Allmän diskussionstråd för gamers
Så alla spel med den versionen av Bryo-engine kändes. Antar att du inte tyckte Oblivion var någon höjdare heller?
Spelade aldrig Oblivion, och om det känns som Fallout NV så skulle jag aldrig vilja göra det heller, trots att jag hört att det ska vara "bättre" än Skyrim.
Tycker ni Stranded Deep är värt att köpa nu, eller ska jag vänta en vecka till summer sale?
Citat från Bloodbath:
Spelade aldrig Oblivion, och om det känns som Fallout NV så skulle jag aldrig vilja göra det heller, trots att jag hört att det ska vara "bättre" än Skyrim.
Subjektivt, tycker Oblivion är bättre på alla håll och kanter, mest för att Skyrim var en rykande hög med överhypad skit. Vilket Fallout 4 också kommer vara, förmodar jag. Inte ens Obsidian Entertainment som gör det tillsammans med Bethesda som det verkar. Känns inte som ett Fallout när Black Isles inte medverkar. :(
Quick cash > Good game.
Tja, det är ju ZeniMax som håller i tyglarna så.
Tycker det är lite tidigt att säga om spelet kommer bli skit eller inte.
inte assassins creed vi snackar om här.
vi fick ju inte se mer än hur spelet kommer att se ut
Citat från Seraphim:
Tycker det är lite tidigt att säga om spelet kommer bli skit eller inte.
inte assassins creed vi snackar om här.
vi fick ju inte se mer än hur spelet kommer att se ut
Och kanske ännu mindre, då det kan vara pre-renderat i enginen vilket kan vara både fulare eller snyggare. Återstår att se.
Citat från Pudge:
Och kanske ännu mindre, då det kan vara pre-renderat i enginen vilket kan vara både fulare eller snyggare. Återstår att se.[/i]
maybe, grafiken ser dock inte så överdriven ut.
tycker dock det är sjukt att crysis 3 fortfarande ser snyggare ut än många spel som kommer ut idag som ska vara "next gen".
ITT: http://www.theguardian.com/science/brain-flapping/2013/dec/24/criticising-popular-things-why-is-it-so-popular
Bästa RPGet är Champions: Return to Arms.
Någon med Xbone som vill ha Smite nycklar? Sitter på 2 stycken!
"Fallout 4 will be available for a wide range of platforms after launch. The first version that will be released is being developed for Playstation 4, Xbox One and PC. This version uses a brand new engine built from the ground up to take advantage of the power of next gen systems. Absolutely everything is new, and no assets or scrips are being used from Fallout 3/NV or Skyrim."
Någon som spelar Ark?
Vad tycker ni?
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet
