Allmän diskussionstråd för gamers

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
777 Kille, 34 år

330 forumsinlägg

Skrivet:
2 juni 2015 kl. 16:51
777 Kille, 34 år

http://fallout.bethsoft.com/



?????????????????????????????????????????????????????[u][/u]

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
2 juni 2015 kl. 16:56
natsukashi Kille, 60 år

Ok, det verkar ju intressant

bonk 30 år

3 136 forumsinlägg

Skrivet:
2 juni 2015 kl. 17:07
bonk 30 år

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

777 Kille, 34 år

330 forumsinlägg

Skrivet:
2 juni 2015 kl. 17:11
777 Kille, 34 år

_hypen_



DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖDAR

Bloodbath 33 år

14 529 forumsinlägg

Skrivet:
2 juni 2015 kl. 17:11
Bloodbath 33 år

Remember the fake?...

bonk 30 år

3 136 forumsinlägg

Skrivet:
2 juni 2015 kl. 17:14
bonk 30 år

Ah, fast den länkades ju inte av Bethesdas twitter dock.

https://twitter.com/BethesdaStudios/status/605744940006670337

Peppar Kille, 33 år

12 407 forumsinlägg

Skrivet:
2 juni 2015 kl. 17:14
Peppar Kille, 33 år

Citat från Bloodbath:


Remember the fake?...

Man skickas automatiskt till den sidan om man går in på bethesdas site.

jigsaw Tjej, 34 år

198 forumsinlägg

Skrivet:
2 juni 2015 kl. 17:20
jigsaw Tjej, 34 år

<333
tagga!

Shulk 35 år

13 436 forumsinlägg

Skrivet:
2 juni 2015 kl. 17:21
Shulk 35 år

Inb4 rickroll igen

Timon Kille, 30 år

3 361 forumsinlägg

Skrivet:
2 juni 2015 kl. 17:37
Timon Kille, 30 år

the hype is real or?????

Shulk 35 år

13 436 forumsinlägg

Skrivet:
2 juni 2015 kl. 18:06
Shulk 35 år



Så jävla bra

Invoker Kille, 31 år

3 315 forumsinlägg

Skrivet:
2 juni 2015 kl. 18:06
Invoker Kille, 31 år

Hoppas det är Obsidian Entertainment som gör det med Bethesdas engine. Pallar inte om dom släpper "Skyrim med skjutvapen".

AeriDorno Kille, 30 år

2 718 forumsinlägg

Skrivet:
2 juni 2015 kl. 18:53
AeriDorno Kille, 30 år

Citat från westhaux:


?????????????????????????????????????????????????????[u][/u]

SKREK

Peppar Kille, 33 år

12 407 forumsinlägg

Skrivet:
2 juni 2015 kl. 18:55
Peppar Kille, 33 år

Note to self - håll dig undan från den här tråden de närmsta veckorna.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet