Allmän diskussionstråd för gamers
http://fallout.bethsoft.com/
?????????????????????????????????????????????????????[u][/u]
Ok, det verkar ju intressant
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
_hypen_
DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖDAR
Remember the fake?...
Ah, fast den länkades ju inte av Bethesdas twitter dock.
https://twitter.com/BethesdaStudios/status/605744940006670337
<333
tagga!
Inb4 rickroll igen
the hype is real or?????
Så jävla bra
Hoppas det är Obsidian Entertainment som gör det med Bethesdas engine. Pallar inte om dom släpper "Skyrim med skjutvapen".
Note to self - håll dig undan från den här tråden de närmsta veckorna.
Snälla From Software, låt detta vara sant.
http://www.vg247.com/2015/06/02/source-miyazakis-dark-souls-3-ready-for-e3-announcement/
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet