Allmän diskussionstråd för gamers

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
EvenFlow Kille, 38 år

701 forumsinlägg

Skrivet:
2 maj 2015 kl. 23:30
EvenFlow Kille, 38 år

Citat från FBI:


Din häst är så hög att jag inte ens kan se dig längre
Vart tog du vägen evenflow




mvh representative of the pc "MASTER RACE"

Pan Kille, 46 år

4 141 forumsinlägg

Skrivet:
2 maj 2015 kl. 23:48
Pan Kille, 46 år

EvenFlow:

Jag kan förstå att du är lack på alla som ständigt försöker framhäva PC som ett slags oslagbart, gudomligt alternativ bland plattformarna när det uppenbarligen inte är så, men din bråkiga och provocerande ton gör bara saken värre.

bonk 30 år

3 136 forumsinlägg

Skrivet:
2 maj 2015 kl. 23:49
bonk 30 år

Citat från EvenFlow:


"på PC kostar dock inte de kassa spelen 600kr tho, så det är positivt. Ifall man failar med något impulsköp liksom"

o självklart ska nån trollande dildoboy komma och lite diskret dra in konsoler i ämnet med sjukt irrelevanta argument. VARFÖR? holy fuck

så off the mark också =) vi pratar om relativt billiga småspel som ingen bryr sig om o så kommer snubben o snackar om stortitlar i högsta prisklassen, haha


Att du inte gick och drog en columbine i dina tonår är fan chockerande.

Mr Cringeson deluxe

Dags att släppa sin edgy teen angst när man är 27 va?

777 Kille, 34 år

330 forumsinlägg

Skrivet:
2 maj 2015 kl. 23:52
777 Kille, 34 år

Games owned 341
Games not played 146 (43%)

Alexander Kille, 34 år

3 098 forumsinlägg

Skrivet:
2 maj 2015 kl. 23:53
Alexander Kille, 34 år

Citat från Mordollwen:


En fråga till alla som spelar Battlefield. Delar ni åsikten om att Hardline inte har uppnått sin fulla potential och att ni känner er missnöjda med den utbgåvan i överlag?

Tyckte battlefield Hardline såg tråkigt ut i början men nu när jag testat det är det faktiskt mitt favvo bf hittils.
Skenet kan verligen bedra.

Pan Kille, 46 år

4 141 forumsinlägg

Skrivet:
2 maj 2015 kl. 23:57
Pan Kille, 46 år

Jag måste fråga... av ren oro.
Ni som kört igenom Witcher 1 och 2, blir man belönad av CD Project Red med tillfredsställande slut? Alltså, gedigna narrativt och visuellt genomarbetade slut? Bland det värsta jag vet är spel där devsen gett blanka fan i att knyta ihop spelupplevelsen på ett värdigt sätt, särskilt när det gäller RPGs.

777 Kille, 34 år

330 forumsinlägg

Skrivet:
3 maj 2015 kl. 00:01
777 Kille, 34 år

ska inte witcher ett vara ett utav dom sämsta spelen genom jordens historia???
(DET HÄR ÄR GENIUIN FRÅGA, HATA INTE, SVARA BA)

Alexander Kille, 34 år

3 098 forumsinlägg

Skrivet:
3 maj 2015 kl. 00:04
Alexander Kille, 34 år

Inte spelat witcher och kommer troligen aldrig göra då det inte är min typ av rpgs så jag har ingen aning men vad får dig att tro det

Vvardenfell Kille, 33 år

7 610 forumsinlägg

Skrivet:
3 maj 2015 kl. 00:48
Vvardenfell Kille, 33 år

Citat från westhaux:


ska inte witcher ett vara ett utav dom sämsta spelen genom jordens historia???
(DET HÄR ÄR GENIUIN FRÅGA, HATA INTE, SVARA BA)


Det första var väl mediokert. Har dock dragit till sig en form av cult following efter tvåans briljans.

Citat från Pan:

Jag måste fråga... av ren oro.
Ni som kört igenom Witcher 1 och 2, blir man belönad av CD Project Red med tillfredsställande slut? Alltså, gedigna narrativt och visuellt genomarbetade slut? Bland det värsta jag vet är spel där devsen gett blanka fan i att knyta ihop spelupplevelsen på ett värdigt sätt, särskilt när det gäller RPGs.


The Witcher 2 har ett fantastiskt slut. Aldrig spelat klart ettan dock.

OT: Förresten tar EvenFlow verkligen varje ögonblick han kan, va? Hahaha.

DNAgent Kille, 32 år

932 forumsinlägg

Skrivet:
3 maj 2015 kl. 01:34
DNAgent Kille, 32 år

Usch, kan de inte bli den 19:e nu...Orkar inte vänta längre. Kommer antagligen bli ett av dom största spelen iår, iallafall Rpg. ''om man går på vad folk som spelat säger och allt man själv sett'' Sen är det ett plus i kanten att man spelat både The Witcher 1 o 2 och gillat dom skarpt ^^

CraxiBamdikut 30 år

2 668 forumsinlägg

Skrivet:
3 maj 2015 kl. 13:12
CraxiBamdikut 30 år

Citat från EvenFlow:


Citat från FBI:

Din häst är så hög att jag inte ens kan se dig längre
Vart tog du vägen evenflow




mvh representative of the pc "MASTER RACE"


lol ne

CraxiBamdikut 30 år

2 668 forumsinlägg

Skrivet:
3 maj 2015 kl. 13:18
CraxiBamdikut 30 år

Försökte verkligen gilla första The Witcher, men det kändes bara för stelt. Combaten var horribelt tråkig och det var otroligt mycket spring fram och tillbaka. Hade varit okej med springet om Geralt inte rörde sig i snigeltakt.
Storyn är det enda jag har något bra att säga om. Fängslande även för någon som mig som spyr på fantasy settings.

robertfelp Kille, 30 år

308 forumsinlägg

Skrivet:
4 maj 2015 kl. 11:06
robertfelp Kille, 30 år

Hej igen, ville vara skriva detta en extra gång att jag har en server uppe på Battlefield Hardline (Xbox one) och jag behöver 1-2 admins.

Än så länge är det bara Conquest Large-Downtown only-Hardcore.

Jag har än så länge betalat kostnaden av servern helt själv och kommer fortsätta att göra det :)

absol Kille, 36 år

8 283 forumsinlägg

Skrivet:
4 maj 2015 kl. 11:09
absol Kille, 36 år

Citat från SirArtorias:


Citat från Mordollwen:

En fråga till alla som spelar Battlefield. Delar ni åsikten om att Hardline inte har uppnått sin fulla potential och att ni känner er missnöjda med den utbgåvan i överlag?

Tyckte battlefield Hardline såg tråkigt ut i början men nu när jag testat det är det faktiskt mitt favvo bf hittils.
Skenet kan verligen bedra.



Här är min fulla recension av Hardline :)

http://ctrlaltelite.se/2015/05/01/recension-battlefield-hardline/

Textfascist Kille, 33 år

771 forumsinlägg

Skrivet:
5 maj 2015 kl. 00:15
Textfascist Kille, 33 år

7/10? Lol, more like 4/10. Awful var det.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet