Allmän diskussionstråd för gamers

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
ex Kille, 33 år

10 053 forumsinlägg

Skrivet:
22 april 2015 kl. 21:37
ex Kille, 33 år


Woop.

FLOOD Kille, 33 år

305 forumsinlägg

Skrivet:
22 april 2015 kl. 21:38
FLOOD Kille, 33 år

^ hade varit taggad om det inte vore för hur urusla total war varit lately ;s

bonk 30 år

3 136 forumsinlägg

Skrivet:
23 april 2015 kl. 08:47
bonk 30 år

DICE pls

Thias Kille, 38 år

6 932 forumsinlägg

Skrivet:
23 april 2015 kl. 09:16
Thias Kille, 38 år

^
Spelet håller fortfarande på att utvecklas :P

Cyborg Tjej, 31 år

2 971 forumsinlägg

Skrivet:
23 april 2015 kl. 09:53
Cyborg Tjej, 31 år

:P

bonk 30 år

3 136 forumsinlägg

Skrivet:
23 april 2015 kl. 10:12
bonk 30 år

Citat från Thias:


^
Spelet håller fortfarande på att utvecklas :P


Det där är allting som kommer utvecklas :P

Bloodbath 33 år

14 529 forumsinlägg

Skrivet:
23 april 2015 kl. 11:39
Bloodbath 33 år

Citat från Thias:


^
Spelet håller fortfarande på att utvecklas :P


Det är EA/DICE. Försök inte ens försvara dom.

bonk 30 år

3 136 forumsinlägg

Skrivet:
23 april 2015 kl. 16:54
bonk 30 år

fyfasiken vad gta 5 ser bra ut

Peppar Kille, 33 år

12 407 forumsinlägg

Skrivet:
23 april 2015 kl. 16:57
Peppar Kille, 33 år

Översta kan fantamig inte vara ingame-footage.

edit: eller ja, på skjortan ser det ut som det. Men den ser alldeles för "målad" ut för att vara IGF.

absol Kille, 36 år

8 283 forumsinlägg

Skrivet:
23 april 2015 kl. 16:58
absol Kille, 36 år

bonk 30 år

3 136 forumsinlägg

Skrivet:
23 april 2015 kl. 17:08
bonk 30 år

Citat från Peppar:


Översta kan fantamig inte vara ingame-footage.

edit: eller ja, på skjortan ser det ut som det. Men den ser alldeles för "målad" ut för att vara IGF.


Antar att du bara spelat konsolversionen? Man kan gå in på Director Mode och ändra sjukt mycket på ljussättningen på PC-versionen.

Peppar Kille, 33 år

12 407 forumsinlägg

Skrivet:
23 april 2015 kl. 17:09
Peppar Kille, 33 år

Citat från Sebban:


Citat från Peppar:

Översta kan fantamig inte vara ingame-footage.

edit: eller ja, på skjortan ser det ut som det. Men den ser alldeles för "målad" ut för att vara IGF.

Antar att du bara spelat konsolversionen? Man kan gå in på Director Mode och ändra sjukt mycket på ljussättningen på PC-versionen.


Det stämmer. Min dator är inte tillräckligt stark för att ta GTA V.

Men, funkar ljussättningen då också medans man spelar? Eller är det bara när man fixar footage?

bonk 30 år

3 136 forumsinlägg

Skrivet:
23 april 2015 kl. 17:11
bonk 30 år

Citat från Peppar:


Citat från Sebban:

Citat från Peppar:

Översta kan fantamig inte vara ingame-footage.

edit: eller ja, på skjortan ser det ut som det. Men den ser alldeles för "målad" ut för att vara IGF.

Antar att du bara spelat konsolversionen? Man kan gå in på Director Mode och ändra sjukt mycket på ljussättningen på PC-versionen.

Det stämmer. Min dator är inte tillräckligt stark för att ta GTA V.

Men, funkar ljussättningen då också medans man spelar? Eller är det bara när man fixar footage?


Director Mode är i realtime! Man spelar samtidigt som den är på, dock så kan man gå tillbaka och ändra kameravinklar och klippa ihop saker och spara ihop en film med den. :)

Thias Kille, 38 år

6 932 forumsinlägg

Skrivet:
23 april 2015 kl. 17:20
Thias Kille, 38 år

Citat från Bloodbath:


Citat från Thias:

^
Spelet håller fortfarande på att utvecklas :P

Det är EA/DICE. Försök inte ens försvara dom.


Hahah nej nej försvarar dem inte. Hoppas bara att de utvecklas mer :P

Peppar Kille, 33 år

12 407 forumsinlägg

Skrivet:
23 april 2015 kl. 17:28
Peppar Kille, 33 år

EA utveckla mer?


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet