Allmän diskussionstråd för gamers

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
DNAgent Kille, 32 år

932 forumsinlägg

Skrivet:
26 maj 2015 kl. 02:25
DNAgent Kille, 32 år

Harvey dent, är level 35, och det verkar som att looten går lite efter ens level, gjorde ett level 20 quest förut och fick ett svärd för level 28... och när jag gjorde ett högre level quest så fick jag ett svärd som var några levlar under mig

HarveyDent Kille, 42 år

668 forumsinlägg

Skrivet:
26 maj 2015 kl. 11:47
HarveyDent Kille, 42 år

Citat från Milkshakepanda:


Harvey dent, är level 35, och det verkar som att looten går lite efter ens level, gjorde ett level 20 quest förut och fick ett svärd för level 28... och när jag gjorde ett högre level quest så fick jag ett svärd som var några levlar under mig

Mhm ok, tack! Min bror gjorde exakt samma quest men fick loot närmare hans egna nivå vilket fick mig att undra vad fasen som var fel.

Alexander Kille, 34 år

3 098 forumsinlägg

Skrivet:
27 maj 2015 kl. 00:04
Alexander Kille, 34 år

Citat från Av:


vilket är ert favvo -spel? :-D

Står mellan Bloodborne, Dark Souls 1. Dark Souls 2 och Demon´s Souls

Textfascist Kille, 33 år

771 forumsinlägg

Skrivet:
27 maj 2015 kl. 07:46
Textfascist Kille, 33 år

Citat från SirArtorias:


Citat från Av:

vilket är ert favvo -spel? :-D

Står mellan Bloodborne, Dark Souls 1. Dark Souls 2 och Demon´s Souls


Av de så tycker jag mest om Dark Souls och Bloodborne.

Thias Kille, 38 år

6 932 forumsinlägg

Skrivet:
27 maj 2015 kl. 15:01
Thias Kille, 38 år

Citat från Av:


vilket är ert favvo -spel? :-D

i RTS är de Blizzard spelen som står högst upp alltså Warcraft och Starcraft serien.
I FPS så är de för mig Halo(alla spel även Odst och Reach)
mmorpg har jag väl inte riktigt något men WoW för loren.

Bloodbath 33 år

14 529 forumsinlägg

Skrivet:
27 maj 2015 kl. 15:20
Bloodbath 33 år

Citat från Av:


vilket är ert favvo -spel? :-D

Antagligen Dark Souls. Ser man på timmar spenderade är det dock War Thunder... Har klart över 1000h i det spelet

ValarMorghulis Kille, 32 år

Citat från Av:


vilket är ert favvo -spel? :-D

The witcher 3 och the last of us

CraxiBamdikut 30 år

2 668 forumsinlägg

Skrivet:
28 maj 2015 kl. 10:58
CraxiBamdikut 30 år

Citat från Av:


vilket är ert favvo -spel? :-D

hatred......

Superhjelte Kille, 35 år

8 455 forumsinlägg

Skrivet:
28 maj 2015 kl. 10:59
Superhjelte Kille, 35 år

Citat från Av:


vilket är ert favvo -spel? :-D

RTS : Warcraft serien eller gamla Command & Conquer spelen.

FPS : CS 1.6/ CS:GO

MOBA: Dota

Vvardenfell Kille, 33 år

7 610 forumsinlägg

Skrivet:
28 maj 2015 kl. 11:03
Vvardenfell Kille, 33 år

Fortfarande Morrowind, inget kommer i närheten.

bonk 30 år

3 136 forumsinlägg

Skrivet:
28 maj 2015 kl. 11:40
bonk 30 år

Fallout 3/New Vegas

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
28 maj 2015 kl. 12:18
natsukashi Kille, 60 år

Portal

Textfascist Kille, 33 år

771 forumsinlägg

Skrivet:
28 maj 2015 kl. 17:29
Textfascist Kille, 33 år


Några tankar om detta spelet? Personligen tycker jag om det. Det är enligt många en Dark Souls kopia, dock anser jag att det är bra eftersom att det uppenbarligen kopierar något bra. Älskar temat btw.

Shulk 35 år

13 436 forumsinlägg

Skrivet:
28 maj 2015 kl. 18:58
Shulk 35 år

Yo Guilty Gear XX Accent Core Plus R släpptes idag/igår på Steam. Någon som lirar?

Peppar Kille, 33 år

12 407 forumsinlägg

Skrivet:
28 maj 2015 kl. 21:18
Peppar Kille, 33 år



Välkommen till familjen.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet