Allmän diskussionstråd för gamers

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Alexander Kille, 34 år

3 098 forumsinlägg

Skrivet:
9 juni 2015 kl. 15:58
Alexander Kille, 34 år

Grabbar och tjejer, Game har 50% rea på allt. Passa på vet ja :)

Thias Kille, 38 år

6 932 forumsinlägg

Skrivet:
9 juni 2015 kl. 17:12
Thias Kille, 38 år

redna köpt skylanders startpaket till min son =)

Alexander Kille, 34 år

3 098 forumsinlägg

Skrivet:
9 juni 2015 kl. 17:21
Alexander Kille, 34 år

Citat från Thias:


redna köpt skylanders startpaket till min son =)

Fan va gött :)
Blev Final Fantasy Type - 0 till ps4 för mig, även om jag var ute efter något mer men det var helt rensat.

Oskar Kille, 31 år

2 546 forumsinlägg

Skrivet:
9 juni 2015 kl. 17:43
Oskar Kille, 31 år

Var inne när det var 40%, fanns tyvärr ingenting av intresse då. Lite synd faktiskt.

Thias Kille, 38 år

6 932 forumsinlägg

Skrivet:
9 juni 2015 kl. 17:46
Thias Kille, 38 år

Citat från TheDukeOfArchives:


Citat från Thias:

redna köpt skylanders startpaket till min son =)

Fan va gött :)
Blev Final Fantasy Type - 0 till ps4 för mig, även om jag var ute efter något mer men det var helt rensat.


I know! sjukt rensat! men hade inte förväntat mig något annat heller så!
Tod de absolut sista till honom! han fyller år snart så de blir en bra present!

Alexander Kille, 34 år

3 098 forumsinlägg

Skrivet:
9 juni 2015 kl. 23:15
Alexander Kille, 34 år

Riktigt bra!

bonk 30 år

3 136 forumsinlägg

Skrivet:
9 juni 2015 kl. 23:28
bonk 30 år

Man kan refunda spel på Steam om de är lockade i 30fps. Nice.

Invoker Kille, 31 år

3 315 forumsinlägg

Skrivet:
9 juni 2015 kl. 23:36
Invoker Kille, 31 år

Citat från Sebban:


Man kan refunda spel på Steam om de är lockade i 30fps. Nice.
Bild: https://i.imgur.com/PBouBjg.png


Ja. Om ens burk är för dålig för att driva spelet i acceptabel framerate? Det är ju en legit ursäkt. Går ju inte att spela spel om det är en 5 FPS slideshow.

apedap Kille, 31 år

1 275 forumsinlägg

Skrivet:
9 juni 2015 kl. 23:48
apedap Kille, 31 år

"It's not fun"
Super-legit

apedap Kille, 31 år

1 275 forumsinlägg

Skrivet:
9 juni 2015 kl. 23:49
apedap Kille, 31 år

Citat från Pudge:


Det finns ju "My computer doesn't meet the system requirements"

Invoker Kille, 31 år

3 315 forumsinlägg

Skrivet:
9 juni 2015 kl. 23:57
Invoker Kille, 31 år

Citat från apedap:


Citat från Pudge:

Det finns ju "My computer doesn't meet the system requirements"


Du kan ha riktigt rutten framerate vilket som. Även om din dator klarar sig precis förbi system req.

Vvardenfell Kille, 33 år

7 610 forumsinlägg

Skrivet:
9 juni 2015 kl. 23:58
Vvardenfell Kille, 33 år

Really? Ältar vi det här fortfarande?

Invoker Kille, 31 år

3 315 forumsinlägg

Skrivet:
10 juni 2015 kl. 00:08
Invoker Kille, 31 år

Citat från Vvardenfell:


Really? Ältar vi det här fortfarande?

Nej, nu gäller det att man kan refounda spel på steam och det råkar finnas en option för framerate.

Peppar Kille, 33 år

12 407 forumsinlägg

Skrivet:
10 juni 2015 kl. 00:12
Peppar Kille, 33 år

Citat från Pudge:


Citat från Vvardenfell:

Really? Ältar vi det här fortfarande?

Nej, nu gäller det att man kan refounda spel på steam och det råkar finnas en option för framerate.


Och att Sebban måste bete sig såhär.

apedap Kille, 31 år

1 275 forumsinlägg

Skrivet:
10 juni 2015 kl. 00:13
apedap Kille, 31 år

Citat från Vvardenfell:


Really? Ältar vi det här fortfarande?

Vi? Eller du?


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet