Allmän diskussionstråd för gamers
Oh mon dieu.
Det ska dock sägas att kontrollen i Witcher 3 är ett formidabelt helvete ibland rätt ofta. Att styra Geralt i trängre utrymmen är som att ratta en stridsvagn i en hundkoja.
^ OH LAWD, den liknelsen fick mig att skratta högt i Skype, och nu tror folk att jag är galen ;-;
Har lagt ner 50+ timmar nu på Witcher 3. Har inte haft tråkigt någon gång, världen är enorm och det finns ALLTID något att göra. Blev så sjukt fascinerad när jag kom till Skellige, hur kan ett spel vara så enormt, vackert och underbart?
Finns en hel del glitches i spelet som jag lätt kan se förbi utan att det förstör spelet på något sätt för spelet har så mycket att erbjuda, wow säger jag bara.
Sen att man får 16 gratis dlcs gör det bara ännu bättre.
Någon som har några tips på bra multiplayer-spel till Gamecube? Laddade ned Dolphin och vi har NÖTT Mario Kart Double Dash och Mario Party SAMT laddat ned Star Fox Assault och Gauntlet - Dark Legacy. Any other recommendations?
^ Super smash bros melee
Citat från molly:
Någon som har några tips på bra multiplayer-spel till Gamecube? Laddade ned Dolphin och vi har NÖTT Mario Kart Double Dash och Mario Party SAMT laddat ned Star Fox Assault och Gauntlet - Dark Legacy. Any other recommendations?
det bästa ni akn göra är att börja spela streetfigher mot varandra
(skoja bara, gör inte det. Då kommer ni antagligen vilja skilja er :/)
Hejsan EC, detta är ett AKUT-meddelande. Kolla era Xbox meddelanden för Microsoft har precis börjat skicka ut HALO 3 ODST koder ^^
Citat från robertfelp:
Hejsan EC, detta är ett AKUT-meddelande. Kolla era Xbox meddelanden för Microsoft har precis börjat skicka ut HALO 3 ODST koder ^^
God bless you, sir.
Citat från robertfelp:
Hejsan EC, detta är ett AKUT-meddelande. Kolla era Xbox meddelanden för Microsoft har precis börjat skicka ut HALO 3 ODST koder ^^
Nice!
The Witcher 3 får 9/10 av mig. Kameran är ganska klumpig och det finns vissa glitches. Tex när spelet fryser och man måste starta om.
Citat från westhaux:
Citat från molly:
Någon som har några tips på bra multiplayer-spel till Gamecube? Laddade ned Dolphin och vi har NÖTT Mario Kart Double Dash och Mario Party SAMT laddat ned Star Fox Assault och Gauntlet - Dark Legacy. Any other recommendations?
det bästa ni akn göra är att börja spela streetfigher mot varandra
(skoja bara, gör inte det. Då kommer ni antagligen vilja skilja er :/)
Alltså du skulle se hur dålig stämning det blir av Mario Party ens... vi är fucked så fort vi spelar mot varandra :/ mvh tävlingsinriktad as FUCK
It's all fun and games until somebody loses :(
Citat från Wikileaks:
The Witcher 3 får 9/10 av mig. Kameran är ganska klumpig och det finns vissa glitches. Tex när spelet fryser och man måste starta om.
Tycker kameran är ok och det har aldrig fryst. Men den stela kontrollen... Satan. En simpel sak som att loota blir ett ständigt irritationsmoment, särskilt när de placerat LJUS på looten så man står och tänder och släcker som en idiot 5 gånger.
Och hästen vill jag slakta långsamt.
I övrigt är spelet helt lovely och praktiskt taget fascinerande att ta del av.
Dock är det precis som jag var rädd för, att mainstoryn dränks i sidequests.
Citat från Pan:
Citat från Wikileaks:
The Witcher 3 får 9/10 av mig. Kameran är ganska klumpig och det finns vissa glitches. Tex när spelet fryser och man måste starta om.
Tycker kameran är ok och det har aldrig fryst. Men den stela kontrollen... Satan. En simpel sak som att loota blir ett ständigt irritationsmoment, särskilt när de placerat LJUS på looten så man står och tänder och släcker som en idiot 5 gånger.
Och hästen vill jag slakta långsamt.
I övrigt är spelet helt lovely och praktiskt taget fascinerande att ta del av.
Dock är det precis som jag var rädd för, att mainstoryn dränks i sidequests.
Kontrollen/kameran är något man vänjer sig vid, den är ganska klumpig och som du säger uppstår det problem när man ska interagera med olika objekt.Jag tycker att jag kan styra bättre nu än när jag började spela. Dock behövs det fixas och det lär de göra efter några uppdateringar.
Jag har inga problem med att mainstoryn "dränks" i sidequests, sidequests är väldigt bra och sällan meningslösa. The Witcher 1 däremot, i det spelet var sidequests skitdåliga.
Spelet är definitivt värt pengarna. Jag hade betalat 1500 om det fanns en collectors edition.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet