Allmän diskussionstråd för gamers

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
22 april 2015 kl. 02:55
Wopsie Kille, 35 år

Citat från Milkshakepanda:


Jämför du med The order så ska du få se på grejer :)

3h:17m, hm.

Är det inte något FF som har en absurd mängd Cutscenes också?

Textfascist Kille, 33 år

771 forumsinlägg

Skrivet:
22 april 2015 kl. 04:31
Textfascist Kille, 33 år

Citat från Wopsie:


Citat från Milkshakepanda:

Jämför du med The order så ska du få se på grejer :)

3h:17m, hm.

Är det inte något FF som har en absurd mängd Cutscenes också?


FFXIII

Bloodbath 33 år

14 529 forumsinlägg

Skrivet:
22 april 2015 kl. 06:07
Bloodbath 33 år

Var inte något av Metal Gear spelen på typ 20 timmar?...

AeriDorno Kille, 30 år

2 718 forumsinlägg

Skrivet:
22 april 2015 kl. 08:02
AeriDorno Kille, 30 år

Citat från Milkshakepanda:


Problemet ligger väl i att i ett FPS spel får du iaf styra gubben o skjuta gubbar utan en cutscene var tredje sekund :P

Tror du missar min poäng lite. Menade mest att det blir svårt att kritisera ett spels genre eller centrala teman när du redan har köpt det. Man kan ju kritisera hur det utförs osv, men det var ju inte det här gällde direkt.

BEOWULF Kille, 38 år

9 889 forumsinlägg

Skrivet:
22 april 2015 kl. 08:08
BEOWULF Kille, 38 år

Citat från Bloodbath:


Var inte något av Metal Gear spelen på typ 20 timmar?...

Twin Snakes?

Peppar Kille, 33 år

12 407 forumsinlägg

Skrivet:
22 april 2015 kl. 08:21
Peppar Kille, 33 år

Yakuza 3 hade också snuskmycket cutscenes.

SOTZV Kille, 35 år

212 forumsinlägg

Skrivet:
22 april 2015 kl. 08:25
SOTZV Kille, 35 år

Är jag den enda som verkligen inte har något emot cutscenes alls?

AeriDorno Kille, 30 år

2 718 forumsinlägg

Skrivet:
22 april 2015 kl. 08:36
AeriDorno Kille, 30 år

Citat från SOTZV:


Är jag den enda som verkligen inte har något emot cutscenes alls?

Nej

Pan Kille, 46 år

4 141 forumsinlägg

Skrivet:
22 april 2015 kl. 10:32
Pan Kille, 46 år

Jag ser övht inte poängen med att gnälla över olika typer av spel. Vissa föredrar narrativt genomsyrade spelupplevelser så varför inte bara låta dessa finnas och hålla sig till vad man själv föredrar?

Makalöst märkligt missnöjesbeteende som bara leder till irritation och motsättningar.

Thias Kille, 38 år

6 932 forumsinlägg

Skrivet:
22 april 2015 kl. 11:31
Thias Kille, 38 år

Tycker de kan vara ganska skönt med cutscenes när man har suttit i spelat 30min~ på ett uppdrag kan de va ganska skönt å vila lite :P

Peppar Kille, 33 år

12 407 forumsinlägg

Skrivet:
22 april 2015 kl. 12:37
Peppar Kille, 33 år

Citat från SOTZV:


Är jag den enda som verkligen inte har något emot cutscenes alls?

Fast, här poängterar vi på onödigt långa och många cutscenes.
Finns det någon som t.ex faktiskt tycker om alla snackscener i MGS1?

Textfascist Kille, 33 år

771 forumsinlägg

Skrivet:
22 april 2015 kl. 15:03
Textfascist Kille, 33 år

Citat från Peppar:


Citat från SOTZV:

Är jag den enda som verkligen inte har något emot cutscenes alls?

Fast, här poängterar vi på onödigt långa och många cutscenes.
Finns det någon som t.ex faktiskt tycker om alla snackscener i MGS1?


I MGS3 är de perfekta.

Peppar Kille, 33 år

12 407 forumsinlägg

Skrivet:
22 april 2015 kl. 15:03
Peppar Kille, 33 år

Det var inte min fråga.

Textfascist Kille, 33 år

771 forumsinlägg

Skrivet:
22 april 2015 kl. 15:12
Textfascist Kille, 33 år

Citat från Peppar:


Det var inte min fråga.

Tråkigt för det var mitt svar.

Shulk 35 år

13 436 forumsinlägg

Skrivet:
22 april 2015 kl. 18:07
Shulk 35 år

Pratar ni the order 1886? :P


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet