Allmän diskussionstråd för gamers
Citat från apedap:
Citat från Vvardenfell:
Really? Ältar vi det här fortfarande?
Vi? Eller du?
eh ni med tanke på att vvardenfell inte sagt ett skit om debatten tidigare?
Jag ser inte riktigt var diskussionen i detta ligger, jag tycker bara att det är en bra sak.
Tja. Tänkte älta lite. 30 fps är ärkekasst, ser man inte hur röv det flyter på kanske man bör kolla synen.
Citat från heaton2001:
Tja. Tänkte älta lite. 30 fps är ärkekasst, ser man inte hur röv det flyter på kanske man bör kolla synen.
"Cinematisk känsla!"
Seså boys, få ut det ur systemet nu så tråden kan få lite värde igen. För ett par veckor, förhoppningsvis.
Jag har förövrigt inte tänkt på hur nära E3 ligger nu. Taggen is real.
Tbh, hade jag kunnat spela Dark Souls på över 30fps hade det varit underbart. Man märker det rätt jävla snabbt när det kommer till att parera och rulla undan från attacker att FPS gör en rätt stor skillnad i reaktionsförmåga, och med tanke på att min rigg klarar av att lira Dark Souls på 30fps med ALLA options pådragna i DSfix så skulle spelet helt klart kunna spelas på över 30fps. Problemet med just Dark Souls är ju att i stort sett alla spelets mekaniker är bundna till frames. Invulnerability frames, attack frames, recovery frames, parry frames etc.
Och det här säger jag om ett av mina absoluta favoritspel btw. Har VÄLDIGT få "gripes" med det här spelet, men FPS är definitivt det största. Speciellt med tanke på att spelet är så uselt optimerat att det inte ens kan hålla 30 fps på många ställe, trots att min dator ska mer än klara det.
Citat från Pan:
Jag har förövrigt inte tänkt på hur nära E3 ligger nu. Taggen is real.
Dark Souls 3. CHOO CHOO, ALL ABOARD THE HYPE TRAIN!
Citat från Pan:
Jag har förövrigt inte tänkt på hur nära E3 ligger nu. Taggen is real.
Ser fram emot att höra mer om Mirrors Edge 2 och Fallout 4. I bästa fall så har Nintendo ändrat sig om senaste Zelda och kommer visa grejer från det också menneh, tveksamt. :(
Vet inte alls vad man ska peppa på årets E3. Möjligtvis mer om Fallout 4 annars så är det inte mycket intressant just nu vad jag kan komma och tänka på.
Är inte pepp på E3 alls. Kissmässa.
Nån som hunnit spela Tamriel Unlimited ännu? Väntar på download, taggg
Dog inte det ut på typ en vecka eller något sånt? Har nästan bara hört negativa saker om det.
Steam Summersale i morgon då, vad hoppas ni kunna fynda?
Vill skaffa en massa DLCs till Europa Universalis 4 så det hade varit najs
Citat från Superhjelte:
Steam Summersale i morgon då, vad hoppas ni kunna fynda?
dating sims
60fps flyter på riktigt gött
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet