Allmän diskussionstråd för gamers
molly
Tjej, 34 år
Ok nvm såg nyss att den faktiskt ska göras ahahaha trodde det var ett skämt.....
Timon
Kille, 30 år
Detta är underbart.
The hype.
Vvardenfell
Kille, 33 år
;_;
HarveyDent
Kille, 42 år
Citat från Vvardenfell:
[youtube]9r0[/tube]
;_;
Skulle skita på mig om jag spelade det där xS.
PrincessAlbert
Kille, 34 år
Pan
Kille, 46 år
Mitt ex av Witcher 3 damp ner i brevinkastet idag. Jag har hunnit spela en mikroskopisk del och är redan heeeelt jädra mållös inför den värld CDPR har skapat.
Textfascist
Kille, 33 år
Citat från Pan:
Mitt ex av Witcher 3 damp ner i brevinkastet idag. Jag har hunnit spela en mikroskopisk del och är redan heeeelt jädra mållös inför den värld CDPR har skapat.
Jag har spelat det i 5 timmar och det är fullkomligt skit storymässigt och de har inte gjort något för att ordna combatsystemet.
Pan
Kille, 46 år
Citat från Textfascist:
Jag har spelat det i 5 timmar och det är fullkomligt skit storymässigt och de har inte gjort något för att ordna combatsystemet.
Vi kommer in i det från olika perspektiv. Återstår att se vad jag tycker efter en längre tid.
bonk
30 år
Citat från Intake:
http://www.sweclockers.com/nyhet/20484-the-witcher-3-kompromissar-med-bildkvaliteten-for-att-passa-spelkonsoler
NEEEEEEEEEEEEEEJ
Spelets grafik känns som en i mängden efter nedsättningen, men facemodels var fortfarande next level. Sjukt besviken.
Textfascist
Kille, 33 år
Citat från Pan:
Citat från Textfascist:
Jag har spelat det i 5 timmar och det är fullkomligt skit storymässigt och de har inte gjort något för att ordna combatsystemet.
Vi kommer in i det från olika perspektiv. Återstår att se vad jag tycker efter en längre tid.
Återkom gärna.
Textfascist
Kille, 33 år
Life is Strange är något av det bästa jag någonsin spelat. Har inte blivit så emotionellt investerad i ett spel sen Spec Ops: The Line.
Vvardenfell
Kille, 33 år
Citat från Textfascist:
Life is Strange är något av det bästa jag någonsin spelat. Har inte blivit så emotionellt investerad i ett spel sen Spec Ops: The Line.
Truly? Spelade första episoden och halvdiggade den, men tyckte det kändes smått mediokert med otroligt krystad dialog rakt igenom. Blir det bättre i andra?
Textfascist
Kille, 33 år
Citat från Vvardenfell:
Citat från Textfascist:
Life is Strange är något av det bästa jag någonsin spelat. Har inte blivit så emotionellt investerad i ett spel sen Spec Ops: The Line.
Truly? Spelade första episoden och halvdiggade den, men tyckte det kändes smått mediokert med otroligt krystad dialog rakt igenom. Blir det bättre i andra?
Truly. Blir bättre ju mer du spelar, anser jag. Tycker hela spelet är så fint gjort och jag vet inte, jag bryr mig verkligen om karaktärerna och vill att saker ska gå bra för dem. Oftast brukar jag inte bry mig alls, om jag inte spelar Dragon Age eller Mass Effect, eller något av Telltale. Life is Strange är det enda andra spelet jag skulle ge 5/5. Av allt jag spelat, vilket är ohyggligt mycket.
HarveyDent
Kille, 42 år
Citat från Pan:
Mitt ex av Witcher 3 damp ner i brevinkastet idag. Jag har hunnit spela en mikroskopisk del och är redan heeeelt jädra mållös inför den värld CDPR har skapat.
Nice! Vart beställde du ditt ex ifrån? Ska inte förboka spel från CDON igen :/.
Vvardenfell
Kille, 33 år
Citat från Textfascist:
Truly. Blir bättre ju mer du spelar, anser jag. Tycker hela spelet är så fint gjort och jag vet inte, jag bryr mig verkligen om karaktärerna och vill att saker ska gå bra för dem. Oftast brukar jag inte bry mig alls, om jag inte spelar Dragon Age eller Mass Effect, eller något av Telltale. Life is Strange är det enda andra spelet jag skulle ge 5/5. Av allt jag spelat, vilket är ohyggligt mycket.
Hm, kanske borde ge det en till chans då! Om de lägger av med repliker som "Epic lolz", haha.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet