Allmän diskussionstråd för gamers
Vvardenfell
Kille, 33 år
Någon som lirat Hektor? Köpte det häromdan men väntar med att spela tills jag fixat problem med krascher osv på datorn. Verkar riktigt kusligt, dock.
"Experience terrors only madness can conjure in HEKTOR, a psychological horror game set in a world that literally moves with your every twist and turn."
sXe_emosaurus_sXe
29 år
det är ganska kort vet jag
CraxiBamdikut
30 år
åh titta ett nytt amnesia he he:)
Vvardenfell
Kille, 33 år
Ah, atmosfäriskt skräckspel i förstapersonsvy, 'tis identical :^)
Nakwa
Kille, 37 år
Enda spelet jag har på min must-buy list atm
Annars är man rätt så taggad på steam summer sale ^^
CraxiBamdikut
30 år
Citat från Vvardenfell:
Ah, atmosfäriskt skräckspel i förstapersonsvy, 'tis identical :^)
genren heter faktiskt post-penumbracore
inconspicuousaf
Tjej, 31 år
Citat från BEOWULF:
Dog inte det ut på typ en vecka eller något sånt? Har nästan bara hört negativa saker om det.
HAh det var betan. The real deal släpptes i tisdags. Jag har det. Det äger som utavbasatansfläsket.
Och ah betan sög bajs men när gör de inte det nu för tin.
EDIT: och när jag säger att det äger menar jag det fucking äger. Har bara spelat ca tre timmar och är redan helt såld.
Lovecraft
Kille, 35 år
Citat från noraissocool:
[i]Citat från BEOWULF:
Dog inte det ut på typ en vecka eller något sånt? Har nästan bara hört negativa saker om det.
HAh det var betan. The real deal släpptes i tisdags. Jag har det. Det äger som utavbasatansfläsket.
hittar inte vad Nora svarar på, allt jag hör är att ett spel "fucking äger" vilket spel är det? Blir nyfiken och är trött på spelen jag har
Alexander
Kille, 34 år
Tamriel unlimited är det dem pratar om.
Alexander
Kille, 34 år
Inga problem.
Bloodbath
33 år
Va e Tamriel Unlimited?
Bloodbath
33 år
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet