Abort - Rätt eller fel?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Skvettis Kille, 32 år

2 684 forumsinlägg

Skrivet:
23 februari 2012 kl. 00:14
Skvettis Kille, 32 år

Citat från Hush


Citat från TEMPER_TANTRUM

Citat från Hush

Citat från Karin

Citat från Hush

Citat från TEMPER_TANTRUM

Håller med Karin (om det var hon som skrev det).
Man kan inte generalisera att det faktiskt är jobbigt, osv...
Jag mådde snarare piss av att vara gravid.
Spydde på morgonarna, och bara av att veta att jag hade en äcklig cellklump i mig som hela tiden utvecklas.
Kunde knappt vänta till min abort, men det hann jag inte och fick missfall istället.

Ja, men du är ju psykiskt störd också.

Är man pyskiskt störd för att man tycker att det är jobbigt att vara gravid? Det tyckte jag också, och jag kunde inte heller "knappt vänta" på att få göra min abort. :)

Utgår inte bara från ett utlåtande av henne utan flera. Och i min mening verkar hon inte riktigt fullt hundra.

Psykiskt störd?
Tycker att det är mer friskt att låta bli att skaffa barn i denna ålder än att vara slarvig och låta det gå ut över ett barn.
Haha, glöm inte att det är du som är 18 år och har varit gravid fyra gånger ;)


Glöm inte att det är du som är 19 och i stort behov av plastikopration och psykiskt vård.


Hahaha, vad i hela jävla helvetet?
Gör ungen en tjänst och abortera bort den.

Hush Tjej, 32 år

454 forumsinlägg

Skrivet:
23 februari 2012 kl. 07:09
Hush Tjej, 32 år

Citat från Misanthropia


Citat från Hush

Citat från TEMPER_TANTRUM

Citat från Hush

Citat från Karin

Citat från Hush

Citat från TEMPER_TANTRUM

Håller med Karin (om det var hon som skrev det).
Man kan inte generalisera att det faktiskt är jobbigt, osv...
Jag mådde snarare piss av att vara gravid.
Spydde på morgonarna, och bara av att veta att jag hade en äcklig cellklump i mig som hela tiden utvecklas.
Kunde knappt vänta till min abort, men det hann jag inte och fick missfall istället.

Ja, men du är ju psykiskt störd också.

Är man pyskiskt störd för att man tycker att det är jobbigt att vara gravid? Det tyckte jag också, och jag kunde inte heller "knappt vänta" på att få göra min abort. :)

Utgår inte bara från ett utlåtande av henne utan flera. Och i min mening verkar hon inte riktigt fullt hundra.

Psykiskt störd?
Tycker att det är mer friskt att låta bli att skaffa barn i denna ålder än att vara slarvig och låta det gå ut över ett barn.
Haha, glöm inte att det är du som är 18 år och har varit gravid fyra gånger ;)


Glöm inte att det är du som är 19 och i stort behov av plastikopration och psykiskt vård.

Hahaha, vad i hela jävla helvetet?
Gör ungen en tjänst och abortera bort den.


Vem är du att säga åt mig vad jag ska göra ?

Lazarus 34 år

374 forumsinlägg

Skrivet:
23 februari 2012 kl. 07:35
Lazarus 34 år

Abort är roligt.

Getadog Tjej, 34 år

47 forumsinlägg

Skrivet:
23 februari 2012 kl. 09:19
Getadog Tjej, 34 år


Så du kan hora runt utan kondom?[/i]
------------------------------------------------------------------------

du kan va en hora utan kondom!

Gevalia Kille, 33 år

1 520 forumsinlägg

Skrivet:
23 februari 2012 kl. 09:25
Gevalia Kille, 33 år

Det är rätt med abort. Alla kan göra misstag och då är det bra att man har chansen att göra någonting åt det.

Lakupiippu Tjej, 31 år

6 844 forumsinlägg

Skrivet:
23 februari 2012 kl. 10:38
Lakupiippu Tjej, 31 år

Helt rätt.
Alla som säger något annat , avlid

michelle Tjej, 31 år

89 forumsinlägg

Skrivet:
24 februari 2012 kl. 14:23
michelle Tjej, 31 år

För mig var abort fel val, men jag accepterar att för vissa är det rätt.

om barnet är sjukt och utsätter mamman för fara är abort rätt val, annars får man fan ta och stå upp för vad man har gjort, finns många människor därute i världen som gärna adopterar ditt barn.

kerosene Tjej, 30 år

10 238 forumsinlägg

Skrivet:
24 februari 2012 kl. 14:26
kerosene Tjej, 30 år

Fel.

Carrie Tjej, 32 år

2 786 forumsinlägg

Skrivet:
24 februari 2012 kl. 14:27
Carrie Tjej, 32 år

Förstår inte folk som är emot det. Är det mer rätt att få barn och sen kanske man inte har ett förhållande, pengar, körkort, boende eller nånting. Eller ännu bättre, en mamma som inte ens vill ha sitt barn. Så ja, abort är rätt..

Tour Kille, 38 år

16 313 forumsinlägg

Skrivet:
24 februari 2012 kl. 14:29
Tour Kille, 38 år

tror faktiskt detta ska vara en del av mitt frågeformulär jag ska utforma om jag nångång skulle behöva skaffa en ny flickvän.

tänk så blir man ihop med nån som inte vill göra abort och råkar göra henne gravid, fyfan säger jag bara.

michelle Tjej, 31 år

89 forumsinlägg

Skrivet:
24 februari 2012 kl. 14:30
michelle Tjej, 31 år

Citat från Phant0m


Abort är roligt.

wow, du verkar vara en väldigt intelligent människa.
roligt? är det "roligt" att ta livet av ett barn?
fyfan.

Sharon Tjej, 34 år

12 287 forumsinlägg

Skrivet:
24 februari 2012 kl. 14:32
Sharon Tjej, 34 år

Citat från michelle


Citat från Phant0m

Abort är roligt.

wow, du verkar vara en väldigt intelligent människa.
roligt? är det "roligt" att ta livet av ett barn?
fyfan.


Det går inte inom definitionen utav ett barn, däremot ett liv.
Barn är du från och med födelse.

michelle Tjej, 31 år

89 forumsinlägg

Skrivet:
24 februari 2012 kl. 14:34
michelle Tjej, 31 år

^mm, samma sak?
man kallar ju inte "livet" i magen för vuxen direkt, utan juste, ett barn.

bebis då?

Sharon Tjej, 34 år

12 287 forumsinlägg

Skrivet:
24 februari 2012 kl. 14:35
Sharon Tjej, 34 år

Citat från michelle


^mm, samma sak?
man kallar ju inte "livet" i magen för vuxen direkt, utan juste, ett barn.

bebis då?


Du är foster tills du föds och när du föds är du ett barn.
Bebis är du ifrån födsel tills du är ett år.

michelle Tjej, 31 år

89 forumsinlägg

Skrivet:
24 februari 2012 kl. 14:37
michelle Tjej, 31 år

^
men herregud, dryg eller? förstod du inte vad jag menade i första taget?
hatar bessewissers.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet