Allmän diskussionstråd för gamers

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Thias Kille, 38 år

6 932 forumsinlägg

Skrivet:
23 april 2015 kl. 17:34
Thias Kille, 38 år

Vvardenfell Kille, 33 år

7 610 forumsinlägg

Skrivet:
23 april 2015 kl. 18:23
Vvardenfell Kille, 33 år

Citat från Sebban:


Director Mode är i realtime! Man spelar samtidigt som den är på, dock så kan man gå tillbaka och ändra kameravinklar och klippa ihop saker och spara ihop en film med den. :)

Hnnghh!
*Kastar de värsta av förbannelser över min föråldrade dator*

EvenFlow Kille, 38 år

701 forumsinlägg

Skrivet:
23 april 2015 kl. 19:44
EvenFlow Kille, 38 år

Citat från Sebban:


[i]fyfasiken vad gta 5 ser bra ut
Bild: http://i.imgur.com/cyM1Fat.png


hahahaha VAFAN så där ser det inte ut kompis
känns det inte äckligt att felrepresentera spelet på det sättet? för vad? för att få PC att framstå så mkt bättre? =)

så här ser director's mode ut på riktigt ditt lögnaktiga flarn.. dvs fortfarande helt ok men knappast som på din uppenbara fakebild haha åh gud



inb4 hate (som vanligt) för att jag callar out andras bullshit

Thias Kille, 38 år

6 932 forumsinlägg

Skrivet:
23 april 2015 kl. 19:54
Thias Kille, 38 år

klart stillbilder ser bra ut....

bonk 30 år

3 136 forumsinlägg

Skrivet:
23 april 2015 kl. 19:55
bonk 30 år

Citat från EvenFlow:


Citat från Sebban:

fyfasiken vad gta 5 ser bra ut
Bild: http://i.imgur.com/cyM1Fat.png


hahahaha VAFAN så där ser det inte ut kompis
känns det inte äckligt att felrepresentera spelet på det sättet? för vad? för att få PC att framstå så mkt bättre? =)

så här ser director's mode ut på riktigt ditt lögnaktiga flarn.. dvs fortfarande helt ok men knappast som på din uppenbara fakebild haha åh gud



inb4 hate (som vanligt) för att jag callar out andras bullshit


Vad snackar du om? Det är en screengrab från en redditor. Testa image searcha bilden själv, det är ingenting Rockstar har gjort.

Jag förstår inte riktigt varför du jämför en snapshot med video samt 1080p med 4K. Det är väl klart att det inte ser likadant ut?

Det är väl snarare du som är okunnig bara, men det är lugnt eftersom du är en konsolspelare.

Peppar Kille, 33 år

12 407 forumsinlägg

Skrivet:
23 april 2015 kl. 19:57
Peppar Kille, 33 år

Du callar inte ut någons bullshit. Du är uppriktigt otrevlig och svinig.

On a side-note. Om man kollar på hur ljuset och färgerna rör sig så känns det inte som att det är helt omöjligt att den översta bilden kan vara äkta.

Och snälla, lugna ner dig. Käka en jävla isglass och ta det lugnt.

Peppar Kille, 33 år

12 407 forumsinlägg

Skrivet:
23 april 2015 kl. 19:58
Peppar Kille, 33 år

Citat från Sebban:


Det är väl snarare du som är okunnig bara, men det är lugnt eftersom du är en konsolspelare.


OOOOOOOOOOOOOOOOH

Vvardenfell Kille, 33 år

7 610 forumsinlägg

Skrivet:
23 april 2015 kl. 20:01
Vvardenfell Kille, 33 år

Alltså för helvete EvenFlow, hur orkar du?

Bloodbath 33 år

14 529 forumsinlägg

Skrivet:
23 april 2015 kl. 20:05
Bloodbath 33 år

EvenFlow: Asså, vi BEHÖVER inte felrepresentera spelet för att PC ska framstå som bättre. Det är redan objektivt bättre.

EvenFlow Kille, 38 år

701 forumsinlägg

Skrivet:
23 april 2015 kl. 20:09
EvenFlow Kille, 38 år

Citat från Sebban:


Vad snackar du om? Det är en screengrab från en redditor. Testa image searcha bilden själv, det är ingenting Rockstar har gjort.

Jag förstår inte riktigt varför du jämför en snapshot med video samt 1080p med 4K. Det är väl klart att det inte ser likadant ut?

Det är väl snarare du som är okunnig bara, men det är lugnt eftersom du är en konsolspelare.



närru lille vän =) jag sitter fint på min rigg för totalt 20 lapp PLUS konsoler, det är väl bara du som är fattig nog att sitta på endast pc amirite? =)

kan ju säga också att jag suttit i otaliga timmar o mekat med director's mode och kan GARANTERA samtliga på hela fkn internet att det inte går o få till den grafiken, hahaha
den bilden är så jävla manipulerad att falskheterna bara stänker till höger o vänster och att ngn på allvar ens skulle tro att den är ingame är så absurt att jag vet inte vad

försök inte ens hahaha

(och jag "orkar" när folk BLÅLJUGER om saker.. då äre faktiskt värt att "orka" =))
mitt jobb är gjort nu iaf, ha så skoj med lögnerna!

Ganondorf Kille, 25 år

641 forumsinlägg

Skrivet:
23 april 2015 kl. 20:12
Ganondorf Kille, 25 år

Haha, hoppas att jag inte sitter och bölar över PC vs konsol när jag är 25+

bonk 30 år

3 136 forumsinlägg

Skrivet:
23 april 2015 kl. 20:15
bonk 30 år

Citat från EvenFlow:


Citat från Sebban:

Vad snackar du om? Det är en screengrab från en redditor. Testa image searcha bilden själv, det är ingenting Rockstar har gjort.

Jag förstår inte riktigt varför du jämför en snapshot med video samt 1080p med 4K. Det är väl klart att det inte ser likadant ut?

Det är väl snarare du som är okunnig bara, men det är lugnt eftersom du är en konsolspelare.


närru lille vän =) jag sitter fint på min rigg för totalt 20 lapp PLUS konsoler, det är väl bara du som är fattig nog att sitta på endast pc amirite? =)

kan ju säga också att jag suttit i otaliga timmar o mekat med director's mode och kan GARANTERA samtliga på hela fkn internet att det inte går o få till den grafiken, hahaha
den bilden är så jävla manipulerad att falskheterna bara stänker till höger o vänster och att ngn på allvar ens skulle tro att den är ingame är så absurt att jag vet inte vad

försök inte ens hahaha

(och jag "orkar" när folk BLÅLJUGER om saker.. då äre faktiskt värt att "orka" =))
mitt jobb är gjort nu iaf, ha så skoj med lögnerna!


Du kunde lika gärna bara frågat efter det istället för att hålla på såhär.

What the fuck did you just fucking say about me, you little bitch? I’ll have you know I graduated top of my class in the Navy Seals, and I’ve been involved in numerous secret raids on Al-Quaeda, and I have over 300 confirmed kills. I am trained in gorilla warfare and I’m the top sniper in the entire US armed forces. You are nothing to me but just another target. I will wipe you the fuck out with precision the likes of which has never been seen before on this Earth, mark my fucking words. You think you can get away with saying that shit to me over the Internet? Think again, fucker. As we speak I am contacting my secret network of spies across the USA and your IP is being traced right now so you better prepare for the storm, maggot. The storm that wipes out the pathetic little thing you call your life. You’re fucking dead, kid. I can be anywhere, anytime, and I can kill you in over seven hundred ways, and that’s just with my bare hands. Not only am I extensively trained in unarmed combat, but I have access to the entire arsenal of the United States Marine Corps and I will use it to its full extent to wipe your miserable ass off the face of the continent, you little shit. If only you could have known what unholy retribution your little “clever” comment was about to bring down upon you, maybe you would have held your fucking tongue. But you couldn’t, you didn’t, and now you’re paying the price, you goddamn idiot. I will shit fury all over you and you will drown in it. You’re fucking dead, kiddo.

Wikileaks Kille, 33 år

11 370 forumsinlägg

Skrivet:
23 april 2015 kl. 20:18
Wikileaks Kille, 33 år

Citat från Ganondorf:


Haha, hoppas att jag inte sitter och bölar över PC vs konsol när jag är 25+

Du kommer vara extremist.

Shulk 35 år

13 436 forumsinlägg

Skrivet:
23 april 2015 kl. 20:20
Shulk 35 år

Ganondorf Kille, 25 år

641 forumsinlägg

Skrivet:
23 april 2015 kl. 20:22
Ganondorf Kille, 25 år

Citat från Wikileaks:


Du kommer vara extremist.

Utan tvekan, men av vilken sort återstår att se.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet