Allmän diskussionstråd för gamers

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Peppar Kille, 33 år

12 407 forumsinlägg

Skrivet:
24 april 2015 kl. 22:18
Peppar Kille, 33 år

Jaha. Playable Teaser'n

Pan Kille, 46 år

4 141 forumsinlägg

Skrivet:
24 april 2015 kl. 22:28
Pan Kille, 46 år

Urgh. P.T är det enda spelmedia som i vuxen ålder fått mig att hoppa till som en 12-åring. Inte ens av innovativa medel utan mer bara effektiva, klassiska scares. Bådar ju gott för Silent Hills, OM nu Kojima tillåts fortsätta vara en idéspruta under projektet. Hans konamibråk låter som en redigt tramsig cirkus.

Edit: Iofs är det innovativt om man räknar in hur metodisk skräcken är.
Skräckspel är sällan så taktiskt (och framförallt effektivt) upplagda för att creepa en da fuck out.

Peppar Kille, 33 år

12 407 forumsinlägg

Skrivet:
25 april 2015 kl. 17:12
Peppar Kille, 33 år

Har ni tips på några casual multiplayerspel som man kan lira med sina polare?
Har spelat massvis av det här:
[url]se.playforia.net/spela/minigolf/[/url]

Antingen något gratisspel eller något gammalt man kan tanka och lira

Peppar Kille, 33 år

12 407 forumsinlägg

Skrivet:
25 april 2015 kl. 18:25
Peppar Kille, 33 år

Thias Kille, 38 år

6 932 forumsinlägg

Skrivet:
25 april 2015 kl. 18:53
Thias Kille, 38 år

Citat från Peppar:


Har ni tips på några casual multiplayerspel som man kan lira med sina polare?
Har spelat massvis av det här:
[url]se.playforia.net/spela/minigolf/[/url]

Antingen något gratisspel eller något gammalt man kan tanka och lira


Steam brukar väl ha lite små roliga causal spel under spela gratis? =)

HarveyDent Kille, 42 år

668 forumsinlägg

Skrivet:
25 april 2015 kl. 21:24
HarveyDent Kille, 42 år

Taggad!

Pan Kille, 46 år

4 141 forumsinlägg

Skrivet:
25 april 2015 kl. 22:36
Pan Kille, 46 år

Kan bara inte släppa hur fantastisk musik Bloodborne har.
Jag är väl extra dragen till skräckauran, men även rent objektivt är jag redo att klassa det här som det fetaste spelsoundtracket jag hört sedan förevigt.

Thias Kille, 38 år

6 932 forumsinlägg

Skrivet:
25 april 2015 kl. 22:38
Thias Kille, 38 år

Now this is amazing! som tur va kan man lyssna på de i starcraft 2 med!

absol Kille, 36 år

8 283 forumsinlägg

Skrivet:
26 april 2015 kl. 18:58
absol Kille, 36 år

Har ni sett MAD MAX-gameplay overview trailern ännu? Finns lite mer screenshots / citat här också

http://ctrlaltelite.se/2015/04/23/mad-max-visas-med-ny-gameplay-trailer/

bonk 30 år

3 136 forumsinlägg

Skrivet:
26 april 2015 kl. 23:41
bonk 30 år

vattenreflektionerna alltså


BEOWULF Kille, 38 år

9 889 forumsinlägg

Skrivet:
27 april 2015 kl. 10:38
BEOWULF Kille, 38 år

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
27 april 2015 kl. 11:06
natsukashi Kille, 60 år

http://www.pcgamer.com/silent-hills-reportedly-canned-amid-rumoured-kojima-exit/

yeah, det verkar dött. Vilket är supertråkigt. :(

BEOWULF Kille, 38 år

9 889 forumsinlägg

Skrivet:
27 april 2015 kl. 11:12
BEOWULF Kille, 38 år

Misstänker att personen som skrev det jag screencappade från wikipedia kan ha varit en reaktion till det. Eller inte. Har ont i magen av det oavsett, jag var inte beredd på det alls när jag satt och läste.

Peppar Kille, 33 år

12 407 forumsinlägg

Skrivet:
27 april 2015 kl. 12:54
Peppar Kille, 33 år

Citat från unsterblich:


http://www.pcgamer.com/silent-hills-reportedly-canned-amid-rumoured-kojima-exit/

yeah, det verkar dött. Vilket är supertråkigt. :(


Höhö, Silent Hils. Dött.
Höhöhöhöhö

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
27 april 2015 kl. 13:39
natsukashi Kille, 60 år

Vem fan eru, rohloc lr


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet