just nu + tårar
Samma här, mina ögon har typ inte torkat än!
Fallout 4 någon? Kommer fan bli gotc
Nej.
Ingen i tråden bryr sig om F4.
Ingen.
;___; <3
hoppas Solar Fields gör musiken igen
Fan va sämst ni va då.
är det final fantasy 32 som kommer nu eller?
Fallout 4 confirmed ded gem
Bokade PipBoy Edition. The Pipboy will look great with my Fallout Cosplay, woo.
Oh right, and the game looks amazing.
Här är summering av alla presskonferenser, ni kan se de trailern ni tycker ser intressanta ut :)
Bethesda: http://ctrlaltelite.se/2015/06/15/e3-2015-bethesda-presskonferens-summering-2/
Microsoft: http://ctrlaltelite.se/2015/06/15/e3-2015-microsoft-presskonferens-summering-2/
Ubisoft: http://ctrlaltelite.se/2015/06/16/e3-2015-ubisoft-presskonferens-summering-2/
Sony: http://ctrlaltelite.se/2015/06/16/e3-2015-sony-presskonferens-summering-2/
Det blir Nintendo och Square Enix ikväll kl 18 och 19 :)
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet
