Allmän diskussionstråd för gamers

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Shulk 35 år

13 436 forumsinlägg

Skrivet:
3 juni 2015 kl. 16:09
Shulk 35 år

Citat från PingPong:


Verkar som att de använder samma som för Skyrim.

FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF

jag kommer inte skaffa det.

pingu 29 år

5 257 forumsinlägg

Skrivet:
3 juni 2015 kl. 16:11
pingu 29 år

Hörde nyss något om Void Engine också. Vi får se.

bonk 30 år

3 136 forumsinlägg

Skrivet:
3 juni 2015 kl. 16:20
bonk 30 år

så jävla mycket saker att se i världen, så himla mycket färg, så himla mycket vertikalt

kommer bli så fucking grymt

Timon Kille, 30 år

3 361 forumsinlägg

Skrivet:
3 juni 2015 kl. 16:23
Timon Kille, 30 år

trodde att vi skulle få en liten teaser, fan vad fel jag hade wow!

Seraphim Kille, 37 år

12 774 forumsinlägg

Skrivet:
3 juni 2015 kl. 16:48
Seraphim Kille, 37 år

Borde utspela sig på östkusten det här med antar jag pga BoS airships osv?

Peppar Kille, 33 år

12 407 forumsinlägg

Skrivet:
3 juni 2015 kl. 16:55
Peppar Kille, 33 år

Jag säger att det inte behöver utspela sig på någon speciell plats alls.
It's a game.

Alexander Kille, 34 år

3 098 forumsinlägg

Skrivet:
3 juni 2015 kl. 16:57
Alexander Kille, 34 år

Locationen har blitt confirmed att vara Boston.

bonk 30 år

3 136 forumsinlägg

Skrivet:
3 juni 2015 kl. 17:15
bonk 30 år

Det är 100% boston, Scollay Square ligger i Boston.

Seraphim Kille, 37 år

12 774 forumsinlägg

Skrivet:
3 juni 2015 kl. 17:16
Seraphim Kille, 37 år

Citat från Peppar:


Jag säger att det inte behöver utspela sig på någon speciell plats alls.
It's a game.



nej man kan väl göra fallout i happaranda om man vill det.
men om man har lite koll på spelens lore så skiljer ju öst och västkusten ganska mycket.

Wikileaks Kille, 33 år

11 370 forumsinlägg

Skrivet:
3 juni 2015 kl. 17:20
Wikileaks Kille, 33 år

Fallout serien har väl aldrig varit en höjdare.

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
3 juni 2015 kl. 17:23
natsukashi Kille, 60 år

Citat från Wikileaks:


Fallout serien har väl aldrig varit en höjdare.

nu startar du ett kärnvapenkrig

Bloodbath 33 år

14 529 forumsinlägg

Skrivet:
3 juni 2015 kl. 17:36
Bloodbath 33 år

Spelade 2 timmar av Fallout New Vegas, och tyckte det var det sämsta skit jag spelat, om jag ska vara ärlig. Det kändes som att spela en svävare, och stat-systemet var såpass avgörande att det bara vart klumpigt att spela och försöka ha ihjäl något.

Shulk 35 år

13 436 forumsinlägg

Skrivet:
3 juni 2015 kl. 17:38
Shulk 35 år

Fallout New Vegas var verkligen inget att hänga i granen.

Liksom spelet var alldeles för öde.... Jag vet att det ändå ska kännas öde, men att ha en sån oerhört stor värld med verkligen noll innehåll.

Jag tog mig till portarna av Vegas, sen gav jag upp för allting bara kändes så dåligt och tråkigt med det spelet

Invoker Kille, 31 år

3 315 forumsinlägg

Skrivet:
3 juni 2015 kl. 17:42
Invoker Kille, 31 år



Kunde varit värre, tbh. Fallout 3 var trots allt Oblivion with guns så att säga, misstänker att Fallout 4 lär bli samma visa.

Även om du ogillar Fallout New Vegas som spel så är det mer av ett Fallout än vad trean någonsin var. Sedan om man gillar det eller inte är subjektivt.

Bloodbath 33 år

14 529 forumsinlägg

Skrivet:
3 juni 2015 kl. 17:54
Bloodbath 33 år

Avskydde hur spelet kändes. Och som sagt, could not give less of a fuck om storyn osv. Kom aldrig tillräckligt långt it i spelet för att det skulle vara något att tänka på öht. Det kändes bara extremt klumpigt i hur det hanterade strider, och det kändes som att styra en svävare istället för en människa.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet