Allmän diskussionstråd för gamers
Citat från EvenFlow:
"på PC kostar dock inte de kassa spelen 600kr tho, så det är positivt. Ifall man failar med något impulsköp liksom"
o självklart ska nån trollande dildoboy komma och lite diskret dra in konsoler i ämnet med sjukt irrelevanta argument. VARFÖR? holy fuck
så off the mark också =) vi pratar om relativt billiga småspel som ingen bryr sig om o så kommer snubben o snackar om stortitlar i högsta prisklassen, haha
Att du inte gick och drog en columbine i dina tonår är fan chockerande.
Mr Cringeson deluxe
Dags att släppa sin edgy teen angst när man är 27 va?
Games owned 341
Games not played 146 (43%)
Citat från Mordollwen:
En fråga till alla som spelar Battlefield. Delar ni åsikten om att Hardline inte har uppnått sin fulla potential och att ni känner er missnöjda med den utbgåvan i överlag?
Tyckte battlefield Hardline såg tråkigt ut i början men nu när jag testat det är det faktiskt mitt favvo bf hittils.
Skenet kan verligen bedra.
Jag måste fråga... av ren oro.
Ni som kört igenom Witcher 1 och 2, blir man belönad av CD Project Red med tillfredsställande slut? Alltså, gedigna narrativt och visuellt genomarbetade slut? Bland det värsta jag vet är spel där devsen gett blanka fan i att knyta ihop spelupplevelsen på ett värdigt sätt, särskilt när det gäller RPGs.
ska inte witcher ett vara ett utav dom sämsta spelen genom jordens historia???
(DET HÄR ÄR GENIUIN FRÅGA, HATA INTE, SVARA BA)
Inte spelat witcher och kommer troligen aldrig göra då det inte är min typ av rpgs så jag har ingen aning men vad får dig att tro det
Citat från westhaux:
ska inte witcher ett vara ett utav dom sämsta spelen genom jordens historia???
(DET HÄR ÄR GENIUIN FRÅGA, HATA INTE, SVARA BA)
Det första var väl mediokert. Har dock dragit till sig en form av cult following efter tvåans briljans.
Citat från Pan:
Jag måste fråga... av ren oro.
Ni som kört igenom Witcher 1 och 2, blir man belönad av CD Project Red med tillfredsställande slut? Alltså, gedigna narrativt och visuellt genomarbetade slut? Bland det värsta jag vet är spel där devsen gett blanka fan i att knyta ihop spelupplevelsen på ett värdigt sätt, särskilt när det gäller RPGs.
The Witcher 2 har ett fantastiskt slut. Aldrig spelat klart ettan dock.
OT: Förresten tar EvenFlow verkligen varje ögonblick han kan, va? Hahaha.
Usch, kan de inte bli den 19:e nu...Orkar inte vänta längre. Kommer antagligen bli ett av dom största spelen iår, iallafall Rpg. ''om man går på vad folk som spelat säger och allt man själv sett'' Sen är det ett plus i kanten att man spelat både The Witcher 1 o 2 och gillat dom skarpt ^^
Citat från EvenFlow:
Citat från FBI:
Din häst är så hög att jag inte ens kan se dig längre
Vart tog du vägen evenflow
mvh representative of the pc "MASTER RACE"
lol ne
Försökte verkligen gilla första The Witcher, men det kändes bara för stelt. Combaten var horribelt tråkig och det var otroligt mycket spring fram och tillbaka. Hade varit okej med springet om Geralt inte rörde sig i snigeltakt.
Storyn är det enda jag har något bra att säga om. Fängslande även för någon som mig som spyr på fantasy settings.
Hej igen, ville vara skriva detta en extra gång att jag har en server uppe på Battlefield Hardline (Xbox one) och jag behöver 1-2 admins.
Än så länge är det bara Conquest Large-Downtown only-Hardcore.
Jag har än så länge betalat kostnaden av servern helt själv och kommer fortsätta att göra det :)
Citat från SirArtorias:
Citat från Mordollwen:
En fråga till alla som spelar Battlefield. Delar ni åsikten om att Hardline inte har uppnått sin fulla potential och att ni känner er missnöjda med den utbgåvan i överlag?
Tyckte battlefield Hardline såg tråkigt ut i början men nu när jag testat det är det faktiskt mitt favvo bf hittils.
Skenet kan verligen bedra.
Här är min fulla recension av Hardline :)
http://ctrlaltelite.se/2015/05/01/recension-battlefield-hardline/
7/10? Lol, more like 4/10. Awful var det.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet