Abort - Rätt eller fel?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Hush Tjej, 32 år

454 forumsinlägg

Skrivet:
22 februari 2012 kl. 18:08
Hush Tjej, 32 år

Citat från BloodBath


Citat från Hush

Citat från BloodBath

Dock så kommer ju ditt barn ta efter dig i sitt beteende.

Du menar att den också kommer sitta och skriva om x-antal år på den här sidan " du behöver psykisk hjälp ? "

Nja, snarare bete sig allmänt dryg?
Kanske?
Inte fan vet jag.


Precis. Hur jag beter mig just nu ( innan barnet ens är fött) och hur jag beter mig sen när det är fött är väl en helt annan sak eller?

TEMPERTANTRUM Tjej, 34 år

7 512 forumsinlägg

Skrivet:
22 februari 2012 kl. 18:11
TEMPERTANTRUM Tjej, 34 år

Citat från Hush


Citat från TEMPER_TANTRUM

Citat från Hush

Citat från TEMPER_TANTRUM

Citat från Hush

Citat från Karin

Citat från Hush

Citat från TEMPER_TANTRUM

Håller med Karin (om det var hon som skrev det).
Man kan inte generalisera att det faktiskt är jobbigt, osv...
Jag mådde snarare piss av att vara gravid.
Spydde på morgonarna, och bara av att veta att jag hade en äcklig cellklump i mig som hela tiden utvecklas.
Kunde knappt vänta till min abort, men det hann jag inte och fick missfall istället.

Ja, men du är ju psykiskt störd också.

Är man pyskiskt störd för att man tycker att det är jobbigt att vara gravid? Det tyckte jag också, och jag kunde inte heller "knappt vänta" på att få göra min abort. :)

Utgår inte bara från ett utlåtande av henne utan flera. Och i min mening verkar hon inte riktigt fullt hundra.

Psykiskt störd?
Tycker att det är mer friskt att låta bli att skaffa barn i denna ålder än att vara slarvig och låta det gå ut över ett barn.
Haha, glöm inte att det är du som är 18 år och har varit gravid fyra gånger ;)


Glöm inte att det är du som är 19 och i stort behov av plastikopration och psykiskt vård.

Ja jävlar vad du bevisar hur mogen du är för att bli mamma, haha.
Bra där, tjejen.



Vad jag säger till dig och hur jag uppfostrar mitt barn är två helt oooooolika saker.


Och du tror inte hur hur du är påverkar uppfostran på ditt barn?
Well, jag är isåfall väldigt glad över att jag isåfall inte är "helt hundra" och tydligen är i stort behov av plastikoperation, och psykvård, än att vara som du. :)

Edit: Och det är nog min pojkvän, mina föräldrar, mina vänner och andra runt om mig, med :) (förmodligen de få vettiga i världen också)

Tour Kille, 38 år

16 313 forumsinlägg

Skrivet:
22 februari 2012 kl. 18:13
Tour Kille, 38 år

Hush Tjej, 32 år

454 forumsinlägg

Skrivet:
22 februari 2012 kl. 18:13
Hush Tjej, 32 år

Citat från TEMPER_TANTRUM


Citat från Hush

Citat från TEMPER_TANTRUM

Citat från Hush

Citat från TEMPER_TANTRUM

Citat från Hush

Citat från Karin

Citat från Hush

Citat från TEMPER_TANTRUM

Håller med Karin (om det var hon som skrev det).
Man kan inte generalisera att det faktiskt är jobbigt, osv...
Jag mådde snarare piss av att vara gravid.
Spydde på morgonarna, och bara av att veta att jag hade en äcklig cellklump i mig som hela tiden utvecklas.
Kunde knappt vänta till min abort, men det hann jag inte och fick missfall istället.

Ja, men du är ju psykiskt störd också.

Är man pyskiskt störd för att man tycker att det är jobbigt att vara gravid? Det tyckte jag också, och jag kunde inte heller "knappt vänta" på att få göra min abort. :)

Utgår inte bara från ett utlåtande av henne utan flera. Och i min mening verkar hon inte riktigt fullt hundra.

Psykiskt störd?
Tycker att det är mer friskt att låta bli att skaffa barn i denna ålder än att vara slarvig och låta det gå ut över ett barn.
Haha, glöm inte att det är du som är 18 år och har varit gravid fyra gånger ;)


Glöm inte att det är du som är 19 och i stort behov av plastikopration och psykiskt vård.

Ja jävlar vad du bevisar hur mogen du är för att bli mamma, haha.
Bra där, tjejen.



Vad jag säger till dig och hur jag uppfostrar mitt barn är två helt oooooolika saker.

Och du tror inte hur hur du är påverkar uppfostran på ditt barn?
Well, jag är isåfall väldigt glad över att jag isåfall inte är "helt hundra" och tydligen är i stort behov av plastikoperation, och psykvård, än att vara som du. :)



Hur jag beter mig mot mitt blivande barn IRL och hur jag beter mig mot dig online, på ett forum, på en hemsida..är haha..ah.
herregud.

Nykaria Tjej, 35 år

3 530 forumsinlägg

Skrivet:
22 februari 2012 kl. 18:14
Nykaria Tjej, 35 år

Citat från Karin


Ja, jag valde skrapning.


Här får man inte välja.

TEMPERTANTRUM Tjej, 34 år

7 512 forumsinlägg

Skrivet:
22 februari 2012 kl. 18:16
TEMPERTANTRUM Tjej, 34 år

Citat från TEMPER_TANTRUM


Citat från Hush

Och du tror inte hur hur du är påverkar uppfostran på ditt barn?
Well, jag är isåfall väldigt glad över att jag isåfall inte är "helt hundra" och tydligen är i stort behov av plastikoperation, och psykvård, än att vara som du. :)


Hur jag beter mig mot mitt blivande barn IRL och hur jag beter mig mot dig online, på ett forum, på en hemsida..är haha..ah.
herregud.


Så dina värderingar har du inte IRL då?

Hush Tjej, 32 år

454 forumsinlägg

Skrivet:
22 februari 2012 kl. 18:20
Hush Tjej, 32 år

Citat från TEMPER_TANTRUM


Citat från TEMPER_TANTRUM

Citat från Hush

Och du tror inte hur hur du är påverkar uppfostran på ditt barn?
Well, jag är isåfall väldigt glad över att jag isåfall inte är "helt hundra" och tydligen är i stort behov av plastikoperation, och psykvård, än att vara som du. :)


Hur jag beter mig mot mitt blivande barn IRL och hur jag beter mig mot dig online, på ett forum, på en hemsida..är haha..ah.
herregud.

Så dina värderingar har du inte IRL då?


Inte samma värderingar som jag har IRL.

Hush Tjej, 32 år

454 forumsinlägg

Skrivet:
22 februari 2012 kl. 18:22
Hush Tjej, 32 år

Online*

Karin Tjej, 34 år

13 597 forumsinlägg

Skrivet:
22 februari 2012 kl. 18:23
Karin Tjej, 34 år

Citat från Nykaria


Citat från Karin

Ja, jag valde skrapning.


Här får man inte välja.


Ursäkta?

TEMPERTANTRUM Tjej, 34 år

7 512 forumsinlägg

Skrivet:
22 februari 2012 kl. 19:11
TEMPERTANTRUM Tjej, 34 år

Citat från Hush


Citat från TEMPER_TANTRUM

Citat från TEMPER_TANTRUM

Citat från Hush

Och du tror inte hur hur du är påverkar uppfostran på ditt barn?
Well, jag är isåfall väldigt glad över att jag isåfall inte är "helt hundra" och tydligen är i stort behov av plastikoperation, och psykvård, än att vara som du. :)


Hur jag beter mig mot mitt blivande barn IRL och hur jag beter mig mot dig online, på ett forum, på en hemsida..är haha..ah.
herregud.

Så dina värderingar har du inte IRL då?

Inte samma värderingar som jag har IRL.


Nä, då behöver du inte ha de här heller, för de får dig bara att se ännu dummare ut.

Hush Tjej, 32 år

454 forumsinlägg

Skrivet:
22 februari 2012 kl. 19:28
Hush Tjej, 32 år

Citat från TEMPER_TANTRUM


Citat från Hush

Citat från TEMPER_TANTRUM

Citat från TEMPER_TANTRUM

Citat från Hush

Och du tror inte hur hur du är påverkar uppfostran på ditt barn?
Well, jag är isåfall väldigt glad över att jag isåfall inte är "helt hundra" och tydligen är i stort behov av plastikoperation, och psykvård, än att vara som du. :)


Hur jag beter mig mot mitt blivande barn IRL och hur jag beter mig mot dig online, på ett forum, på en hemsida..är haha..ah.
herregud.

Så dina värderingar har du inte IRL då?

Inte samma värderingar som jag har IRL.


Nä, då behöver du inte ha de här heller, för de får dig bara att se ännu dummare ut.


Vad du tycker om mig, min graviditet osv rör mig faktiskt inte i ryggen :)

SextioNio Tjej, 28 år

641 forumsinlägg

Skrivet:
22 februari 2012 kl. 19:36
SextioNio Tjej, 28 år

Tycker det är fel, så länge det inte finns en riktigt bra anledning till det, inte att man varit allmänt oförsiktig och använder det som preventinmedel.
T.ex. våldtäkt eller att det finns för stora risker med att föda barnet är bra anledningar.

Dedmeat Kille, 32 år

811 forumsinlägg

Skrivet:
22 februari 2012 kl. 19:38
Dedmeat Kille, 32 år

rätt, om man int är redo för ett barn ska man int ha ett, visst man kan adoptera bort de, men tror inte man riktigt vill det heller så abort är ett bra alternativ.

Nykaria Tjej, 35 år

3 530 forumsinlägg

Skrivet:
22 februari 2012 kl. 19:48
Nykaria Tjej, 35 år

Citat från Karin


Ursäkta?


Ja, här får man inte välja utan det beror helt på hur långt gången man är i graviditeten :(

TEMPERTANTRUM Tjej, 34 år

7 512 forumsinlägg

Skrivet:
22 februari 2012 kl. 19:51
TEMPERTANTRUM Tjej, 34 år

Citat från Hush


Citat från TEMPER_TANTRUM

Citat från Hush

Citat från TEMPER_TANTRUM

Citat från TEMPER_TANTRUM

Citat från Hush

Och du tror inte hur hur du är påverkar uppfostran på ditt barn?
Well, jag är isåfall väldigt glad över att jag isåfall inte är "helt hundra" och tydligen är i stort behov av plastikoperation, och psykvård, än att vara som du. :)


Hur jag beter mig mot mitt blivande barn IRL och hur jag beter mig mot dig online, på ett forum, på en hemsida..är haha..ah.
herregud.

Så dina värderingar har du inte IRL då?

Inte samma värderingar som jag har IRL.


Nä, då behöver du inte ha de här heller, för de får dig bara att se ännu dummare ut.

Vad du tycker om mig, min graviditet osv rör mig faktiskt inte i ryggen :)


Ok, vad bra. Dito :)

Du skämmer ändå ut dig.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet