Allmän diskussionstråd för gamers

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Bloodbath 33 år

14 529 forumsinlägg

Skrivet:
2 juni 2015 kl. 19:17
Bloodbath 33 år

Citat från SirArtorias:


Snälla From Software, låt detta vara sant.

http://www.vg247.com/2015/06/02/source-miyazakis-dark-souls-3-ready-for-e3-announcement/


OH FUCKING HELL YES!

Alexander Kille, 34 år

3 098 forumsinlägg

Skrivet:
2 juni 2015 kl. 19:20
Alexander Kille, 34 år

Citat från Bloodbath:


Citat från SirArtorias:

Snälla From Software, låt detta vara sant.

http://www.vg247.com/2015/06/02/source-miyazakis-dark-souls-3-ready-for-e3-announcement/

OH FUCKING HELL YES!


Håller tummarna på att detta stämmer :)

Superhjelte Kille, 35 år

8 455 forumsinlägg

Skrivet:
2 juni 2015 kl. 19:34
Superhjelte Kille, 35 år

Pan Kille, 46 år

4 141 forumsinlägg

Skrivet:
2 juni 2015 kl. 20:40
Pan Kille, 46 år

Det här jädra spelet alltså. /Hooked

Vvardenfell Kille, 33 år

7 610 forumsinlägg

Skrivet:
3 juni 2015 kl. 00:00
Vvardenfell Kille, 33 år

Citat från Pudge:


Hoppas det är Obsidian Entertainment som gör det med Bethesdas engine. Pallar inte om dom släpper "Skyrim med skjutvapen".

+1
Oavsett hur mycket jag gillar Bethesda är det bara att jämföra F3 med New Vegas för att inse hur otroligt mycket duktigare Obsidian är på just den här typen av spel.

bossbre Kille, 38 år

16 forumsinlägg

Skrivet:
3 juni 2015 kl. 00:15
bossbre Kille, 38 år

Pokemon till gameboy <3

jigsaw Tjej, 34 år

198 forumsinlägg

Skrivet:
3 juni 2015 kl. 15:35
jigsaw Tjej, 34 år

35 MIN KVAR AAAAAAAAAA

bonk 30 år

3 136 forumsinlägg

Skrivet:
3 juni 2015 kl. 15:50
bonk 30 år

http://www.twitch.tv/bethesda

10 minuter boys and gals

jigsaw Tjej, 34 år

198 forumsinlägg

Skrivet:
3 juni 2015 kl. 15:59
jigsaw Tjej, 34 år

NU

Shulk 35 år

13 436 forumsinlägg

Skrivet:
3 juni 2015 kl. 16:00
Shulk 35 år

Inb4 rickroll

bonk 30 år

3 136 forumsinlägg

Skrivet:
3 juni 2015 kl. 16:03
bonk 30 år

Shulk 35 år

13 436 forumsinlägg

Skrivet:
3 juni 2015 kl. 16:07
Shulk 35 år

Använder dom samma jävla äckliga skitmotor som i Fallout 3 etc så kommer jag personligen åka till deras huvudkontor och skita i allas munnar

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
3 juni 2015 kl. 16:08
natsukashi Kille, 60 år

undra om fanbasen kommer gråta över att det faktiskt finns färg i spelet den här gången. det hände ju med diablo 3 liksom???

pingu 29 år

5 257 forumsinlägg

Skrivet:
3 juni 2015 kl. 16:09
pingu 29 år

Verkar som att de använder samma som för Skyrim.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet