Allmän diskussionstråd för gamers
Föredrar ni the witcher eller the witcher 2?
Witcher 2, hade väldigt svårt för combaten i första Witcher. Förövrigt sabbade Webhallen med min order så fick bara vanliga utgåvan, kan knappt vänta på att få spela.
Tvåan är utan tvekan bättre på alla punkter.
Citat från HarveyDent:
Nice! Vart beställde du ditt ex ifrån? Ska inte förboka spel från CDON igen :/.
www.spelbutiken.se
De är billiga och pålitliga med utskicken vid releaser.
Låter udda. Jag har beställt där säkert 10+ gånger och alltid fått det på releasedagen eller före.
Hur har CDPR tänkt att man ska se texten i W3 om man INTE sitter precis framför skärmen? Jag har drygt 2½ meter till min 60" och det är närapå omöjligt att avläsa de miniatyriska bokstäverna.
Citat från Pan:
Hur har CDPR tänkt att man ska se texten i W3 om man INTE sitter precis framför skärmen? Jag har drygt 2½ meter till min 60" och det är närapå omöjligt att avläsa de miniatyriska bokstäverna.
vilken text handlar det om? inget som kan lösas med att byta till large hud i options?
Citat från Pan:
Låter udda. Jag har beställt där säkert 10+ gånger och alltid fått det på releasedagen eller före.
Jag också, aldrig haft några problem.
hallå! blir det något eu av blade and soul? legat bryten i en sjö ett tag
Citat från Jame:
hallå! blir det något eu av blade and soul? legat bryten i en sjö ett tag
Beta är planerad till höst i år.
Citat från Textfascist:
Citat från Jame:
hallå! blir det något eu av blade and soul? legat bryten i en sjö ett tag
Beta är planerad till höst i år.
det har varit planerat i tre år känns det som;(
Citat från Jame:
Citat från Textfascist:
Citat från Jame:
hallå! blir det något eu av blade and soul? legat bryten i en sjö ett tag
Beta är planerad till höst i år.
det har varit planerat i tre år känns det som;(
Tydligen var det på grund av förfining osv.
Citat från Textfascist:
Tydligen var det på grund av förfining osv.[/i]
inte helt okej
Citat från Jame:
Citat från Textfascist:
Tydligen var det på grund av förfining osv.
inte helt okej
Beror på hur man ser det, jag tycker personligen att skjuta fram spel är bra, så utvecklarna får den tid de behöver för att det ska bli så bra som möjligt.
Som föregående talare tycker jag det bara är bra med att skjuta fram spel för att få en optimal produkt än att det ska patchas till helvetet för att det är ofärdigt från början!
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet