Allmän diskussionstråd för gamers
144 fps ger mig huvudvärk bara genom att tänka på det :(
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!! HYPE HYPE HYPE HYPE!
http://uk.ign.com/articles/2015/06/09/dark-souls-3-art-confirms-early-2016-release

Citat från Intake:
144 fps flyter på riktigt gött, men det får man väl inte säga i det här jävla landet
om man bara upplever 50% av spelet i 30 fps som ex sa, så upplever man 240% av det i 144!!
men srsly varför är ingen mer än jag hype på Mirrors Edge 2? ://
Är jävligt hypead för nya Star wars battlefront, hoppas verkligen det blir bra.
Samma här! Längtar som fan!
Dark souls 3 gasm gasm gasm hnnnnggggghnnnngggghnnnnngggggg
Hoppas på att se mer av dark souls 3 på E3 eller Gamescom!
Citat från Intake:
JAG ÄR DÖDSHYPE! SKA RANKA LEADERBOARDS PRECIS SOM I ETTAN!!!!
HYPE!!!!!!!!!!!!
:D
Du får skryta när du kommer in på leaderboards!
Mankind Divided, soon
Dark Souls 3 Goty 2016 confirmed
Jag blir ofta besviken på E3 men det känns ändå värt att hoppas på nya intressanta IPs.
Och The Last Guardian. Nån jävla gång måste det hända.
Jag blir besviken på E3 för den består av samma skitsaker hela tiden.
Företag som släpper ny hårdvara som går emot allt som kunderna vill ha.
Storspel som hålls gömda i stora lådor för att folk inte ska kunna se något om de inte är i stora lådan.
Circlejerk.
Svett.
90% som inte visas för de som faktiskt har betalat för en biljett utan för högre folk och media bakom stängda dörrar.
Kändisar som har förtur in i dessa stora lådor.
Vill bara se spel jag är intresserad utav sedan skiter jag i vad resten är för något :P
^Samma här :)
säger ba mirrors edge = JAAA
är annars definitivt mest taggad på vad bethseda, ubisoft och EA har att säga under e3. och square enix ofc!!!!
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet