Allmän diskussionstråd för gamers

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Invoker Kille, 31 år

3 315 forumsinlägg

Skrivet:
3 juni 2015 kl. 17:55
Invoker Kille, 31 år

Så alla spel med den versionen av Bryo-engine kändes. Antar att du inte tyckte Oblivion var någon höjdare heller?

Bloodbath 33 år

14 529 forumsinlägg

Skrivet:
3 juni 2015 kl. 17:57
Bloodbath 33 år

Spelade aldrig Oblivion, och om det känns som Fallout NV så skulle jag aldrig vilja göra det heller, trots att jag hört att det ska vara "bättre" än Skyrim.

Peppar Kille, 33 år

12 407 forumsinlägg

Skrivet:
3 juni 2015 kl. 17:58
Peppar Kille, 33 år

Tycker ni Stranded Deep är värt att köpa nu, eller ska jag vänta en vecka till summer sale?

Invoker Kille, 31 år

3 315 forumsinlägg

Skrivet:
3 juni 2015 kl. 18:03
Invoker Kille, 31 år

Citat från Bloodbath:


Spelade aldrig Oblivion, och om det känns som Fallout NV så skulle jag aldrig vilja göra det heller, trots att jag hört att det ska vara "bättre" än Skyrim.

Subjektivt, tycker Oblivion är bättre på alla håll och kanter, mest för att Skyrim var en rykande hög med överhypad skit. Vilket Fallout 4 också kommer vara, förmodar jag. Inte ens Obsidian Entertainment som gör det tillsammans med Bethesda som det verkar. Känns inte som ett Fallout när Black Isles inte medverkar. :(

Bloodbath 33 år

14 529 forumsinlägg

Skrivet:
3 juni 2015 kl. 18:04
Bloodbath 33 år

Quick cash > Good game.

Invoker Kille, 31 år

3 315 forumsinlägg

Skrivet:
3 juni 2015 kl. 18:10
Invoker Kille, 31 år

Tja, det är ju ZeniMax som håller i tyglarna så.

Seraphim Kille, 37 år

12 774 forumsinlägg

Skrivet:
3 juni 2015 kl. 18:10
Seraphim Kille, 37 år

Tycker det är lite tidigt att säga om spelet kommer bli skit eller inte.
inte assassins creed vi snackar om här.

vi fick ju inte se mer än hur spelet kommer att se ut

Invoker Kille, 31 år

3 315 forumsinlägg

Skrivet:
3 juni 2015 kl. 18:14
Invoker Kille, 31 år

Citat från Seraphim:


Tycker det är lite tidigt att säga om spelet kommer bli skit eller inte.
inte assassins creed vi snackar om här.

vi fick ju inte se mer än hur spelet kommer att se ut


Och kanske ännu mindre, då det kan vara pre-renderat i enginen vilket kan vara både fulare eller snyggare. Återstår att se.

Seraphim Kille, 37 år

12 774 forumsinlägg

Skrivet:
3 juni 2015 kl. 18:19
Seraphim Kille, 37 år

Citat från Pudge:


Och kanske ännu mindre, då det kan vara pre-renderat i enginen vilket kan vara både fulare eller snyggare. Återstår att se.[/i]


maybe, grafiken ser dock inte så överdriven ut.


tycker dock det är sjukt att crysis 3 fortfarande ser snyggare ut än många spel som kommer ut idag som ska vara "next gen".

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
3 juni 2015 kl. 18:22
natsukashi Kille, 60 år

ITT: http://www.theguardian.com/science/brain-flapping/2013/dec/24/criticising-popular-things-why-is-it-so-popular

Wikileaks Kille, 33 år

11 370 forumsinlägg

Skrivet:
3 juni 2015 kl. 18:23
Wikileaks Kille, 33 år

Bästa RPGet är Champions: Return to Arms.

Shulk 35 år

13 436 forumsinlägg

Skrivet:
3 juni 2015 kl. 21:02
Shulk 35 år

Någon med Xbone som vill ha Smite nycklar? Sitter på 2 stycken!

bonk 30 år

3 136 forumsinlägg

Skrivet:
4 juni 2015 kl. 00:11
bonk 30 år

"Fallout 4 will be available for a wide range of platforms after launch. The first version that will be released is being developed for Playstation 4, Xbox One and PC. This version uses a brand new engine built from the ground up to take advantage of the power of next gen systems. Absolutely everything is new, and no assets or scrips are being used from Fallout 3/NV or Skyrim."

Timon Kille, 30 år

3 361 forumsinlägg

Skrivet:
4 juni 2015 kl. 00:11
Timon Kille, 30 år


det här var med i fallout 3.

sXe_emosaurus_sXe 29 år

244 forumsinlägg

Skrivet:
4 juni 2015 kl. 00:49

Någon som spelar Ark?
Vad tycker ni?


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet