Allmän diskussionstråd för gamers

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
BEOWULF Kille, 38 år

9 889 forumsinlägg

Skrivet:
15 juni 2015 kl. 16:16
Flawlews Kille, 34 år

303 forumsinlägg

Skrivet:
15 juni 2015 kl. 16:22
Flawlews Kille, 34 år

Utvecklarna är så bra att ''spoila'' vad som ska visas på E3.
Men hoppas det kommer visas något som får oss att tappa hakan. Nytt. Oväntat.
E3 är lite som julafton för mig ^^

Alexander Kille, 34 år

3 098 forumsinlägg

Skrivet:
15 juni 2015 kl. 16:27
Alexander Kille, 34 år

Citat från TexN:


Utvecklarna är så bra att ''spoila'' vad som ska visas på E3.
Men hoppas det kommer visas något som får oss att tappa hakan. Nytt. Oväntat.
E3 är lite som julafton för mig ^^


Haha samma här.
Har höga förväntningar på Sony, samt vem som nu visar Dark Souls 3 :)

Thias Kille, 38 år

6 932 forumsinlägg

Skrivet:
15 juni 2015 kl. 17:07
Thias Kille, 38 år

Vill se Star Wars Battlefront och Need For Speed! verkar rätt fint

Om detta är ingame grafik så ser de inte så fel ut!

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
15 juni 2015 kl. 18:58
natsukashi Kille, 60 år

PC-Mods till Fallout 4 kommer fungera på Xbone-versionen :oooo

Peppar Kille, 33 år

12 407 forumsinlägg

Skrivet:
15 juni 2015 kl. 19:07
Peppar Kille, 33 år

Forza 6 med 60fps till xbone.
Guess Sebban inte kan gnälla mer :)))))

Bloodbath 33 år

14 529 forumsinlägg

Skrivet:
15 juni 2015 kl. 19:09
Bloodbath 33 år

I KNOW! THE HYPE IS REAL!

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
15 juni 2015 kl. 19:12
natsukashi Kille, 60 år

Citat från Patriarkatet:


DIVISON YES FINALLY

ser likadant ut som förra året. typ samma miljöer och grejer :///

Peppar Kille, 33 år

12 407 forumsinlägg

Skrivet:
15 juni 2015 kl. 19:13
Peppar Kille, 33 år

Och man tar ut Ubisoft America's CEO. Istället för, I don't know - någon som faktiskt jobbar med det.
Typ Massive. Eller någon av de två andra Ubiosoft studiorna.

Alexander Kille, 34 år

3 098 forumsinlägg

Skrivet:
15 juni 2015 kl. 19:20
Alexander Kille, 34 år

Alexander Kille, 34 år

3 098 forumsinlägg

Skrivet:
15 juni 2015 kl. 19:21
Alexander Kille, 34 år

Jag vet att det bara är första reveal trailern men jag fan girlar som faan nu :)

Bloodbath 33 år

14 529 forumsinlägg

Skrivet:
15 juni 2015 kl. 19:21
Bloodbath 33 år

hypehypehypehypehypehypehypehypehypehypehypehypehypehypehypehypehypehypehypehypehypehypehype

Alexander Kille, 34 år

3 098 forumsinlägg

Skrivet:
15 juni 2015 kl. 19:23
Alexander Kille, 34 år

+1

Superhjelte Kille, 35 år

8 455 forumsinlägg

Skrivet:
15 juni 2015 kl. 19:53
Superhjelte Kille, 35 år

Microsofts hololens gav mig ståfräs

Thias Kille, 38 år

6 932 forumsinlägg

Skrivet:
15 juni 2015 kl. 20:04
Thias Kille, 38 år

Citat från Superhjelte:


Microsofts hololens gav mig ståfräs

Samma här! fy fan! har väntat på något sådant rätt länge!


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet