Allmän diskussionstråd för gamers

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
molly Tjej, 34 år

11 279 forumsinlägg

Skrivet:
16 maj 2015 kl. 23:25
molly Tjej, 34 år

Ok nvm såg nyss att den faktiskt ska göras ahahaha trodde det var ett skämt.....

Timon Kille, 30 år

3 361 forumsinlägg

Skrivet:
16 maj 2015 kl. 23:27
Timon Kille, 30 år

Detta är underbart.
The hype.

Vvardenfell Kille, 33 år

7 610 forumsinlägg

Skrivet:
17 maj 2015 kl. 01:03
Vvardenfell Kille, 33 år



;_;

HarveyDent Kille, 42 år

668 forumsinlägg

Skrivet:
17 maj 2015 kl. 22:10
HarveyDent Kille, 42 år

Citat från Vvardenfell:


[youtube]9r0[/tube]

;_;


Skulle skita på mig om jag spelade det där xS.

PrincessAlbert Kille, 34 år

Pan Kille, 46 år

4 141 forumsinlägg

Skrivet:
18 maj 2015 kl. 18:29
Pan Kille, 46 år

Mitt ex av Witcher 3 damp ner i brevinkastet idag. Jag har hunnit spela en mikroskopisk del och är redan heeeelt jädra mållös inför den värld CDPR har skapat.

Textfascist Kille, 33 år

771 forumsinlägg

Skrivet:
18 maj 2015 kl. 21:54
Textfascist Kille, 33 år

Citat från Pan:


Mitt ex av Witcher 3 damp ner i brevinkastet idag. Jag har hunnit spela en mikroskopisk del och är redan heeeelt jädra mållös inför den värld CDPR har skapat.

Jag har spelat det i 5 timmar och det är fullkomligt skit storymässigt och de har inte gjort något för att ordna combatsystemet.

Pan Kille, 46 år

4 141 forumsinlägg

Skrivet:
19 maj 2015 kl. 06:13
Pan Kille, 46 år

Citat från Textfascist:


Jag har spelat det i 5 timmar och det är fullkomligt skit storymässigt och de har inte gjort något för att ordna combatsystemet.

Vi kommer in i det från olika perspektiv. Återstår att se vad jag tycker efter en längre tid.

bonk 30 år

3 136 forumsinlägg

Skrivet:
19 maj 2015 kl. 06:27
bonk 30 år

Citat från Intake:


http://www.sweclockers.com/nyhet/20484-the-witcher-3-kompromissar-med-bildkvaliteten-for-att-passa-spelkonsoler

NEEEEEEEEEEEEEEJ


Spelets grafik känns som en i mängden efter nedsättningen, men facemodels var fortfarande next level. Sjukt besviken.

Textfascist Kille, 33 år

771 forumsinlägg

Skrivet:
19 maj 2015 kl. 10:17
Textfascist Kille, 33 år

Citat från Pan:


Citat från Textfascist:

Jag har spelat det i 5 timmar och det är fullkomligt skit storymässigt och de har inte gjort något för att ordna combatsystemet.

Vi kommer in i det från olika perspektiv. Återstår att se vad jag tycker efter en längre tid.


Återkom gärna.

Textfascist Kille, 33 år

771 forumsinlägg

Skrivet:
19 maj 2015 kl. 10:22
Textfascist Kille, 33 år

Life is Strange är något av det bästa jag någonsin spelat. Har inte blivit så emotionellt investerad i ett spel sen Spec Ops: The Line.

Vvardenfell Kille, 33 år

7 610 forumsinlägg

Skrivet:
19 maj 2015 kl. 10:28
Vvardenfell Kille, 33 år

Citat från Textfascist:


Life is Strange är något av det bästa jag någonsin spelat. Har inte blivit så emotionellt investerad i ett spel sen Spec Ops: The Line.

Truly? Spelade första episoden och halvdiggade den, men tyckte det kändes smått mediokert med otroligt krystad dialog rakt igenom. Blir det bättre i andra?

Textfascist Kille, 33 år

771 forumsinlägg

Skrivet:
19 maj 2015 kl. 10:36
Textfascist Kille, 33 år

Citat från Vvardenfell:


Citat från Textfascist:

Life is Strange är något av det bästa jag någonsin spelat. Har inte blivit så emotionellt investerad i ett spel sen Spec Ops: The Line.

Truly? Spelade första episoden och halvdiggade den, men tyckte det kändes smått mediokert med otroligt krystad dialog rakt igenom. Blir det bättre i andra?


Truly. Blir bättre ju mer du spelar, anser jag. Tycker hela spelet är så fint gjort och jag vet inte, jag bryr mig verkligen om karaktärerna och vill att saker ska gå bra för dem. Oftast brukar jag inte bry mig alls, om jag inte spelar Dragon Age eller Mass Effect, eller något av Telltale. Life is Strange är det enda andra spelet jag skulle ge 5/5. Av allt jag spelat, vilket är ohyggligt mycket.

HarveyDent Kille, 42 år

668 forumsinlägg

Skrivet:
19 maj 2015 kl. 10:53
HarveyDent Kille, 42 år

Citat från Pan:


Mitt ex av Witcher 3 damp ner i brevinkastet idag. Jag har hunnit spela en mikroskopisk del och är redan heeeelt jädra mållös inför den värld CDPR har skapat.

Nice! Vart beställde du ditt ex ifrån? Ska inte förboka spel från CDON igen :/.

Vvardenfell Kille, 33 år

7 610 forumsinlägg

Skrivet:
19 maj 2015 kl. 11:14
Vvardenfell Kille, 33 år

Citat från Textfascist:


Truly. Blir bättre ju mer du spelar, anser jag. Tycker hela spelet är så fint gjort och jag vet inte, jag bryr mig verkligen om karaktärerna och vill att saker ska gå bra för dem. Oftast brukar jag inte bry mig alls, om jag inte spelar Dragon Age eller Mass Effect, eller något av Telltale. Life is Strange är det enda andra spelet jag skulle ge 5/5. Av allt jag spelat, vilket är ohyggligt mycket.

Hm, kanske borde ge det en till chans då! Om de lägger av med repliker som "Epic lolz", haha.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet