Allmän diskussionstråd för gamers

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
11 juni 2015 kl. 19:17
natsukashi Kille, 60 år

IT HAS BEGUN

Lovecraft Kille, 35 år

1 571 forumsinlägg

Skrivet:
11 juni 2015 kl. 19:18
Lovecraft Kille, 35 år

http://gaben.tv/

Bloodbath 33 år

14 529 forumsinlägg

Skrivet:
11 juni 2015 kl. 19:31
Bloodbath 33 år

Wehey, Steam Store är segt som sirap.

Peppar Kille, 33 år

12 407 forumsinlägg

Skrivet:
11 juni 2015 kl. 19:54
Peppar Kille, 33 år

Hur funkar Monster Summer Game?

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
11 juni 2015 kl. 20:03
natsukashi Kille, 60 år

Citat från Peppar:


Hur funkar Monster Summer Game?

verkar som att man måste crafta sin badge innan man kan spela?
vore bra om någon kan confirma det. :(

Peppar Kille, 33 år

12 407 forumsinlägg

Skrivet:
11 juni 2015 kl. 20:06
Peppar Kille, 33 år

Citat från natsukashi:


Citat från Peppar:

Hur funkar Monster Summer Game?

verkar som att man måste crafta sin badge innan man kan spela?
vore bra om någon kan confirma det. :(


Du står nämligen med på "Join friends game", haha

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
11 juni 2015 kl. 20:08
natsukashi Kille, 60 år

Citat från Peppar:


Citat från natsukashi:

Citat från Peppar:

Hur funkar Monster Summer Game?

verkar som att man måste crafta sin badge innan man kan spela?
vore bra om någon kan confirma det. :(

Du står nämligen med på "Join friends game", haha


wuuuut? jag har försökt starta game typ tre gånger och den har sagt att det varit problem? :(

Peppar Kille, 33 år

12 407 forumsinlägg

Skrivet:
11 juni 2015 kl. 21:21
Peppar Kille, 33 år



Best.

Bloodbath 33 år

14 529 forumsinlägg

Skrivet:
11 juni 2015 kl. 21:32
Bloodbath 33 år

Tydligen för att GTAV nu säljs med ett in game cash card såvitt jag vet.

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
11 juni 2015 kl. 22:43
natsukashi Kille, 60 år



://

sXe_emosaurus_sXe 29 år

244 forumsinlägg

Skrivet:
11 juni 2015 kl. 22:52

vilken VN?

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
11 juni 2015 kl. 23:06
natsukashi Kille, 60 år

Tokyo School Life
http://steamcommunity.com/app/320760

en polare påpekade nyss att översättningen inte var fel alls ... min hjärna bah kunde inte registrera att det fanns ett "for" i den meningen.

Jag vill tycka om VNs mer än jag gör, eller det verkar som att de flesta förutom typ Hatoful Boyfriend inte har nog många val?? Har liksom kört över en timma på Sakura Spirit och har inte stött på mer än text och tuttar. :'(

sXe_emosaurus_sXe 29 år

244 forumsinlägg

Skrivet:
11 juni 2015 kl. 23:08

haha, har inte spelat en enda VN förutom Love Hina när jag var yngre men vill verkligen

orkar bara inte lägga ner tid på det, eller anime, har andra saker att göra just nu i 3d-världen :((

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
11 juni 2015 kl. 23:47
natsukashi Kille, 60 år

Finns ju Evangelion VN! Dock asgammal men emulatorer och översättningspatcher bör inte vara några problem att få tag på.
http://en.wikipedia.org/wiki/Neon_Genesis_Evangelion:_Girlfriend_of_Steel

Invoker Kille, 31 år

3 315 forumsinlägg

Skrivet:
12 juni 2015 kl. 01:09
Invoker Kille, 31 år

X:COM och Legacy of Kain collection för 100 kronor, HNGG. Praise Gaben.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet