Allmän diskussionstråd för gamers
Citat från natsukashi:
Citat från Patriarkatet:
DIVISON YES FINALLY
ser likadant ut som förra året. typ samma miljöer och grejer :///
Fast Ubisoft sparar ju garra gosakerna till sin egen visning.
älskar trailers utan gameplay
mmmmmm
Vi kör livestreamen här och mellansnack på svenska :) Samarbetar med FZ.se och IGDB det här året!
Klicka in er om ni vill skriva kommentarer för att diskutera med oss. Klockan 23 är det BATTLEFRONT <3
mobile gaming på E3 ://////////////
^
Lite väl mycket sånt, ja..... Vore en sak om dom som nämnde det i förbifarten mene....
Tycker även personligen att dom hade kunnat göra en lite mer ihopsamling när det gällde alla sportspel, är som samma saker om och om igen tycker jag!
Vi fick se mer av fucking Minion Paradise än vi fick se av Mirrors Edge Catalysm ;_________;
och ja, bryr sig folk ens om sportspel??? Hört att Fifa15 var rätt stort men de andra liksom :/
Borde ha fått antingen en separat show alternativt någon sorts samlingbit som sagt... Menmen....
Och nu fuckade min stream up sig :S
yeah både twitchs och IGNs streams la av ... funkar fortfarande med länken som absol postade tho
Ingen här som vet när Namco Bandai har sin tid och/eller om dem ens streamar det någonstans?.
Skaffade nyss Steam.
Känns daunting att vara utanför the blizzard-realm
Jag kom nyss av star wars battlefront....
Hittar ingen fungerande stream nu, kul såhär till star wars battlefront :)))
^såg jävligt bra ut, Om du spelar på ps4 får vi fan köra lite SW när det släppts.
Well de är slut...fick upp streamen igen va bara att vänta
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet