Allmän diskussionstråd för gamers

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
ValarMorghulis Kille, 32 år

1 978 forumsinlägg

Skrivet:
30 april 2015 kl. 17:49
ValarMorghulis Kille, 32 år

Nu när Silent hills är historia och P.T är borta blev det populärt att sälja sin ps4 med demot på.
Högsta budet ligger på 1800 $ på eBay. It's flappy bird all over again.

OddSloth 40 år

3 173 forumsinlägg

Skrivet:
30 april 2015 kl. 20:09
OddSloth 40 år

Vad betyder cringeade och varför ser jag det endast på EC?

Peppar Kille, 33 år

12 407 forumsinlägg

Skrivet:
30 april 2015 kl. 20:17
Peppar Kille, 33 år

Försvenskning av "to cringe". Lite som du "nope:ar" vid något läskigt fast din reaktion vid pinsamma situationer.

OddSloth 40 år

3 173 forumsinlägg

Skrivet:
30 april 2015 kl. 20:27
OddSloth 40 år

Generades alltså?

Bloodbath 33 år

14 529 forumsinlägg

Skrivet:
1 maj 2015 kl. 09:49
Bloodbath 33 år

DNAgent Kille, 32 år

932 forumsinlägg

Skrivet:
2 maj 2015 kl. 01:53
DNAgent Kille, 32 år

To the moon steam kod: T3HY3-06M7I-0QH9C

Hade redan det spelet :)

Vvardenfell Kille, 33 år

7 610 forumsinlägg

Skrivet:
2 maj 2015 kl. 02:17
Vvardenfell Kille, 33 år

Citat från Milkshakepanda:


To the moon steam kod: T3HY3-06M7I-0QH9C

Hade redan det spelet :)


Claimed it! Varit sugen på't ett tag. Tackar ödmjukast!

BEOWULF Kille, 38 år

9 889 forumsinlägg

Skrivet:
2 maj 2015 kl. 02:23
BEOWULF Kille, 38 år

At first I was like: "Neeej fan gratis spel ju"
and then I was like "Vänta det här spelet har jag ju redan på steam och jag har inte spelat det än?"

PC gaming 2015.

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
2 maj 2015 kl. 02:29
natsukashi Kille, 60 år

relevant repost:

BEOWULF Kille, 38 år

9 889 forumsinlägg

Skrivet:
2 maj 2015 kl. 02:31
BEOWULF Kille, 38 år

So true

ex Kille, 33 år

10 053 forumsinlägg

Skrivet:
2 maj 2015 kl. 15:44
ex Kille, 33 år

Games owned: 295
Games not played: 137 (46%)


Är rätt nöjd med 54% ändå.

https://steamdb.info/calculator/

Textfascist Kille, 33 år

771 forumsinlägg

Skrivet:
2 maj 2015 kl. 16:11
Textfascist Kille, 33 år

Games owned: 2789
Games not played: 167 (5%)

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
2 maj 2015 kl. 16:14
natsukashi Kille, 60 år

Games owned 106
Games not played 66 (62%)

har inte ens många spel och ändå så kass ratio :^)

Peppar Kille, 33 år

12 407 forumsinlägg

Skrivet:
2 maj 2015 kl. 16:29
Peppar Kille, 33 år

Games owned 146
Games not played 22 (15%)

EvenFlow Kille, 38 år

701 forumsinlägg

Skrivet:
2 maj 2015 kl. 21:45
EvenFlow Kille, 38 år

att man har en idiotstor hög ospelade spel från steam är ju mest för att dom är så ointressanta?? har inte den minsta lust att ge mig på titlarna jag samlat på mig
OM jag verkligen brydde mig om hade jag lätt TAGIT mig tid att spela dom

det finns så löjligt många intetsägande spel till PC som man bara samlar på sig pga lågt pris o speciella deals och till slut inser man att skiten bara är bortkastat


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet