Allmän diskussionstråd för gamers

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Falaphel Kille, 34 år

11 503 forumsinlägg

Skrivet:
15 juni 2015 kl. 20:07
Falaphel Kille, 34 år

Citat från natsukashi:


Citat från Patriarkatet:

DIVISON YES FINALLY

ser likadant ut som förra året. typ samma miljöer och grejer :///


Fast Ubisoft sparar ju garra gosakerna till sin egen visning.

MCRIDE 26 år

1 929 forumsinlägg

Skrivet:
15 juni 2015 kl. 21:12
MCRIDE 26 år

älskar trailers utan gameplay
mmmmmm

absol Kille, 36 år

8 283 forumsinlägg

Skrivet:
15 juni 2015 kl. 21:20
absol Kille, 36 år

Vi kör livestreamen här och mellansnack på svenska :) Samarbetar med FZ.se och IGDB det här året!



Klicka in er om ni vill skriva kommentarer för att diskutera med oss. Klockan 23 är det BATTLEFRONT <3

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
15 juni 2015 kl. 22:45
natsukashi Kille, 60 år

mobile gaming på E3 ://////////////

Falaphel Kille, 34 år

11 503 forumsinlägg

Skrivet:
15 juni 2015 kl. 23:08
Falaphel Kille, 34 år

^
Lite väl mycket sånt, ja..... Vore en sak om dom som nämnde det i förbifarten mene....

Tycker även personligen att dom hade kunnat göra en lite mer ihopsamling när det gällde alla sportspel, är som samma saker om och om igen tycker jag!

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
15 juni 2015 kl. 23:12
natsukashi Kille, 60 år

Vi fick se mer av fucking Minion Paradise än vi fick se av Mirrors Edge Catalysm ;_________;

och ja, bryr sig folk ens om sportspel??? Hört att Fifa15 var rätt stort men de andra liksom :/

Falaphel Kille, 34 år

11 503 forumsinlägg

Skrivet:
15 juni 2015 kl. 23:14
Falaphel Kille, 34 år

Borde ha fått antingen en separat show alternativt någon sorts samlingbit som sagt... Menmen....

Falaphel Kille, 34 år

11 503 forumsinlägg

Skrivet:
15 juni 2015 kl. 23:15
Falaphel Kille, 34 år

Och nu fuckade min stream up sig :S

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
15 juni 2015 kl. 23:17
natsukashi Kille, 60 år

yeah både twitchs och IGNs streams la av ... funkar fortfarande med länken som absol postade tho

Alexander Kille, 34 år

3 098 forumsinlägg

Skrivet:
15 juni 2015 kl. 23:18
Alexander Kille, 34 år

Ingen här som vet när Namco Bandai har sin tid och/eller om dem ens streamar det någonstans?.

antianti Tjej, 34 år

627 forumsinlägg

Skrivet:
15 juni 2015 kl. 23:20
antianti Tjej, 34 år

Skaffade nyss Steam.

Känns daunting att vara utanför the blizzard-realm

Thias Kille, 38 år

6 932 forumsinlägg

Skrivet:
15 juni 2015 kl. 23:25
Thias Kille, 38 år

Jag kom nyss av star wars battlefront....

Falaphel Kille, 34 år

11 503 forumsinlägg

Skrivet:
15 juni 2015 kl. 23:26
Falaphel Kille, 34 år

Hittar ingen fungerande stream nu, kul såhär till star wars battlefront :)))

Alexander Kille, 34 år

3 098 forumsinlägg

Skrivet:
15 juni 2015 kl. 23:26
Alexander Kille, 34 år

^såg jävligt bra ut, Om du spelar på ps4 får vi fan köra lite SW när det släppts.

Thias Kille, 38 år

6 932 forumsinlägg

Skrivet:
15 juni 2015 kl. 23:27
Thias Kille, 38 år

Well de är slut...fick upp streamen igen va bara att vänta


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet