Allmän diskussionstråd för gamers

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
10 juni 2015 kl. 00:28
natsukashi Kille, 60 år

Citat från apedap:


Citat från Vvardenfell:

Really? Ältar vi det här fortfarande?

Vi? Eller du?


eh ni med tanke på att vvardenfell inte sagt ett skit om debatten tidigare?

bonk 30 år

3 136 forumsinlägg

Skrivet:
10 juni 2015 kl. 03:28
bonk 30 år

Jag ser inte riktigt var diskussionen i detta ligger, jag tycker bara att det är en bra sak.

heaton2001 60 år

4 262 forumsinlägg

Skrivet:
10 juni 2015 kl. 03:43
heaton2001 60 år

Tja. Tänkte älta lite. 30 fps är ärkekasst, ser man inte hur röv det flyter på kanske man bör kolla synen.

Invoker Kille, 31 år

3 315 forumsinlägg

Skrivet:
10 juni 2015 kl. 03:45
Invoker Kille, 31 år

Citat från heaton2001:


Tja. Tänkte älta lite. 30 fps är ärkekasst, ser man inte hur röv det flyter på kanske man bör kolla synen.

"Cinematisk känsla!"

Pan Kille, 46 år

4 141 forumsinlägg

Skrivet:
10 juni 2015 kl. 06:16
Pan Kille, 46 år

Seså boys, få ut det ur systemet nu så tråden kan få lite värde igen. För ett par veckor, förhoppningsvis.


Jag har förövrigt inte tänkt på hur nära E3 ligger nu. Taggen is real.

Bloodbath 33 år

14 529 forumsinlägg

Skrivet:
10 juni 2015 kl. 08:39
Bloodbath 33 år

Tbh, hade jag kunnat spela Dark Souls på över 30fps hade det varit underbart. Man märker det rätt jävla snabbt när det kommer till att parera och rulla undan från attacker att FPS gör en rätt stor skillnad i reaktionsförmåga, och med tanke på att min rigg klarar av att lira Dark Souls på 30fps med ALLA options pådragna i DSfix så skulle spelet helt klart kunna spelas på över 30fps. Problemet med just Dark Souls är ju att i stort sett alla spelets mekaniker är bundna till frames. Invulnerability frames, attack frames, recovery frames, parry frames etc.

Och det här säger jag om ett av mina absoluta favoritspel btw. Har VÄLDIGT få "gripes" med det här spelet, men FPS är definitivt det största. Speciellt med tanke på att spelet är så uselt optimerat att det inte ens kan hålla 30 fps på många ställe, trots att min dator ska mer än klara det.




Citat från Pan:


Jag har förövrigt inte tänkt på hur nära E3 ligger nu. Taggen is real.

Dark Souls 3. CHOO CHOO, ALL ABOARD THE HYPE TRAIN!

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
10 juni 2015 kl. 08:51
natsukashi Kille, 60 år

Citat från Pan:


Jag har förövrigt inte tänkt på hur nära E3 ligger nu. Taggen is real.

Ser fram emot att höra mer om Mirrors Edge 2 och Fallout 4. I bästa fall så har Nintendo ändrat sig om senaste Zelda och kommer visa grejer från det också menneh, tveksamt. :(

Oskar Kille, 31 år

2 546 forumsinlägg

Skrivet:
10 juni 2015 kl. 09:54
Oskar Kille, 31 år

Vet inte alls vad man ska peppa på årets E3. Möjligtvis mer om Fallout 4 annars så är det inte mycket intressant just nu vad jag kan komma och tänka på.

Peppar Kille, 33 år

12 407 forumsinlägg

Skrivet:
10 juni 2015 kl. 10:21
Peppar Kille, 33 år

Är inte pepp på E3 alls. Kissmässa.

inconspicuousaf Tjej, 31 år

1 667 forumsinlägg

Skrivet:
10 juni 2015 kl. 10:28
inconspicuousaf Tjej, 31 år

Nån som hunnit spela Tamriel Unlimited ännu? Väntar på download, taggg

BEOWULF Kille, 38 år

9 889 forumsinlägg

Skrivet:
10 juni 2015 kl. 10:34
BEOWULF Kille, 38 år

Dog inte det ut på typ en vecka eller något sånt? Har nästan bara hört negativa saker om det.

Superhjelte Kille, 35 år

8 455 forumsinlägg

Skrivet:
10 juni 2015 kl. 10:47
Superhjelte Kille, 35 år

Steam Summersale i morgon då, vad hoppas ni kunna fynda?

BEOWULF Kille, 38 år

9 889 forumsinlägg

Skrivet:
10 juni 2015 kl. 10:57
BEOWULF Kille, 38 år

Vill skaffa en massa DLCs till Europa Universalis 4 så det hade varit najs

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
10 juni 2015 kl. 12:19
natsukashi Kille, 60 år

Citat från Superhjelte:


Steam Summersale i morgon då, vad hoppas ni kunna fynda?

dating sims

Wikileaks Kille, 33 år

11 370 forumsinlägg

Skrivet:
10 juni 2015 kl. 12:25
Wikileaks Kille, 33 år

60fps flyter på riktigt gött


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet