Allmän diskussionstråd för gamers

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
BEOWULF Kille, 38 år

9 889 forumsinlägg

Skrivet:
10 juni 2015 kl. 12:38
BEOWULF Kille, 38 år

144 fps ger mig huvudvärk bara genom att tänka på det :(

Bloodbath 33 år

14 529 forumsinlägg

Skrivet:
10 juni 2015 kl. 12:47
Bloodbath 33 år

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!! HYPE HYPE HYPE HYPE!

http://uk.ign.com/articles/2015/06/09/dark-souls-3-art-confirms-early-2016-release

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
10 juni 2015 kl. 13:09
natsukashi Kille, 60 år

Citat från Intake:


144 fps flyter på riktigt gött, men det får man väl inte säga i det här jävla landet

om man bara upplever 50% av spelet i 30 fps som ex sa, så upplever man 240% av det i 144!!


men srsly varför är ingen mer än jag hype på Mirrors Edge 2? ://

Superhjelte Kille, 35 år

8 455 forumsinlägg

Skrivet:
10 juni 2015 kl. 14:05
Superhjelte Kille, 35 år

Är jävligt hypead för nya Star wars battlefront, hoppas verkligen det blir bra.

Thias Kille, 38 år

6 932 forumsinlägg

Skrivet:
10 juni 2015 kl. 14:06
Thias Kille, 38 år

Samma här! Längtar som fan!

Lovecraft Kille, 35 år

1 571 forumsinlägg

Skrivet:
10 juni 2015 kl. 14:10
Lovecraft Kille, 35 år

Dark souls 3 gasm gasm gasm hnnnnggggghnnnngggghnnnnngggggg

ValarMorghulis Kille, 32 år

1 978 forumsinlägg

Skrivet:
10 juni 2015 kl. 14:14
ValarMorghulis Kille, 32 år

Hoppas på att se mer av dark souls 3 på E3 eller Gamescom!

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
10 juni 2015 kl. 15:26
natsukashi Kille, 60 år

Citat från Intake:


JAG ÄR DÖDSHYPE! SKA RANKA LEADERBOARDS PRECIS SOM I ETTAN!!!!
HYPE!!!!!!!!!!!!


:D
Du får skryta när du kommer in på leaderboards!

Invoker Kille, 31 år

3 315 forumsinlägg

Skrivet:
10 juni 2015 kl. 15:54
Invoker Kille, 31 år

Mankind Divided, soon

Alexander Kille, 34 år

3 098 forumsinlägg

Skrivet:
10 juni 2015 kl. 16:19
Alexander Kille, 34 år

Dark Souls 3 Goty 2016 confirmed

Pan Kille, 46 år

4 141 forumsinlägg

Skrivet:
10 juni 2015 kl. 16:58
Pan Kille, 46 år

Jag blir ofta besviken på E3 men det känns ändå värt att hoppas på nya intressanta IPs.
Och The Last Guardian. Nån jävla gång måste det hända.

Peppar Kille, 33 år

12 407 forumsinlägg

Skrivet:
10 juni 2015 kl. 17:01
Peppar Kille, 33 år

Jag blir besviken på E3 för den består av samma skitsaker hela tiden.
Företag som släpper ny hårdvara som går emot allt som kunderna vill ha.
Storspel som hålls gömda i stora lådor för att folk inte ska kunna se något om de inte är i stora lådan.
Circlejerk.
Svett.
90% som inte visas för de som faktiskt har betalat för en biljett utan för högre folk och media bakom stängda dörrar.
Kändisar som har förtur in i dessa stora lådor.

Thias Kille, 38 år

6 932 forumsinlägg

Skrivet:
10 juni 2015 kl. 17:26
Thias Kille, 38 år

Vill bara se spel jag är intresserad utav sedan skiter jag i vad resten är för något :P

Alexander Kille, 34 år

3 098 forumsinlägg

Skrivet:
10 juni 2015 kl. 18:03
Alexander Kille, 34 år

^Samma här :)

horsedick_mpeg Tjej, 32 år

432 forumsinlägg

Skrivet:
10 juni 2015 kl. 20:51
horsedick_mpeg Tjej, 32 år

säger ba mirrors edge = JAAA
är annars definitivt mest taggad på vad bethseda, ubisoft och EA har att säga under e3. och square enix ofc!!!!


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet