Allmän diskussionstråd för gamers
Angående Fallout 4
http://fat.gfycat.com/RecklessSolidAchillestang.webm
Utvecklarna är så bra att ''spoila'' vad som ska visas på E3.
Men hoppas det kommer visas något som får oss att tappa hakan. Nytt. Oväntat.
E3 är lite som julafton för mig ^^
Citat från TexN:
Utvecklarna är så bra att ''spoila'' vad som ska visas på E3.
Men hoppas det kommer visas något som får oss att tappa hakan. Nytt. Oväntat.
E3 är lite som julafton för mig ^^
Haha samma här.
Har höga förväntningar på Sony, samt vem som nu visar Dark Souls 3 :)
Vill se Star Wars Battlefront och Need For Speed! verkar rätt fint
Om detta är ingame grafik så ser de inte så fel ut!
PC-Mods till Fallout 4 kommer fungera på Xbone-versionen :oooo
Forza 6 med 60fps till xbone.
Guess Sebban inte kan gnälla mer :)))))
I KNOW! THE HYPE IS REAL!
Citat från Patriarkatet:
DIVISON YES FINALLY
ser likadant ut som förra året. typ samma miljöer och grejer :///
Och man tar ut Ubisoft America's CEO. Istället för, I don't know - någon som faktiskt jobbar med det.
Typ Massive. Eller någon av de två andra Ubiosoft studiorna.
Jag vet att det bara är första reveal trailern men jag fan girlar som faan nu :)
hypehypehypehypehypehypehypehypehypehypehypehypehypehypehypehypehypehypehypehypehypehypehype
+1
Microsofts hololens gav mig ståfräs
Citat från Superhjelte:
Microsofts hololens gav mig ståfräs
Samma här! fy fan! har väntat på något sådant rätt länge!
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet