Allmän diskussionstråd för gamers

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Alexander Kille, 34 år

3 098 forumsinlägg

Skrivet:
11 juni 2015 kl. 00:13
Alexander Kille, 34 år

Citat från Pan:


Jag blir ofta besviken på E3 men det känns ändå värt att hoppas på nya intressanta IPs.
Och The Last Guardian. Nån jävla gång måste det hända.


Det kanske äntligen händer!!!!
Jag vet att man inte ska ropa hej än men ändå

Vvardenfell Kille, 33 år

7 610 forumsinlägg

Skrivet:
11 juni 2015 kl. 06:39
Vvardenfell Kille, 33 år

Någon som lirat Hektor? Köpte det häromdan men väntar med att spela tills jag fixat problem med krascher osv på datorn. Verkar riktigt kusligt, dock.

"Experience terrors only madness can conjure in HEKTOR, a psychological horror game set in a world that literally moves with your every twist and turn."

sXe_emosaurus_sXe 29 år

244 forumsinlägg

Skrivet:
11 juni 2015 kl. 07:06

det är ganska kort vet jag

CraxiBamdikut 30 år

2 668 forumsinlägg

Skrivet:
11 juni 2015 kl. 10:27
CraxiBamdikut 30 år

åh titta ett nytt amnesia he he:)

Vvardenfell Kille, 33 år

7 610 forumsinlägg

Skrivet:
11 juni 2015 kl. 12:33
Vvardenfell Kille, 33 år

Ah, atmosfäriskt skräckspel i förstapersonsvy, 'tis identical :^)

Nakwa Kille, 37 år

4 230 forumsinlägg

Skrivet:
11 juni 2015 kl. 12:41
Nakwa Kille, 37 år

Enda spelet jag har på min must-buy list atm




Annars är man rätt så taggad på steam summer sale ^^

CraxiBamdikut 30 år

2 668 forumsinlägg

Skrivet:
11 juni 2015 kl. 13:11
CraxiBamdikut 30 år

Citat från Vvardenfell:


Ah, atmosfäriskt skräckspel i förstapersonsvy, 'tis identical :^)

genren heter faktiskt post-penumbracore

Peppar Kille, 33 år

12 407 forumsinlägg

Skrivet:
11 juni 2015 kl. 13:13
Peppar Kille, 33 år

Citat från Nakwa:


Enda spelet jag har på min must-buy list atm




Annars är man rätt så taggad på steam summer sale ^^


Förstår inte ett skvatt, men det verkar jävligt ballt

inconspicuousaf Tjej, 31 år

1 667 forumsinlägg

Skrivet:
11 juni 2015 kl. 16:54
inconspicuousaf Tjej, 31 år

Citat från BEOWULF:


Dog inte det ut på typ en vecka eller något sånt? Har nästan bara hört negativa saker om det.

HAh det var betan. The real deal släpptes i tisdags. Jag har det. Det äger som utavbasatansfläsket.

Och ah betan sög bajs men när gör de inte det nu för tin.

EDIT: och när jag säger att det äger menar jag det fucking äger. Har bara spelat ca tre timmar och är redan helt såld.

Lovecraft Kille, 35 år

1 571 forumsinlägg

Skrivet:
11 juni 2015 kl. 17:20
Lovecraft Kille, 35 år

Citat från noraissocool:


[i]Citat från BEOWULF:

Dog inte det ut på typ en vecka eller något sånt? Har nästan bara hört negativa saker om det.

HAh det var betan. The real deal släpptes i tisdags. Jag har det. Det äger som utavbasatansfläsket.


hittar inte vad Nora svarar på, allt jag hör är att ett spel "fucking äger" vilket spel är det? Blir nyfiken och är trött på spelen jag har

Alexander Kille, 34 år

3 098 forumsinlägg

Skrivet:
11 juni 2015 kl. 17:43
Alexander Kille, 34 år

Tamriel unlimited är det dem pratar om.

Lovecraft Kille, 35 år

1 571 forumsinlägg

Skrivet:
11 juni 2015 kl. 17:44
Lovecraft Kille, 35 år

Citat från TheDukeOfArchives:


Tamriel unlimited är det dem pratar om.

danke

Alexander Kille, 34 år

3 098 forumsinlägg

Skrivet:
11 juni 2015 kl. 17:44
Alexander Kille, 34 år

Inga problem.

Bloodbath 33 år

14 529 forumsinlägg

Skrivet:
11 juni 2015 kl. 17:54
Bloodbath 33 år

Va e Tamriel Unlimited?

Bloodbath 33 år

14 529 forumsinlägg

Skrivet:
11 juni 2015 kl. 19:15
Bloodbath 33 år


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet