Allmän diskussionstråd för gamers

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Wikileaks Kille, 33 år

11 370 forumsinlägg

Skrivet:
19 maj 2015 kl. 11:44
Wikileaks Kille, 33 år

Föredrar ni the witcher eller the witcher 2?

Oskar Kille, 31 år

2 546 forumsinlägg

Skrivet:
19 maj 2015 kl. 12:00
Oskar Kille, 31 år

Witcher 2, hade väldigt svårt för combaten i första Witcher. Förövrigt sabbade Webhallen med min order så fick bara vanliga utgåvan, kan knappt vänta på att få spela.

Vvardenfell Kille, 33 år

7 610 forumsinlägg

Skrivet:
19 maj 2015 kl. 12:07
Vvardenfell Kille, 33 år

Tvåan är utan tvekan bättre på alla punkter.

Pan Kille, 46 år

4 141 forumsinlägg

Skrivet:
19 maj 2015 kl. 16:31
Pan Kille, 46 år

Citat från HarveyDent:


Nice! Vart beställde du ditt ex ifrån? Ska inte förboka spel från CDON igen :/.

www.spelbutiken.se
De är billiga och pålitliga med utskicken vid releaser.

Pan Kille, 46 år

4 141 forumsinlägg

Skrivet:
19 maj 2015 kl. 19:59
Pan Kille, 46 år

Låter udda. Jag har beställt där säkert 10+ gånger och alltid fått det på releasedagen eller före.

Pan Kille, 46 år

4 141 forumsinlägg

Skrivet:
19 maj 2015 kl. 20:02
Pan Kille, 46 år

Hur har CDPR tänkt att man ska se texten i W3 om man INTE sitter precis framför skärmen? Jag har drygt 2½ meter till min 60" och det är närapå omöjligt att avläsa de miniatyriska bokstäverna.

Seraphim Kille, 37 år

12 774 forumsinlägg

Skrivet:
19 maj 2015 kl. 20:09
Seraphim Kille, 37 år

Citat från Pan:


Hur har CDPR tänkt att man ska se texten i W3 om man INTE sitter precis framför skärmen? Jag har drygt 2½ meter till min 60" och det är närapå omöjligt att avläsa de miniatyriska bokstäverna.

vilken text handlar det om? inget som kan lösas med att byta till large hud i options?

Textfascist Kille, 33 år

771 forumsinlägg

Skrivet:
19 maj 2015 kl. 20:11
Textfascist Kille, 33 år

Citat från Pan:


Låter udda. Jag har beställt där säkert 10+ gånger och alltid fått det på releasedagen eller före.

Jag också, aldrig haft några problem.

Jame Tjej, 33 år

2 471 forumsinlägg

Skrivet:
19 maj 2015 kl. 20:15
Jame Tjej, 33 år

hallå! blir det något eu av blade and soul? legat bryten i en sjö ett tag

Textfascist Kille, 33 år

771 forumsinlägg

Skrivet:
19 maj 2015 kl. 20:17
Textfascist Kille, 33 år

Citat från Jame:


hallå! blir det något eu av blade and soul? legat bryten i en sjö ett tag

Beta är planerad till höst i år.

Jame Tjej, 33 år

2 471 forumsinlägg

Skrivet:
19 maj 2015 kl. 20:18
Jame Tjej, 33 år

Citat från Textfascist:


Citat från Jame:

hallå! blir det något eu av blade and soul? legat bryten i en sjö ett tag

Beta är planerad till höst i år.


det har varit planerat i tre år känns det som;(

Textfascist Kille, 33 år

771 forumsinlägg

Skrivet:
19 maj 2015 kl. 20:18
Textfascist Kille, 33 år

Citat från Jame:


Citat från Textfascist:

Citat från Jame:

hallå! blir det något eu av blade and soul? legat bryten i en sjö ett tag

Beta är planerad till höst i år.

det har varit planerat i tre år känns det som;(


Tydligen var det på grund av förfining osv.

Jame Tjej, 33 år

2 471 forumsinlägg

Skrivet:
19 maj 2015 kl. 20:20
Jame Tjej, 33 år

Citat från Textfascist:


Tydligen var det på grund av förfining osv.[/i]

inte helt okej

Textfascist Kille, 33 år

771 forumsinlägg

Skrivet:
19 maj 2015 kl. 20:21
Textfascist Kille, 33 år

Citat från Jame:


Citat från Textfascist:

Tydligen var det på grund av förfining osv.

inte helt okej


Beror på hur man ser det, jag tycker personligen att skjuta fram spel är bra, så utvecklarna får den tid de behöver för att det ska bli så bra som möjligt.

Shulk 35 år

13 436 forumsinlägg

Skrivet:
19 maj 2015 kl. 20:24
Shulk 35 år

Som föregående talare tycker jag det bara är bra med att skjuta fram spel för att få en optimal produkt än att det ska patchas till helvetet för att det är ofärdigt från början!


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet