Allmän diskussionstråd för gamers
Alexander
Kille, 34 år
Grabbar och tjejer, Game har 50% rea på allt. Passa på vet ja :)
Thias
Kille, 38 år
redna köpt skylanders startpaket till min son =)
Oskar
Kille, 31 år
Var inne när det var 40%, fanns tyvärr ingenting av intresse då. Lite synd faktiskt.
Thias
Kille, 38 år
Citat från TheDukeOfArchives:
Citat från Thias:
redna köpt skylanders startpaket till min son =)
Fan va gött :)
Blev Final Fantasy Type - 0 till ps4 för mig, även om jag var ute efter något mer men det var helt rensat.
I know! sjukt rensat! men hade inte förväntat mig något annat heller så!
Tod de absolut sista till honom! han fyller år snart så de blir en bra present!
Alexander
Kille, 34 år
Riktigt bra!
bonk
30 år
Man kan refunda spel på Steam om de är lockade i 30fps. Nice.

Invoker
Kille, 31 år
Citat från Sebban:
Man kan refunda spel på Steam om de är lockade i 30fps. Nice.
Bild: https://i.imgur.com/PBouBjg.png
Ja. Om ens burk är för dålig för att driva spelet i acceptabel framerate? Det är ju en legit ursäkt. Går ju inte att spela spel om det är en 5 FPS slideshow.
apedap
Kille, 31 år
"It's not fun"
Super-legit
Vvardenfell
Kille, 33 år
Really? Ältar vi det här fortfarande?
Invoker
Kille, 31 år
Citat från Vvardenfell:
Really? Ältar vi det här fortfarande?
Nej, nu gäller det att man kan refounda spel på steam och det råkar finnas en option för framerate.
Peppar
Kille, 33 år
Citat från Pudge:
Citat från Vvardenfell:
Really? Ältar vi det här fortfarande?
Nej, nu gäller det att man kan refounda spel på steam och det råkar finnas en option för framerate.
Och att Sebban måste bete sig såhär.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet