Allmän diskussionstråd för gamers
Nu när Silent hills är historia och P.T är borta blev det populärt att sälja sin ps4 med demot på.
Högsta budet ligger på 1800 $ på eBay. It's flappy bird all over again.
Vad betyder cringeade och varför ser jag det endast på EC?
Försvenskning av "to cringe". Lite som du "nope:ar" vid något läskigt fast din reaktion vid pinsamma situationer.
Generades alltså?
To the moon steam kod: T3HY3-06M7I-0QH9C
Hade redan det spelet :)
Citat från Milkshakepanda:
To the moon steam kod: T3HY3-06M7I-0QH9C
Hade redan det spelet :)
Claimed it! Varit sugen på't ett tag. Tackar ödmjukast!
At first I was like: "Neeej fan gratis spel ju"
and then I was like "Vänta det här spelet har jag ju redan på steam och jag har inte spelat det än?"
PC gaming 2015.
So true
Games owned: 295
Games not played: 137 (46%)
Är rätt nöjd med 54% ändå.
https://steamdb.info/calculator/
Games owned: 2789
Games not played: 167 (5%)
Games owned 106
Games not played 66 (62%)
har inte ens många spel och ändå så kass ratio :^)
Games owned 146
Games not played 22 (15%)
att man har en idiotstor hög ospelade spel från steam är ju mest för att dom är så ointressanta?? har inte den minsta lust att ge mig på titlarna jag samlat på mig
OM jag verkligen brydde mig om hade jag lätt TAGIT mig tid att spela dom
det finns så löjligt många intetsägande spel till PC som man bara samlar på sig pga lågt pris o speciella deals och till slut inser man att skiten bara är bortkastat
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet

