Allmän diskussionstråd för gamers
Jaha. Playable Teaser'n
Urgh. P.T är det enda spelmedia som i vuxen ålder fått mig att hoppa till som en 12-åring. Inte ens av innovativa medel utan mer bara effektiva, klassiska scares. Bådar ju gott för Silent Hills, OM nu Kojima tillåts fortsätta vara en idéspruta under projektet. Hans konamibråk låter som en redigt tramsig cirkus.
Edit: Iofs är det innovativt om man räknar in hur metodisk skräcken är.
Skräckspel är sällan så taktiskt (och framförallt effektivt) upplagda för att creepa en da fuck out.
Har ni tips på några casual multiplayerspel som man kan lira med sina polare?
Har spelat massvis av det här:
[url]se.playforia.net/spela/minigolf/[/url]
Antingen något gratisspel eller något gammalt man kan tanka och lira
Citat från Peppar:
Har ni tips på några casual multiplayerspel som man kan lira med sina polare?
Har spelat massvis av det här:
[url]se.playforia.net/spela/minigolf/[/url]
Antingen något gratisspel eller något gammalt man kan tanka och lira
Steam brukar väl ha lite små roliga causal spel under spela gratis? =)
Kan bara inte släppa hur fantastisk musik Bloodborne har.
Jag är väl extra dragen till skräckauran, men även rent objektivt är jag redo att klassa det här som det fetaste spelsoundtracket jag hört sedan förevigt.
Now this is amazing! som tur va kan man lyssna på de i starcraft 2 med!
Har ni sett MAD MAX-gameplay overview trailern ännu? Finns lite mer screenshots / citat här också
http://ctrlaltelite.se/2015/04/23/mad-max-visas-med-ny-gameplay-trailer/

http://www.pcgamer.com/silent-hills-reportedly-canned-amid-rumoured-kojima-exit/
yeah, det verkar dött. Vilket är supertråkigt. :(
Misstänker att personen som skrev det jag screencappade från wikipedia kan ha varit en reaktion till det. Eller inte. Har ont i magen av det oavsett, jag var inte beredd på det alls när jag satt och läste.
Citat från unsterblich:
http://www.pcgamer.com/silent-hills-reportedly-canned-amid-rumoured-kojima-exit/
yeah, det verkar dött. Vilket är supertråkigt. :(
Höhö, Silent Hils. Dött.
Höhöhöhöhö
Vem fan eru, rohloc lr
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet





