Allmän diskussionstråd för gamers
Jame
Tjej, 33 år
Citat från Textfascist:
Citat från Jame:
Citat från Textfascist:
Tydligen var det på grund av förfining osv.
inte helt okej
Beror på hur man ser det, jag tycker personligen att skjuta fram spel är bra, så utvecklarna får den tid de behöver för att det ska bli så bra som möjligt.
visst, men under en viss tid är det väl okej. har väntat på det i några år. orkar inte vänta mer baraaaa
Textfascist
Kille, 33 år
Citat från S4NIC:
Som föregående talare tycker jag det bara är bra med att skjuta fram spel för att få en optimal produkt än att det ska patchas till helvetet för att det är ofärdigt från början!
*host* Master Chief Collection *host*
Textfascist
Kille, 33 år
Citat från Jame:
Citat från Textfascist:
Citat från Jame:
Citat från Textfascist:
Tydligen var det på grund av förfining osv.
inte helt okej
Beror på hur man ser det, jag tycker personligen att skjuta fram spel är bra, så utvecklarna får den tid de behöver för att det ska bli så bra som möjligt.
visst, men under en viss tid är det väl okej. har väntat på det i några år. orkar inte vänta mer baraaaa
Har väntat på Star Wars Battlefront i nästan tio år, du klarar dig nog i några månader till :)
Shulk
35 år
Citat från Textfascist:
Citat från S4NIC:
Som föregående talare tycker jag det bara är bra med att skjuta fram spel för att få en optimal produkt än att det ska patchas till helvetet för att det är ofärdigt från början!
*host* Master Chief Collection *host*
Haha hörde folk snacka om det på jobbet, är det fortfarande lika förstört som vid release eller har det lyckats blivit nånting av det ännu?
Jame
Tjej, 33 år
Citat från Textfascist:
Har väntat på Star Wars Battlefront i nästan tio år, du klarar dig nog i några månader till :)[/i]
* om det stämmer denna gång
Textfascist
Kille, 33 år
Citat från S4NIC:
Citat från Textfascist:
Citat från S4NIC:
Som föregående talare tycker jag det bara är bra med att skjuta fram spel för att få en optimal produkt än att det ska patchas till helvetet för att det är ofärdigt från början!
*host* Master Chief Collection *host*
Haha hörde folk snacka om det på jobbet, är det fortfarande lika förstört som vid release eller har det lyckats blivit nånting av det ännu?
Har spelat varje dag sen release och trots att det inte är i närheten av lika trasigt, så är det fortfarande skamligt hur trasigt det faktiskt är, fortfarande, efter ett halvår. Går knappt att spela Matchmaking och online co op är en slideshow.
Om du vill så kan jag länka dig till en lista av bugs jag upplevt. Vissa är helt sjuka, mitt krypskyttgevär sköt skott som kurvade sig i 45 grader så jag var tvungen att kompensera för det när jag spelade genom att skjuta långt åt höger. Och det är inte ens det värsta.
Textfascist
Kille, 33 år
Citat från Jame:
Citat från Textfascist:
Har väntat på Star Wars Battlefront i nästan tio år, du klarar dig nog i några månader till :)
* om det stämmer denna gång
För din och min skull, så hoppas jag det. I'll make sure to keep you updated.
Shulk
35 år
Citat från Textfascist:
[i]Citat från S4NIC:
Citat från Textfascist:
Citat från S4NIC:
Hört att det är mycket desync i coop också, stämmer det?
natsukashi
Kille, 60 år
Sen har vi D3 som var i utveckling väldigt länge men ändå borkade releasen totalt, samt var ett totalt train-wreck innan RoS kom typ 2 år efter release. :D
Det fick bli att funda https://www.kickstarter.com/projects/iga/bloodstained-ritual-of-the-night
Blev en Alchemists Treasure pga är en fucking dork
Jame
Tjej, 33 år
fniss
Textfascist
Kille, 33 år
Citat från S4NIC:
Citat från Textfascist:
Citat från S4NIC:
Citat från Textfascist:
Citat från S4NIC:
Hört att det är mycket desync i coop också, stämmer det?
Ja, konstant i princip. Ibland så laddar inte delar av nivåerna heller, så du kan åka på en elephant i Halo 4 kampanjen och helt plötsligt köra rätt ner i något hål för att spelet inte klarar av att ladda resten av nivån.
But hey, vi får ODST, that makes it aaaaall better. Wait...no firefight? Fuck you 343.
celestine
29 år
Citat från unsterblich:
Det fick bli att funda https://www.kickstarter.com/projects/iga/bloodstained-ritual-of-the-night
Blev en Alchemists Treasure pga är en fucking dork
Oj verkar sjukt nice men har inga pengar:D
Seraphim
Kille, 37 år
Citat från unsterblich:
Sen har vi D3 som var i utveckling väldigt länge men ändå borkade releasen totalt, samt var ett totalt train-wreck innan RoS kom typ 2 år efter release. :D
Det fick bli att funda https://www.kickstarter.com/projects/iga/bloodstained-ritual-of-the-night
Blev en Alchemists Treasure pga är en fucking dork
D3´s launch var en ganska stor flopp ja, men det var fortfarande ett kul spel, och dom patchade det väldigt flitigt innan RoS. så skulle inte kalla det ett train-wreck.
största felet med vanilla var inte nånting gameplay relaterat. det var rmah.
Textfascist
Kille, 33 år
Citat från unsterblich:
Sen har vi D3 som var i utveckling väldigt länge men ändå borkade releasen totalt, samt var ett totalt train-wreck innan RoS kom typ 2 år efter release. :D
Det fick bli att funda https://www.kickstarter.com/projects/iga/bloodstained-ritual-of-the-night
Blev en Alchemists Treasure pga är en fucking dork
Betalat för en digital kopia.
Jame
Tjej, 33 år
Citat från Textfascist:
För din och min skull, så hoppas jag det. I'll make sure to keep you updated.[/i]
gört
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet