Allmän diskussionstråd för gamers
Utifall flera än jag älskar sånt här.
Citat från Vvardenfell:
Utifall flera än jag älskar sånt här.
Köper i princip bara collectors editions om de kommer med en dokumentär om hur de gjorde spelet.
Jag funderar på att köpa en fightstick. Någon som har att rekommendera en bra?
HMPF, att Netherrealm Studios inte lyckas med sina patcher gör mig riktigt jävla arg.
En patch och ALL progress är borta i spelet, plus att upplösningen är fucked.
Nä om man ska skaffa en konsol för såna här spel kanske
MOOOOORRRRRRDOOOORRRRRR
^ Mooorr-dodouruurhh!
OnT: Varför är Game Dev Tycoon så löjligt underhållande?
Ser jävla fint ut :)
JuCitat från Sebban:
Bild: http://i.imgur.com/U4NHP8o.jpg
yall heard niggas
That right brother man
Mods = white trash gaming
Jag fattar inte hur jag ska få tid att spela Witcher 3.
Kanske lika väl borde vänta till ledigheten i sommar. Fuckens.
Tog ut en vecka ledigt bara för the witcher. Längtar otroligt mycket, tror inte jag vart så här hype på ett spel sen The Last of Us.
The Witcher Enhanced Edition kostar 1,19 € på steam nu och 2,99 € för Witcher 2 om ni inte spelat dem innan
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet



