Allmän diskussionstråd för gamers
Aoe 1, pokémon blue (eller ah, alla first gens egentligen), Star wars battlefront 2, Zoo tycoon.
Det är nog egentligen mest min nostalgi som spökar tror jag.
mandis
Håller med, någon utav dom är de!
Citat från Slyna:
Har ni något spel som ni typ alltid kan spela om? Alternativt ett spel ni aldrig kan tröttna på.
Mass Effect-trilogin, GTA V, Morrowind.
Citat från Slyna:
Har ni något spel som ni typ alltid kan spela om? Alternativt ett spel ni aldrig kan tröttna på.
Måste nog säga att det är DKC2 för min del.
Dishonored, Bioshock, FFVII och DA2 tbh
Spelar inte så mycket storydrivna spel numera, det enda jag riktigt kan sitta i timmar med numera är typ.
Super Sm4sh bros
Mortal Kombat X (främst detta, jävlar vad bra det är)
Guilty Gear
Counter Strike:GO
Dota 2
Takeda och Cassie cage ftw!
Citat från S4NIC:
Mortal Kombat X
Är riktigt sugen på det, verkar sjukt kul!
Citat från Vvardenfell:
Citat från S4NIC:
Mortal Kombat X
Är riktigt sugen på det, verkar sjukt kul!
Sjukt värt det, väldigt olikt från tidigare MK och många nya ansikten också.
Riktigt jävla schysst lir, skaffar du det på pc så hmu för lite sparring.
Ännu värre om hon gör det på en manlig karaktär, fucking cringeade så hårt när jag såg det första gången
Cassie cage är bäst!
Klarade precis Xenoblade Chronicles, fyhelvete vad det spelet är bra!
Erron Black is the shit
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet
