Allmän diskussionstråd för gamers

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
celestine 29 år

8 273 forumsinlägg

Skrivet:
12 maj 2015 kl. 22:12
celestine 29 år

har oblivion på ps3 och tycker inte det är så mycket värre än pc förutom fpsen.......

Thias Kille, 38 år

6 932 forumsinlägg

Skrivet:
12 maj 2015 kl. 22:15
Thias Kille, 38 år

Som sagt... jag tycker att vissa spel spelar man bara till datorn och vissa till konsol.

Wikileaks Kille, 33 år

11 370 forumsinlägg

Skrivet:
12 maj 2015 kl. 22:15
Wikileaks Kille, 33 år

ESO är mycket bättre nu än på release. Dessutom utvecklas konsol UI till PC, så ser ingen anledning att skaffa till konsol. På PC kan du skaffa addons, bättre grafik och du kan välja att spela med en kontroll med samma UI som till konsol.

PC är masterrace.

absol Kille, 36 år

8 283 forumsinlägg

Skrivet:
12 maj 2015 kl. 22:18
absol Kille, 36 år

Vilka spel i den genren har man att välja mellan på konsol? Är det typ FFXIV, ESO och Destiny eller?

ex Kille, 33 år

10 053 forumsinlägg

Skrivet:
12 maj 2015 kl. 22:20
ex Kille, 33 år

Förstår inte riktigt vad folks beef med TESO är. Lätt det MMO jag har tyckt varit roligast/bäst/whatever.
Nej, det är inte Morrowind/Oblivion/Skyrim med multiplayer, men hur fan skulle det fungera?

Peppar Kille, 33 år

12 407 forumsinlägg

Skrivet:
12 maj 2015 kl. 22:21
Peppar Kille, 33 år

Nä, du tycker bäst om Trove,.

ex Kille, 33 år

10 053 forumsinlägg

Skrivet:
12 maj 2015 kl. 22:28
ex Kille, 33 år

Citat från Peppar:


Okej,.

Textfascist Kille, 33 år

771 forumsinlägg

Skrivet:
12 maj 2015 kl. 22:35
Textfascist Kille, 33 år

Citat från Vvardenfell:



Jag har respekt för dig och det du säger eftersom du för det mesta är vettig så jag tänker ignorera releasen fullständigt.
Tack.

Textfascist Kille, 33 år

771 forumsinlägg

Skrivet:
12 maj 2015 kl. 22:36
Textfascist Kille, 33 år

Citat från Thias:



Har alla andra Elder Scrolls på både PC och konsol. (förutom de två första som jag bara har till PC.)

Wikileaks Kille, 33 år

11 370 forumsinlägg

Skrivet:
12 maj 2015 kl. 23:00
Wikileaks Kille, 33 år



Vad tror ni?

PacGold Kille, 32 år

763 forumsinlägg

Skrivet:
12 maj 2015 kl. 23:09
PacGold Kille, 32 år

wat

bonk 30 år

3 136 forumsinlägg

Skrivet:
13 maj 2015 kl. 00:00
bonk 30 år

Citat från Wikileaks:




Vad tror ni?


Mitt drömspel har alltid varit sedan jag kommer ihåg att man ska överleva i jungeln mot dinosaurier, typ som rust att man måste skapa shelters osv och sen kan dinosaurierna fucka ur på din skit och förstöra ditt liv. Tagga.

Textfascist Kille, 33 år

771 forumsinlägg

Skrivet:
13 maj 2015 kl. 02:22
Textfascist Kille, 33 år

Citat från Sebban:


Citat från Wikileaks:



Vad tror ni?

Mitt drömspel har alltid varit sedan jag kommer ihåg att man ska överleva i jungeln mot dinosaurier, typ som rust att man måste skapa shelters osv och sen kan dinosaurierna fucka ur på din skit och förstöra ditt liv. Tagga.


Far Cry 4 med dinosaurier? lol

Pan Kille, 46 år

4 141 forumsinlägg

Skrivet:
13 maj 2015 kl. 18:14
Pan Kille, 46 år

Ubisoft behöver seriöst sluta peppra ut AC-titlar. Snacka om att mjölka konceptet torrt.

Wikileaks Kille, 33 år

11 370 forumsinlägg

Skrivet:
13 maj 2015 kl. 18:23
Wikileaks Kille, 33 år

Citat från Textfascist:


Citat från Sebban:

Citat från Wikileaks:



Vad tror ni?

Mitt drömspel har alltid varit sedan jag kommer ihåg att man ska överleva i jungeln mot dinosaurier, typ som rust att man måste skapa shelters osv och sen kan dinosaurierna fucka ur på din skit och förstöra ditt liv. Tagga.

Far Cry 4 med dinosaurier? lol


Hur är det Far Cry 4? Såg du ens videon.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet