Abort - Rätt eller fel?
Citat från BloodBath
Citat från Hush
Citat från BloodBath
Dock så kommer ju ditt barn ta efter dig i sitt beteende.
Du menar att den också kommer sitta och skriva om x-antal år på den här sidan " du behöver psykisk hjälp ? "
Nja, snarare bete sig allmänt dryg?
Kanske?
Inte fan vet jag.
Precis. Hur jag beter mig just nu ( innan barnet ens är fött) och hur jag beter mig sen när det är fött är väl en helt annan sak eller?
Citat från Hush
Citat från TEMPER_TANTRUM
Citat från Hush
Citat från TEMPER_TANTRUM
Citat från Hush
Citat från Karin
Citat från Hush
Citat från TEMPER_TANTRUM
Håller med Karin (om det var hon som skrev det).
Man kan inte generalisera att det faktiskt är jobbigt, osv...
Jag mådde snarare piss av att vara gravid.
Spydde på morgonarna, och bara av att veta att jag hade en äcklig cellklump i mig som hela tiden utvecklas.
Kunde knappt vänta till min abort, men det hann jag inte och fick missfall istället.
Ja, men du är ju psykiskt störd också.
Är man pyskiskt störd för att man tycker att det är jobbigt att vara gravid? Det tyckte jag också, och jag kunde inte heller "knappt vänta" på att få göra min abort. :)
Utgår inte bara från ett utlåtande av henne utan flera. Och i min mening verkar hon inte riktigt fullt hundra.
Psykiskt störd?
Tycker att det är mer friskt att låta bli att skaffa barn i denna ålder än att vara slarvig och låta det gå ut över ett barn.
Haha, glöm inte att det är du som är 18 år och har varit gravid fyra gånger ;)
Glöm inte att det är du som är 19 och i stort behov av plastikopration och psykiskt vård.
Ja jävlar vad du bevisar hur mogen du är för att bli mamma, haha.
Bra där, tjejen.
Vad jag säger till dig och hur jag uppfostrar mitt barn är två helt oooooolika saker.
Och du tror inte hur hur du är påverkar uppfostran på ditt barn?
Well, jag är isåfall väldigt glad över att jag isåfall inte är "helt hundra" och tydligen är i stort behov av plastikoperation, och psykvård, än att vara som du. :)
Edit: Och det är nog min pojkvän, mina föräldrar, mina vänner och andra runt om mig, med :) (förmodligen de få vettiga i världen också)
Citat från TEMPER_TANTRUM
Citat från Hush
Citat från TEMPER_TANTRUM
Citat från Hush
Citat från TEMPER_TANTRUM
Citat från Hush
Citat från Karin
Citat från Hush
Citat från TEMPER_TANTRUM
Håller med Karin (om det var hon som skrev det).
Man kan inte generalisera att det faktiskt är jobbigt, osv...
Jag mådde snarare piss av att vara gravid.
Spydde på morgonarna, och bara av att veta att jag hade en äcklig cellklump i mig som hela tiden utvecklas.
Kunde knappt vänta till min abort, men det hann jag inte och fick missfall istället.
Ja, men du är ju psykiskt störd också.
Är man pyskiskt störd för att man tycker att det är jobbigt att vara gravid? Det tyckte jag också, och jag kunde inte heller "knappt vänta" på att få göra min abort. :)
Utgår inte bara från ett utlåtande av henne utan flera. Och i min mening verkar hon inte riktigt fullt hundra.
Psykiskt störd?
Tycker att det är mer friskt att låta bli att skaffa barn i denna ålder än att vara slarvig och låta det gå ut över ett barn.
Haha, glöm inte att det är du som är 18 år och har varit gravid fyra gånger ;)
Glöm inte att det är du som är 19 och i stort behov av plastikopration och psykiskt vård.
Ja jävlar vad du bevisar hur mogen du är för att bli mamma, haha.
Bra där, tjejen.
Vad jag säger till dig och hur jag uppfostrar mitt barn är två helt oooooolika saker.
Och du tror inte hur hur du är påverkar uppfostran på ditt barn?
Well, jag är isåfall väldigt glad över att jag isåfall inte är "helt hundra" och tydligen är i stort behov av plastikoperation, och psykvård, än att vara som du. :)
Hur jag beter mig mot mitt blivande barn IRL och hur jag beter mig mot dig online, på ett forum, på en hemsida..är haha..ah.
herregud.
Citat från TEMPER_TANTRUM
Citat från Hush
Och du tror inte hur hur du är påverkar uppfostran på ditt barn?
Well, jag är isåfall väldigt glad över att jag isåfall inte är "helt hundra" och tydligen är i stort behov av plastikoperation, och psykvård, än att vara som du. :)
Hur jag beter mig mot mitt blivande barn IRL och hur jag beter mig mot dig online, på ett forum, på en hemsida..är haha..ah.
herregud.
Så dina värderingar har du inte IRL då?
Citat från TEMPER_TANTRUM
Citat från TEMPER_TANTRUM
Citat från Hush
Och du tror inte hur hur du är påverkar uppfostran på ditt barn?
Well, jag är isåfall väldigt glad över att jag isåfall inte är "helt hundra" och tydligen är i stort behov av plastikoperation, och psykvård, än att vara som du. :)
Hur jag beter mig mot mitt blivande barn IRL och hur jag beter mig mot dig online, på ett forum, på en hemsida..är haha..ah.
herregud.
Så dina värderingar har du inte IRL då?
Inte samma värderingar som jag har IRL.
Online*
Citat från Hush
Citat från TEMPER_TANTRUM
Citat från TEMPER_TANTRUM
Citat från Hush
Och du tror inte hur hur du är påverkar uppfostran på ditt barn?
Well, jag är isåfall väldigt glad över att jag isåfall inte är "helt hundra" och tydligen är i stort behov av plastikoperation, och psykvård, än att vara som du. :)
Hur jag beter mig mot mitt blivande barn IRL och hur jag beter mig mot dig online, på ett forum, på en hemsida..är haha..ah.
herregud.
Så dina värderingar har du inte IRL då?
Inte samma värderingar som jag har IRL.
Nä, då behöver du inte ha de här heller, för de får dig bara att se ännu dummare ut.
Citat från TEMPER_TANTRUM
Citat från Hush
Citat från TEMPER_TANTRUM
Citat från TEMPER_TANTRUM
Citat från Hush
Och du tror inte hur hur du är påverkar uppfostran på ditt barn?
Well, jag är isåfall väldigt glad över att jag isåfall inte är "helt hundra" och tydligen är i stort behov av plastikoperation, och psykvård, än att vara som du. :)
Hur jag beter mig mot mitt blivande barn IRL och hur jag beter mig mot dig online, på ett forum, på en hemsida..är haha..ah.
herregud.
Så dina värderingar har du inte IRL då?
Inte samma värderingar som jag har IRL.
Nä, då behöver du inte ha de här heller, för de får dig bara att se ännu dummare ut.
Vad du tycker om mig, min graviditet osv rör mig faktiskt inte i ryggen :)
Tycker det är fel, så länge det inte finns en riktigt bra anledning till det, inte att man varit allmänt oförsiktig och använder det som preventinmedel.
T.ex. våldtäkt eller att det finns för stora risker med att föda barnet är bra anledningar.
rätt, om man int är redo för ett barn ska man int ha ett, visst man kan adoptera bort de, men tror inte man riktigt vill det heller så abort är ett bra alternativ.
Citat från Hush
Citat från TEMPER_TANTRUM
Citat från Hush
Citat från TEMPER_TANTRUM
Citat från TEMPER_TANTRUM
Citat från Hush
Och du tror inte hur hur du är påverkar uppfostran på ditt barn?
Well, jag är isåfall väldigt glad över att jag isåfall inte är "helt hundra" och tydligen är i stort behov av plastikoperation, och psykvård, än att vara som du. :)
Hur jag beter mig mot mitt blivande barn IRL och hur jag beter mig mot dig online, på ett forum, på en hemsida..är haha..ah.
herregud.
Så dina värderingar har du inte IRL då?
Inte samma värderingar som jag har IRL.
Nä, då behöver du inte ha de här heller, för de får dig bara att se ännu dummare ut.
Vad du tycker om mig, min graviditet osv rör mig faktiskt inte i ryggen :)
Ok, vad bra. Dito :)
Du skämmer ändå ut dig.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet