Allmän diskussionstråd för gamers
Citat från mcg:
Citat från Pudge:
Citat från mcg:
Alltså wut, Ryu confirmed till Smash Bros 4 :S
Vad i helvete hände nu
Ahaha, var inte Solid Snake med i Brawl? :'D
Yupp, och han var den drygaste karaktären någonsin.
Är bara så förvirrad över Ryu
Vem längtar inte efter att få detta spammat i ansiktet
Fattar inte varför jag inte kört igenom Mass Effect 3 tidigare.
Har haft det ett par gånger men inte kört igenom det pga allt tjafs om slutet. Men jävlar vilket bra spel!
Citat från ValarMorghulis:
Fattar inte varför jag inte kört igenom Mass Effect 3 tidigare.
Har haft det ett par gånger men inte kört igenom det pga allt tjafs om slutet. Men jävlar vilket bra spel!
Bara slutet som ska vara en besvikelse, tydligen. Har själv inte spelat igenom det heller på grund av just det. Värt att införskaffa? Känner att jag måste spela Mass Effect igen, lol.
Citat från ValarMorghulis:
Fattar inte varför jag inte kört igenom Mass Effect 3 tidigare.
Har haft det ett par gånger men inte kört igenom det pga allt tjafs om slutet. Men jävlar vilket bra spel!
Det är det verkligen. Allt gnäll om slutet var så vansinnigt överdrivet i jämförelse med resten av spelets kvalitet.
Alltså lol wut, command inputs på Ryu i sm4sh.
Life complete
Citat från Vvardenfell:
Citat från ValarMorghulis:
Fattar inte varför jag inte kört igenom Mass Effect 3 tidigare.
Har haft det ett par gånger men inte kört igenom det pga allt tjafs om slutet. Men jävlar vilket bra spel!
Det är det verkligen. Allt gnäll om slutet var så vansinnigt överdrivet i jämförelse med resten av spelets kvalitet.
This^
Cities Skylines värt att köpa?
YAAAAAAAAAAS! Är det ens hälften så bra som Dishonored så får vi ett grymt spel!
http://www.gamereactor.se/nyheter/247834/Bethesda+har+just+utannonserat+Dishonored+2/
Well, Fallout 4 kommer ju bara få alla andra spel på E3 att se ut som totalt skit. Vad synd.
Börja kolla efter 24 minuter, holy fucking damn
Fallout 4
Dishonored 2
DOOM 4
Jag tror Bethesda redan vunnit E3
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet
