Allmän diskussionstråd för gamers

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Seraphim Kille, 37 år

12 774 forumsinlägg

Skrivet:
12 maj 2015 kl. 19:15
Seraphim Kille, 37 år

Citat från Textfascist:


Jag tyckte inte om storyn, jag tyckte inte om combat, tyckte inte om karaktärerna, jag tyckte allt var långtråkigt.
Spelade i 4 timmar sen bytte jag till Final Fantasy type 0.[/i]


du skulle nog öppnat med det i så fall.
men inget fel med att ogilla spelet pga det.

för mig var the witcher 1 ganska bra, spelade igenom både ettan och tvåan igen rätt nyligen faktiskt. måste dock säga att det åldrats ganska uselt, många klumpiga mechanics som känns väldigt ovana idag.

Tvåan är dock mycket bättre, även om det har sina brister så ser jag det som ett rikigt bra rpg. bra mycket bättre än tex dragon age spelen.

Textfascist Kille, 33 år

771 forumsinlägg

Skrivet:
12 maj 2015 kl. 19:19
Textfascist Kille, 33 år

Citat från Seraphim:


Citat från Textfascist:

Jag tyckte inte om storyn, jag tyckte inte om combat, tyckte inte om karaktärerna, jag tyckte allt var långtråkigt.
Spelade i 4 timmar sen bytte jag till Final Fantasy type 0.


du skulle nog öppnat med det i så fall.
men inget fel med att ogilla spelet pga det.

för mig var the witcher 1 ganska bra, spelade igenom både ettan och tvåan igen rätt nyligen faktiskt. måste dock säga att det åldrats ganska uselt, många klumpiga mechanics som känns väldigt ovana idag.

Tvåan är dock mycket bättre, även om det har sina brister så ser jag det som ett rikigt bra rpg. bra mycket bättre än tex dragon age spelen.


Bättre än Dragon Age 2 kanske. Älskar Origins och Inquisition.

Seraphim Kille, 37 år

12 774 forumsinlägg

Skrivet:
12 maj 2015 kl. 19:21
Seraphim Kille, 37 år

Citat från Textfascist:


Bättre än Dragon Age 2 kanske. Älskar Origins och Inquisition.[/i]

Origins var bra sure, men tycker nog the witcher 2 är bättre.
Inquesition kan jag inte säga så mycket om mer än att det börjar jävligt slött.
ska försöka ge mig på det igen och ge det en ärlig chans dock. Men med the witcher 3 runt hörnet får nog det vänta ett tag.

Textfascist Kille, 33 år

771 forumsinlägg

Skrivet:
12 maj 2015 kl. 19:22
Textfascist Kille, 33 år

Citat från Seraphim:


Citat från Textfascist:

Bättre än Dragon Age 2 kanske. Älskar Origins och Inquisition.

Origins var bra sure, men tycker nog the witcher 2 är bättre.
Inquesition kan jag inte säga så mycket om mer än att det börjar jävligt slött.
ska försöka ge mig på det igen och ge det en ärlig chans dock. Men med the witcher 3 runt hörnet får nog det vänta ett tag.


Börjar slött? Det börjar ju in medias res. Eller menar du efteråt?

Seraphim Kille, 37 år

12 774 forumsinlägg

Skrivet:
12 maj 2015 kl. 19:23
Seraphim Kille, 37 år

Citat från Textfascist:


Börjar slött? Det börjar ju in medias res. Eller menar du efteråt?[/i]

Hinterlands var det jag tänkte på.

Textfascist Kille, 33 år

771 forumsinlägg

Skrivet:
12 maj 2015 kl. 19:26
Textfascist Kille, 33 år

Citat från Seraphim:


Citat från Textfascist:

Börjar slött? Det börjar ju in medias res. Eller menar du efteråt?

Hinterlands var det jag tänkte på.


Ah, ja, det är segt, men det blir bättre ju längre du kommer. Tyckte jag iallafall.

Har någon någon åsikt om The Elder Scrolls Online? Funderar på att köpa konsolversionen.

Vvardenfell Kille, 33 år

7 610 forumsinlägg

Skrivet:
12 maj 2015 kl. 20:57
Vvardenfell Kille, 33 år

Citat från Textfascist:


Har någon någon åsikt om The Elder Scrolls Online? Funderar på att köpa konsolversionen.

DON'T DO IT!
!!!!!!!

Thias Kille, 38 år

6 932 forumsinlägg

Skrivet:
12 maj 2015 kl. 22:04
Thias Kille, 38 år

Konsol, srsly broh? srsly? -_-

celestine 29 år

8 273 forumsinlägg

Skrivet:
12 maj 2015 kl. 22:06
celestine 29 år

Citat från Thias:


Konsol, srsly broh? srsly? -_-

...? ...?

Vvardenfell Kille, 33 år

7 610 forumsinlägg

Skrivet:
12 maj 2015 kl. 22:06
Vvardenfell Kille, 33 år

TESO över huvudtaget. Diarré i spelform.
Mvh blir arg så fort jag hör namnet.

celestine 29 år

8 273 forumsinlägg

Skrivet:
12 maj 2015 kl. 22:07
celestine 29 år

Citat från Vvardenfell:


TESO över huvudtaget. Diarré i spelform.
Mvh blir arg så fort jag hör namnet.


ja det förstår jag, skulle aldrig köpa spelet själv
men varför klaga på "KONSOL KONSOL" istället för själva spelet lol?

Vvardenfell Kille, 33 år

7 610 forumsinlägg

Skrivet:
12 maj 2015 kl. 22:08
Vvardenfell Kille, 33 år

För vi har inte diskuterat det tillräckligt apparently :))))

Thias Kille, 38 år

6 932 forumsinlägg

Skrivet:
12 maj 2015 kl. 22:09
Thias Kille, 38 år

Citat från Celestine:


...? ...?[/i]

The Elder Scrolls Online ska man köra på datorn.

celestine 29 år

8 273 forumsinlägg

Skrivet:
12 maj 2015 kl. 22:09
celestine 29 år

Citat från Thias:


Citat från Celestine:

...? ...?

The Elder Scrolls Online ska man köra på datorn.


okej vf??

Thias Kille, 38 år

6 932 forumsinlägg

Skrivet:
12 maj 2015 kl. 22:11
Thias Kille, 38 år

Citat från Celestine:


okej vf??[/i]

Har du i ärlighetens namn kört någon av The Elder Scrolls på en konsol?
Vissa spel kör man på datorn och vissa spel kör man på konsol.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet