Allmän diskussionstråd för gamers

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
BEOWULF Kille, 38 år

9 889 forumsinlägg

Skrivet:
27 april 2015 kl. 15:21
BEOWULF Kille, 38 år




KURRRRRRRRRRRRRWA

mandis Tjej, 32 år

8 767 forumsinlägg

Skrivet:
27 april 2015 kl. 20:26
mandis Tjej, 32 år

Längtar så sjukt mycket efter det här spelet, det är ta mig fan galet!

Thias Kille, 38 år

6 932 forumsinlägg

Skrivet:
27 april 2015 kl. 20:52
Thias Kille, 38 år

^
niiiiice!
Undra vilken Robin som är där! eftersom en hel del av alla "Robin" har dött xD

mandis Tjej, 32 år

8 767 forumsinlägg

Skrivet:
27 april 2015 kl. 20:54
mandis Tjej, 32 år

Lär nog vara Tim Drake eller Damian, skulle jag gissa på i alla fall!

Shulk 35 år

13 436 forumsinlägg

Skrivet:
27 april 2015 kl. 23:40
Shulk 35 år

Mortal Kombat X storyn, HOOO BOI WHAT A PLOT

Oskar Kille, 31 år

2 546 forumsinlägg

Skrivet:
28 april 2015 kl. 10:45
Oskar Kille, 31 år

Red Robin är det som är med där, Tim Drake alltså. Trailern på förra sidan that is.

Alexander Kille, 34 år

3 098 forumsinlägg

Skrivet:
28 april 2015 kl. 11:48
Alexander Kille, 34 år

CraxiBamdikut 30 år

2 668 forumsinlägg

Skrivet:
29 april 2015 kl. 09:39
CraxiBamdikut 30 år

http://www.fz.se/artiklar/nyheter/20150429/efter-installda-betalmoddar-moddare-funderar-pa-att-sluta
moddare som enbart moddar i syfte att tjäna pengar borde inte modda

robertfelp Kille, 30 år

308 forumsinlägg

Skrivet:
29 april 2015 kl. 10:42
robertfelp Kille, 30 år

Så jag har nu startat en server i Battlefield hardline och jag kan komma och behöva 1-2 admins som aktivt vill sköta servern med mig :) (Jag betalar allt själv btw). Det är Xbox One.

272 Kille, 29 år

1 067 forumsinlägg

Skrivet:
29 april 2015 kl. 13:56
272 Kille, 29 år

http://www.businessinsider.com.au/valve-ends-paid-skyrim-mods-2015-4

good news.

Valve and Bethesda decided to kill their profitable new venture on Monday night, mainly because they were losing too much money from angering the internet.

Let’s assume for a second that we are stupidly greedy. So far the paid mods have generated $US10K total. That’s like 1% of the cost of the incremental email the program has generated for Valve employees (yes, I mean pissing off the Internet costs you a million bucks in just a couple of days). That’s not stupidly greedy, that’s stupidly stupid. You need a more robust Valve-is-evil hypothesis.

Shulk 35 år

13 436 forumsinlägg

Skrivet:
29 april 2015 kl. 14:30
Shulk 35 år

Vet inte om jag vill se det som "good news" när det bara är massa pitchforks som styr numera.

Bloodbath 33 år

14 529 forumsinlägg

Skrivet:
29 april 2015 kl. 14:31
Bloodbath 33 år

^ Det

Slyna 28 år

414 forumsinlägg

Skrivet:
29 april 2015 kl. 14:38
Slyna 28 år

Har ni något spel som ni typ alltid kan spela om? Alternativt ett spel ni aldrig kan tröttna på.
Måste nog säga att det är DKC2 för min del.

celestine 29 år

8 273 forumsinlägg

Skrivet:
29 april 2015 kl. 14:39
celestine 29 år

diablo 2
path of exile
counter-strike

CraxiBamdikut 30 år

2 668 forumsinlägg

Skrivet:
29 april 2015 kl. 14:41
CraxiBamdikut 30 år

Deus Ex, Hotline Miami, Hitman Blood Money, Half-Life och Beyond Good & Evil är väl de första som ploppar upp.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet