Abort - Rätt eller fel?
Citat från Hush
Citat från TEMPER_TANTRUM
Citat från Hush
Citat från Karin
Citat från Hush
Citat från TEMPER_TANTRUM
Håller med Karin (om det var hon som skrev det).
Man kan inte generalisera att det faktiskt är jobbigt, osv...
Jag mådde snarare piss av att vara gravid.
Spydde på morgonarna, och bara av att veta att jag hade en äcklig cellklump i mig som hela tiden utvecklas.
Kunde knappt vänta till min abort, men det hann jag inte och fick missfall istället.
Ja, men du är ju psykiskt störd också.
Är man pyskiskt störd för att man tycker att det är jobbigt att vara gravid? Det tyckte jag också, och jag kunde inte heller "knappt vänta" på att få göra min abort. :)
Utgår inte bara från ett utlåtande av henne utan flera. Och i min mening verkar hon inte riktigt fullt hundra.
Psykiskt störd?
Tycker att det är mer friskt att låta bli att skaffa barn i denna ålder än att vara slarvig och låta det gå ut över ett barn.
Haha, glöm inte att det är du som är 18 år och har varit gravid fyra gånger ;)
Glöm inte att det är du som är 19 och i stort behov av plastikopration och psykiskt vård.
Hahaha, vad i hela jävla helvetet?
Gör ungen en tjänst och abortera bort den.
Citat från Misanthropia
Citat från Hush
Citat från TEMPER_TANTRUM
Citat från Hush
Citat från Karin
Citat från Hush
Citat från TEMPER_TANTRUM
Håller med Karin (om det var hon som skrev det).
Man kan inte generalisera att det faktiskt är jobbigt, osv...
Jag mådde snarare piss av att vara gravid.
Spydde på morgonarna, och bara av att veta att jag hade en äcklig cellklump i mig som hela tiden utvecklas.
Kunde knappt vänta till min abort, men det hann jag inte och fick missfall istället.
Ja, men du är ju psykiskt störd också.
Är man pyskiskt störd för att man tycker att det är jobbigt att vara gravid? Det tyckte jag också, och jag kunde inte heller "knappt vänta" på att få göra min abort. :)
Utgår inte bara från ett utlåtande av henne utan flera. Och i min mening verkar hon inte riktigt fullt hundra.
Psykiskt störd?
Tycker att det är mer friskt att låta bli att skaffa barn i denna ålder än att vara slarvig och låta det gå ut över ett barn.
Haha, glöm inte att det är du som är 18 år och har varit gravid fyra gånger ;)
Glöm inte att det är du som är 19 och i stort behov av plastikopration och psykiskt vård.
Hahaha, vad i hela jävla helvetet?
Gör ungen en tjänst och abortera bort den.
Vem är du att säga åt mig vad jag ska göra ?
Abort är roligt.
Så du kan hora runt utan kondom?[/i]
------------------------------------------------------------------------
du kan va en hora utan kondom!
Det är rätt med abort. Alla kan göra misstag och då är det bra att man har chansen att göra någonting åt det.
Helt rätt.
Alla som säger något annat , avlid
För mig var abort fel val, men jag accepterar att för vissa är det rätt.
om barnet är sjukt och utsätter mamman för fara är abort rätt val, annars får man fan ta och stå upp för vad man har gjort, finns många människor därute i världen som gärna adopterar ditt barn.
Fel.
Förstår inte folk som är emot det. Är det mer rätt att få barn och sen kanske man inte har ett förhållande, pengar, körkort, boende eller nånting. Eller ännu bättre, en mamma som inte ens vill ha sitt barn. Så ja, abort är rätt..
tror faktiskt detta ska vara en del av mitt frågeformulär jag ska utforma om jag nångång skulle behöva skaffa en ny flickvän.
tänk så blir man ihop med nån som inte vill göra abort och råkar göra henne gravid, fyfan säger jag bara.
^mm, samma sak?
man kallar ju inte "livet" i magen för vuxen direkt, utan juste, ett barn.
bebis då?
^
men herregud, dryg eller? förstod du inte vad jag menade i första taget?
hatar bessewissers.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet