Allmän diskussionstråd för gamers
Citat från TheDukeOfArchives:
^såg jävligt bra ut, Om du spelar på ps4 får vi fan köra lite SW när det släppts.
Jag kör på one tyvärr :/
Efter gameplay videon på Fallout 4 idag så har jag officiellt förevigt stånd.
Tack Bethesda
Övergick till Youtube, taggar ubisofts show, division <3
Citat från mcg:
Efter gameplay videon på Fallout 4 idag så har jag officiellt förevigt stånd.
Tack Bethesda
Ja jävlar vad bra det såg ut. Bett tysta böner sedan New Vegas att Bethesda skulle överlåta utvecklandet till Obsidian, men nu har de vunnit över mig.
Alltså yeeeeees South Park, tänkte inte ens på att jag taggade det!
HNNNNNG
haha dick move på slutet
de bah: NU KAN DU SPELA JUST DANCE MED DIN SMARTPHONE
queue förra årets konferans där de gjorde exakt samma sak .......
The Division verkar fett kefft, Destiny-varning
dark souls 3 mmmmmmmm
Hatar fan AC, dom är så äckligt bra på att göra trailers
mitt favoritmoment var när de announceade beyond good and evil 2
...
:P
ey, vilka här pangar cs(csgo) ofta?
Fallout 3 kommer finnas med Fallout 4 när man köper det, i form av en digital kod. Yay.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet