Allmän diskussionstråd för gamers

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
bonk 30 år

3 136 forumsinlägg

Skrivet:
23 april 2015 kl. 20:25
bonk 30 år

Citat från EvenFlow:


närru lille vän =) jag sitter fint på min rigg för totalt 20 lapp PLUS konsoler, det är väl bara du som är fattig nog att sitta på endast pc amirite? =)

kan ju säga också att jag suttit i otaliga timmar o mekat med director's mode och kan GARANTERA samtliga på hela fkn internet att det inte går o få till den grafiken, hahaha
den bilden är så jävla manipulerad att falskheterna bara stänker till höger o vänster och att ngn på allvar ens skulle tro att den är ingame är så absurt att jag vet inte vad

försök inte ens hahaha

(och jag "orkar" när folk BLÅLJUGER om saker.. då äre faktiskt värt att "orka" =))
mitt jobb är gjort nu iaf, ha så skoj med lögnerna!


Så du har en dator för 20 000, men du kan inte skilja på max grafik i 4k och en video renderad av en 970.... hm.

Får jag fråga vilka specs du sitter på då?

Thias Kille, 38 år

6 932 forumsinlägg

Skrivet:
23 april 2015 kl. 20:26
Thias Kille, 38 år

Who the fucks give a shit?
Spela på va du vill oavsett vad någon annan tycker eller trycker upp i ansiktet på dig

klart en stillbild är snygg...De är en fucking stillbild -_-

Kolla min snygga tiger på War Thunder så jävla snygg bild...hurrrrduurrrr

Bloodbath 33 år

14 529 forumsinlägg

Skrivet:
23 april 2015 kl. 20:58
Bloodbath 33 år

^ VARFÖR HAR INTE EC EN GILLAFUNKTION ÄNNU SÅ ATT JAG KAN KÄNNA MIG DELAKTIG UTAN ATT BIDRA TILL KONVERSATIONEN!?!?!?

E_Schwartz Kille, 36 år

15 873 forumsinlägg

Skrivet:
23 april 2015 kl. 22:24
E_Schwartz Kille, 36 år

Om man tar minsta lilla av detta seriöst till den nivån att man går till attack på folk så skulle jag nog vilja be den personen att gå ut och ta en promenad, sätta sig ner på en parkbänk och inse att det BARA ÄR EN JÄVLA FRITIDSSYSSLA!?

Vad har ni för jävla liv där ni kan bli arga över att någon inte tycker som ni angående något så pass onödigt som vilken konsol som är bäst eller ifall PC är bäst eller inte?

Jag tycker att det är skitkul att hålla på med spel och allt möjligt annat nördigt, men jag hoppas fan att någon skjuter mig i benet om jag någon gång börjar ta det så pass seriöst att jag börjar förolämpa folk för deras åsikter.

OddSloth 40 år

3 173 forumsinlägg

Skrivet:
24 april 2015 kl. 04:27
OddSloth 40 år

Man torde ju kunna känna sig rätt glad ändå, om man har så lite problem att man kan hålla på och tjafsa om sånt här trams.

bonk 30 år

3 136 forumsinlägg

Skrivet:
24 april 2015 kl. 05:22
bonk 30 år

Det här var aldrig ens en konsol vs pc diskussion till EvenFlow gick full retard

DNAgent Kille, 32 år

932 forumsinlägg

Skrivet:
24 april 2015 kl. 08:38
DNAgent Kille, 32 år

Var glada att ni ''bråkar'' om nån så meningslöst som tv-spel...Kunde ju varit värre :P

Shulk 35 år

13 436 forumsinlägg

Skrivet:
24 april 2015 kl. 17:51
Shulk 35 år

Tycker det här bråket är hemskt nog.

Vuxna personer som bråkar om en apparat som skapar en fiktionell värld.

OddSloth 40 år

3 173 forumsinlägg

Skrivet:
24 april 2015 kl. 20:15
OddSloth 40 år

Det är rent ut sagt sorgligt.

FLOOD Kille, 33 år

305 forumsinlägg

Skrivet:
24 april 2015 kl. 20:18
FLOOD Kille, 33 år

Det är principer grappar, principer!

Pan Kille, 46 år

4 141 forumsinlägg

Skrivet:
24 april 2015 kl. 20:43
Pan Kille, 46 år

Citat från S4NIC:


Tycker det här bråket är hemskt nog.
Vuxna personer som bråkar om en apparat som skapar en fiktionell värld.


Fast nu klirrar ändå glashuset. Genom trådsidorna har du varit tämligen intresserad av att hetsa på konflikten mellan plattformarna. Små pikar, nedsättande inflikanden och diverse master race-memes - allt bidrar till konflikten.

Att alls ge sken av en slags superioritet är lika omoget, meningslöst, improduktivt för tråden och klandervärt.

LDI Tjej, 34 år

118 forumsinlägg

Skrivet:
24 april 2015 kl. 21:38
LDI Tjej, 34 år

Bara random, HUR kommer man ur det "blurriga" på P.T ???? tror jag blirlite smått dum i huvudet av det där.. :S

Wikileaks Kille, 33 år

11 370 forumsinlägg

Skrivet:
24 april 2015 kl. 21:45
Wikileaks Kille, 33 år

Ni kan inte spel a

Peppar Kille, 33 år

12 407 forumsinlägg

Skrivet:
24 april 2015 kl. 21:59
Peppar Kille, 33 år

Citat från LDI:


Bara random, HUR kommer man ur det "blurriga" på P.T ???? tror jag blirlite smått dum i huvudet av det där.. :S

P.T?

LDI Tjej, 34 år

118 forumsinlägg

Skrivet:
24 april 2015 kl. 22:04
LDI Tjej, 34 år

Citat från Peppar:


Citat från LDI:

Bara random, HUR kommer man ur det "blurriga" på P.T ???? tror jag blirlite smått dum i huvudet av det där.. :S

P.T?


P.T!!!!!!
https://www.youtube.com/watch?v=Ld415r-a1B0


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet