Allmän diskussionstråd för gamers

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Peppar Kille, 33 år

12 407 forumsinlägg

Skrivet:
1 juni 2015 kl. 12:04
Peppar Kille, 33 år




Ironin.

Peppar Kille, 33 år

12 407 forumsinlägg

Skrivet:
1 juni 2015 kl. 12:05
Peppar Kille, 33 år

Citat från molly:


Citat från westhaux:

Citat från molly:

Någon som har några tips på bra multiplayer-spel till Gamecube? Laddade ned Dolphin och vi har NÖTT Mario Kart Double Dash och Mario Party SAMT laddat ned Star Fox Assault och Gauntlet - Dark Legacy. Any other recommendations?


det bästa ni akn göra är att börja spela streetfigher mot varandra



(skoja bara, gör inte det. Då kommer ni antagligen vilja skilja er :/)

Alltså du skulle se hur dålig stämning det blir av Mario Party ens... vi är fucked så fort vi spelar mot varandra :/ mvh tävlingsinriktad as FUCK


Mario Party och New Super Mario Bros är ju som gjorda för att man ska bli ovänner.

Invoker Kille, 31 år

3 315 forumsinlägg

Skrivet:
1 juni 2015 kl. 12:43
Invoker Kille, 31 år

Citat från Wikileaks:


Citat från Pan:

Citat från Wikileaks:

The Witcher 3 får 9/10 av mig. Kameran är ganska klumpig och det finns vissa glitches. Tex när spelet fryser och man måste starta om.

Tycker kameran är ok och det har aldrig fryst. Men den stela kontrollen... Satan. En simpel sak som att loota blir ett ständigt irritationsmoment, särskilt när de placerat LJUS på looten så man står och tänder och släcker som en idiot 5 gånger.

Och hästen vill jag slakta långsamt.

I övrigt är spelet helt lovely och praktiskt taget fascinerande att ta del av.
Dock är det precis som jag var rädd för, att mainstoryn dränks i sidequests.

Kontrollen/kameran är något man vänjer sig vid, den är ganska klumpig och som du säger uppstår det problem när man ska interagera med olika objekt.Jag tycker att jag kan styra bättre nu än när jag började spela. Dock behövs det fixas och det lär de göra efter några uppdateringar.

Jag har inga problem med att mainstoryn "dränks" i sidequests, sidequests är väldigt bra och sällan meningslösa. The Witcher 1 däremot, i det spelet var sidequests skitdåliga.

Spelet är definitivt värt pengarna. Jag hade betalat 1500 om det fanns en collectors edition.



Med andra ord riktigt värt att införskaffa? Hört något om att det spelar typ ingen roll om man spelat föregångaren. Stämmer detta?

HarveyDent Kille, 42 år

668 forumsinlägg

Skrivet:
1 juni 2015 kl. 15:00
HarveyDent Kille, 42 år



Kontrollen/kameran är något man vänjer sig vid, den är ganska klumpig och som du säger uppstår det problem när man ska interagera med olika objekt.Jag tycker att jag kan styra bättre nu än när jag började spela. Dock behövs det fixas och det lär de göra efter några uppdateringar.

Jag har inga problem med att mainstoryn "dränks" i sidequests, sidequests är väldigt bra och sällan meningslösa. The Witcher 1 däremot, i det spelet var sidequests skitdåliga.

Spelet är definitivt värt pengarna. Jag hade betalat 1500 om det fanns en collectors edition.


Med andra ord riktigt värt att införskaffa? Hört något om att det spelar typ ingen roll om man spelat föregångaren. Stämmer detta?
[/i]

Jag har bara spelat 2:an tidigare, och visst väver dom in händelser från det spelet in i denna uppföljare. Men jag anser att det inte väger så tungt. Recensionerna är inget skitsnack, det är ett "must play"-spel.

HarveyDent Kille, 42 år

668 forumsinlägg

Skrivet:
1 juni 2015 kl. 15:01
HarveyDent Kille, 42 år

Och så är PSN nere när man ändå är ledig....Fan...måste man gå ut? The real life-server?

Timon Kille, 30 år

3 361 forumsinlägg

Skrivet:
1 juni 2015 kl. 19:30
Timon Kille, 30 år


blev lite rädd

Invoker Kille, 31 år

3 315 forumsinlägg

Skrivet:
1 juni 2015 kl. 19:41
Invoker Kille, 31 år

Citat från Timon:



blev lite rädd


10/10

molly Tjej, 34 år

11 279 forumsinlägg

Skrivet:
2 juni 2015 kl. 01:51
molly Tjej, 34 år

Citat från Peppar:


Citat från molly:

Alltså du skulle se hur dålig stämning det blir av Mario Party ens... vi är fucked så fort vi spelar mot varandra :/ mvh tävlingsinriktad as FUCK

Mario Party och New Super Mario Bros är ju som gjorda för att man ska bli ovänner.


Gud ja, speciellt första. När man till och med blir förbannad på tärningen vet man att det är kört :(

Yak Kille, 39 år

1 610 forumsinlägg

Skrivet:
2 juni 2015 kl. 01:52
Yak Kille, 39 år

Ska man köpa ett till 980 nu när de är lite billigare?! Behöver livsråd.

777 Kille, 34 år

330 forumsinlägg

Skrivet:
2 juni 2015 kl. 01:54
777 Kille, 34 år

Citat från Yak:


Ska man köpa ett till 980 nu när de är lite billigare?! Behöver livsråd.

ifall man kan så ska man.

Invoker Kille, 31 år

3 315 forumsinlägg

Skrivet:
2 juni 2015 kl. 03:00
Invoker Kille, 31 år

Citat från Yak:


Ska man köpa ett till 980 nu när de är lite billigare?! Behöver livsråd.

Om du har möjlighet och processor för att backa upp det. Definitivt.

Peppar Kille, 33 år

12 407 forumsinlägg

Skrivet:
2 juni 2015 kl. 10:46
Peppar Kille, 33 år

Minns ni hur det här funkar? Det är från Humble Bundle.
Får jag koden direkt eller kommer den direkt-redeemas på mitt konto?

Shulk 35 år

13 436 forumsinlägg

Skrivet:
2 juni 2015 kl. 10:48
Shulk 35 år

Har för mig du får alternativ till det. Tror du måste verifiera en gång till efter du klickat på knappen om du vill ha det direkt på steam eller ha koden

Peppar Kille, 33 år

12 407 forumsinlägg

Skrivet:
2 juni 2015 kl. 10:54
Peppar Kille, 33 år

Provade nu. Fick koden i rutan jag tryckte på.

Peppar Kille, 33 år

12 407 forumsinlägg

Skrivet:
2 juni 2015 kl. 12:42
Peppar Kille, 33 år

Tydligen får jag koden på vissa, på vissa inte.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet