Allmän diskussionstråd för gamers
KURRRRRRRRRRRRRWA
Längtar så sjukt mycket efter det här spelet, det är ta mig fan galet!
^
niiiiice!
Undra vilken Robin som är där! eftersom en hel del av alla "Robin" har dött xD
Lär nog vara Tim Drake eller Damian, skulle jag gissa på i alla fall!
Mortal Kombat X storyn, HOOO BOI WHAT A PLOT
Red Robin är det som är med där, Tim Drake alltså. Trailern på förra sidan that is.
http://www.fz.se/artiklar/nyheter/20150429/efter-installda-betalmoddar-moddare-funderar-pa-att-sluta
moddare som enbart moddar i syfte att tjäna pengar borde inte modda
Så jag har nu startat en server i Battlefield hardline och jag kan komma och behöva 1-2 admins som aktivt vill sköta servern med mig :) (Jag betalar allt själv btw). Det är Xbox One.
http://www.businessinsider.com.au/valve-ends-paid-skyrim-mods-2015-4
good news.
Valve and Bethesda decided to kill their profitable new venture on Monday night, mainly because they were losing too much money from angering the internet.
Let’s assume for a second that we are stupidly greedy. So far the paid mods have generated $US10K total. That’s like 1% of the cost of the incremental email the program has generated for Valve employees (yes, I mean pissing off the Internet costs you a million bucks in just a couple of days). That’s not stupidly greedy, that’s stupidly stupid. You need a more robust Valve-is-evil hypothesis.
Vet inte om jag vill se det som "good news" när det bara är massa pitchforks som styr numera.
^ Det
Har ni något spel som ni typ alltid kan spela om? Alternativt ett spel ni aldrig kan tröttna på.
Måste nog säga att det är DKC2 för min del.
diablo 2
path of exile
counter-strike
Deus Ex, Hotline Miami, Hitman Blood Money, Half-Life och Beyond Good & Evil är väl de första som ploppar upp.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet