Allmän diskussionstråd för gamers
För mig lutar det åt Star Wars Battlefront(stora box) samt Halo 5 =)
Citat från Thias:
För mig lutar det åt Star Wars Battlefront(stora box) samt Halo 5 =)
Star wars såg amazing ut :D
Citat från ValarMorghulis:
Citat från Thias:
Star wars såg amazing ut :D
Om de gjorde! de va typ de enda jag satt å vänta på från EAs sida!
Aldrig varit ett fan av Ghost Recon-serien, men den här gör mig fan pepp.
muppet show nintendo
Shenmue 3... jag har bara väntat i ett antal år och nu kommer det hända :)
Nintendo är så spot-on med sin målgrupp.
Edit: Men dauymn vad svagt det var innehållsmässigt. Inte ens något nytt från nästa stora Zelda. What liksom.
Vill krama Miyamoto.
http://www.twitch.tv/ea
De visar Battlefront as we speak.
Citat från Pan:
Nintendo är så spot-on med sin målgrupp.
Edit: Men dauymn vad svagt det var innehållsmässigt. Inte ens något nytt från nästa stora Zelda. What liksom.
de sa ju att de inte skulle visa något från nya Zelda så det var ju väntat. Men ja, det var ganska tamt. Nya Fire Emblem ser stabilt ut men var inget annat intressant :(
Ser fram emot Gamescom nu då ett par valde att visa där istället, tillexempel FF XV plus att vi säkert får Dark Souls 3 gameplay.
[img]http://i.imgur.com/Zfy290k.jpg[img]
Vart går gränsen mellan videovåldskritiker och down right edgy cyniker?
Edit: what's up med att de tagit bort HTML-genvägarna i mobilversionen
thx bud
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet

