Allmän diskussionstråd för gamers

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Thias Kille, 38 år

6 932 forumsinlägg

Skrivet:
16 juni 2015 kl. 15:13
Thias Kille, 38 år

För mig lutar det åt Star Wars Battlefront(stora box) samt Halo 5 =)

ValarMorghulis Kille, 32 år

1 978 forumsinlägg

Skrivet:
16 juni 2015 kl. 15:17
ValarMorghulis Kille, 32 år

Citat från Thias:


För mig lutar det åt Star Wars Battlefront(stora box) samt Halo 5 =)

Star wars såg amazing ut :D

Thias Kille, 38 år

6 932 forumsinlägg

Skrivet:
16 juni 2015 kl. 15:26
Thias Kille, 38 år

Citat från ValarMorghulis:


Citat från Thias:

Star wars såg amazing ut :D


Om de gjorde! de va typ de enda jag satt å vänta på från EAs sida!

Peppar Kille, 33 år

12 407 forumsinlägg

Skrivet:
16 juni 2015 kl. 16:10
Peppar Kille, 33 år



Aldrig varit ett fan av Ghost Recon-serien, men den här gör mig fan pepp.

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
16 juni 2015 kl. 18:29
natsukashi Kille, 60 år

muppet show nintendo

Alexander Kille, 34 år

3 098 forumsinlägg

Skrivet:
16 juni 2015 kl. 18:47
Alexander Kille, 34 år

Shenmue 3... jag har bara väntat i ett antal år och nu kommer det hända :)

Pan Kille, 46 år

4 141 forumsinlägg

Skrivet:
16 juni 2015 kl. 18:52
Pan Kille, 46 år

Nintendo är så spot-on med sin målgrupp.

Edit: Men dauymn vad svagt det var innehållsmässigt. Inte ens något nytt från nästa stora Zelda. What liksom.

Peppar Kille, 33 år

12 407 forumsinlägg

Skrivet:
16 juni 2015 kl. 18:55
Peppar Kille, 33 år

Vill krama Miyamoto.

Peppar Kille, 33 år

12 407 forumsinlägg

Skrivet:
16 juni 2015 kl. 18:58
Peppar Kille, 33 år

http://www.twitch.tv/ea

De visar Battlefront as we speak.

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
16 juni 2015 kl. 18:59
natsukashi Kille, 60 år

Citat från Pan:


Nintendo är så spot-on med sin målgrupp.

Edit: Men dauymn vad svagt det var innehållsmässigt. Inte ens något nytt från nästa stora Zelda. What liksom.


de sa ju att de inte skulle visa något från nya Zelda så det var ju väntat. Men ja, det var ganska tamt. Nya Fire Emblem ser stabilt ut men var inget annat intressant :(

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
16 juni 2015 kl. 23:17
natsukashi Kille, 60 år



boss

Alexander Kille, 34 år

3 098 forumsinlägg

Skrivet:
16 juni 2015 kl. 23:21
Alexander Kille, 34 år

Ser fram emot Gamescom nu då ett par valde att visa där istället, tillexempel FF XV plus att vi säkert får Dark Souls 3 gameplay.

CraxiBamdikut 30 år

2 668 forumsinlägg

Skrivet:
17 juni 2015 kl. 00:00
CraxiBamdikut 30 år

[img]http://i.imgur.com/Zfy290k.jpg[img]
Vart går gränsen mellan videovåldskritiker och down right edgy cyniker?

Edit: what's up med att de tagit bort HTML-genvägarna i mobilversionen

Alexander Kille, 34 år

3 098 forumsinlägg

Skrivet:
17 juni 2015 kl. 00:05
Alexander Kille, 34 år


Fixar det.

CraxiBamdikut 30 år

2 668 forumsinlägg

Skrivet:
17 juni 2015 kl. 00:07
CraxiBamdikut 30 år

thx bud


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet