Allmän diskussionstråd för gamers

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
AeriDorno Kille, 30 år

2 718 forumsinlägg

Skrivet:
29 april 2015 kl. 15:33
AeriDorno Kille, 30 år

Aoe 1, pokémon blue (eller ah, alla first gens egentligen), Star wars battlefront 2, Zoo tycoon.
Det är nog egentligen mest min nostalgi som spökar tror jag.

BEOWULF Kille, 38 år

9 889 forumsinlägg

Skrivet:
29 april 2015 kl. 15:42
BEOWULF Kille, 38 år

Citat från Slyna:


Har ni något spel som ni typ alltid kan spela om? Alternativt ett spel ni aldrig kan tröttna på.
Måste nog säga att det är DKC2 för min del.


Skulle nog säga Dwarf Fortress.

Thias Kille, 38 år

6 932 forumsinlägg

Skrivet:
29 april 2015 kl. 16:30
Thias Kille, 38 år

mandis
Håller med, någon utav dom är de!

Thias Kille, 38 år

6 932 forumsinlägg

Skrivet:
29 april 2015 kl. 16:33
Thias Kille, 38 år

Citat från Slyna:


Har ni något spel som ni typ alltid kan spela om? Alternativt ett spel ni aldrig kan tröttna på.
Måste nog säga att det är DKC2 för min del.


Starcraft 1, Warhmmer 40k Dawn of war 1, Wc3 och Age of empire 2

Vvardenfell Kille, 33 år

7 610 forumsinlägg

Skrivet:
29 april 2015 kl. 16:41
Vvardenfell Kille, 33 år

Citat från Slyna:


Har ni något spel som ni typ alltid kan spela om? Alternativt ett spel ni aldrig kan tröttna på.

Mass Effect-trilogin, GTA V, Morrowind.

TeagueMartin 29 år

2 265 forumsinlägg

Skrivet:
29 april 2015 kl. 18:22
TeagueMartin 29 år

Citat från Slyna:


Har ni något spel som ni typ alltid kan spela om? Alternativt ett spel ni aldrig kan tröttna på.
Måste nog säga att det är DKC2 för min del.


Dishonored, Bioshock, FFVII och DA2 tbh

Shulk 35 år

13 436 forumsinlägg

Skrivet:
29 april 2015 kl. 19:16
Shulk 35 år

Spelar inte så mycket storydrivna spel numera, det enda jag riktigt kan sitta i timmar med numera är typ.

Super Sm4sh bros
Mortal Kombat X (främst detta, jävlar vad bra det är)
Guilty Gear
Counter Strike:GO
Dota 2

ValarMorghulis Kille, 32 år

1 978 forumsinlägg

Skrivet:
29 april 2015 kl. 20:44
ValarMorghulis Kille, 32 år

Takeda och Cassie cage ftw!

Vvardenfell Kille, 33 år

7 610 forumsinlägg

Skrivet:
29 april 2015 kl. 21:18
Vvardenfell Kille, 33 år

Citat från S4NIC:


Mortal Kombat X

Är riktigt sugen på det, verkar sjukt kul!

Shulk 35 år

13 436 forumsinlägg

Skrivet:
29 april 2015 kl. 21:27
Shulk 35 år

Citat från Vvardenfell:


Citat från S4NIC:

Mortal Kombat X

Är riktigt sugen på det, verkar sjukt kul!


Sjukt värt det, väldigt olikt från tidigare MK och många nya ansikten också.

Riktigt jävla schysst lir, skaffar du det på pc så hmu för lite sparring.

Cyborg Tjej, 31 år

2 971 forumsinlägg

Skrivet:
29 april 2015 kl. 21:57
Cyborg Tjej, 31 år

mkx är goty every year tack vare vagina punch

Shulk 35 år

13 436 forumsinlägg

Skrivet:
29 april 2015 kl. 22:39
Shulk 35 år

Ännu värre om hon gör det på en manlig karaktär, fucking cringeade så hårt när jag såg det första gången

ValarMorghulis Kille, 32 år

1 978 forumsinlägg

Skrivet:
29 april 2015 kl. 22:56
ValarMorghulis Kille, 32 år

Cassie cage är bäst!

Randomnisse Kille, 32 år

4 630 forumsinlägg

Skrivet:
29 april 2015 kl. 22:58
Randomnisse Kille, 32 år

Klarade precis Xenoblade Chronicles, fyhelvete vad det spelet är bra!

Shulk 35 år

13 436 forumsinlägg

Skrivet:
29 april 2015 kl. 22:59
Shulk 35 år

Erron Black is the shit


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet