Abort - Rätt eller fel?
Thias
Kille, 38 år
Citat från Hush
Citat från Thias
-------------------------------------------------------------------------
Nej, enligt lag osv osv så har han inget att säga till om .
MEN vad är egentligen rätt att göra i en sån situation ?
Ingen aning faktiskt, om jag verkligen inte ville ha barnet skulle jag dra därifrån och låta hon uppfostra ungen och skita i det helt och hållet..kanske låter lite taskigt men det är vad jag skulle göra iaf
MUFFO
Tjej, 31 år
Rätt.
Döda det om du inte vill ha det.
autisticwhitekid
Kille, 30 år
Bloodbath
33 år
Citat från Thias
Citat från Hush
Citat från Thias
-------------------------------------------------------------------------
Nej, enligt lag osv osv så har han inget att säga till om .
MEN vad är egentligen rätt att göra i en sån situation ?
Ingen aning faktiskt, om jag verkligen inte ville ha barnet skulle jag dra därifrån och låta hon uppfostra ungen och skita i det helt och hållet..kanske låter lite taskigt men det är vad jag skulle göra iaf
oh if this was possible
Hush
Tjej, 32 år
Citat från BloodBath
[i]Citat från Thias
Citat från Hush
Citat från Thias
-------------------------------------------------------------------------
Nej, enligt lag osv osv så har han inget att säga till om .
MEN vad är egentligen rätt att göra i en sån situation ?
Ingen aning faktiskt, om jag verkligen inte ville ha barnet skulle jag dra därifrån och låta hon uppfostra ungen och skita i det helt och hållet..kanske låter lite taskigt men det är vad jag skulle göra iaf
Med vetenskapen om att du har en son/dotter någonstans ute i värden?
Thias
Kille, 38 år
Citat från Hush
Citat från Thias
-------------------------------------------------------------------------
Med vetenskapen om att du har en son/dotter någonstans ute i värden?
[/i]
Kan säga såhär med all rätt om kvinnan föder fram ett barn som jag inte vill ha, då är det hennes problem och inte mitt, vist är man tvungen att betala underhållsstöd, och man kanske är nyfiken på hur ungen växer upp men fortfarande inte pappans problem för kvinnan tvingade på mannen ett barn
TEMPERTANTRUM
Tjej, 34 år
Citat från Hush
Citat från Karin
Citat från Hush
Citat från TEMPER_TANTRUM
Håller med Karin (om det var hon som skrev det).
Man kan inte generalisera att det faktiskt är jobbigt, osv...
Jag mådde snarare piss av att vara gravid.
Spydde på morgonarna, och bara av att veta att jag hade en äcklig cellklump i mig som hela tiden utvecklas.
Kunde knappt vänta till min abort, men det hann jag inte och fick missfall istället.
Ja, men du är ju psykiskt störd också.
Är man pyskiskt störd för att man tycker att det är jobbigt att vara gravid? Det tyckte jag också, och jag kunde inte heller "knappt vänta" på att få göra min abort. :)
Utgår inte bara från ett utlåtande av henne utan flera. Och i min mening verkar hon inte riktigt fullt hundra.
Psykiskt störd?
Tycker att det är mer friskt att låta bli att skaffa barn i denna ålder än att vara slarvig och låta det gå ut över ett barn.
Haha, glöm inte att det är du som är 18 år och har varit gravid fyra gånger ;)
Hush
Tjej, 32 år
Citat från TEMPER_TANTRUM
Citat från Hush
Citat från Karin
Citat från Hush
Citat från TEMPER_TANTRUM
Håller med Karin (om det var hon som skrev det).
Man kan inte generalisera att det faktiskt är jobbigt, osv...
Jag mådde snarare piss av att vara gravid.
Spydde på morgonarna, och bara av att veta att jag hade en äcklig cellklump i mig som hela tiden utvecklas.
Kunde knappt vänta till min abort, men det hann jag inte och fick missfall istället.
Ja, men du är ju psykiskt störd också.
Är man pyskiskt störd för att man tycker att det är jobbigt att vara gravid? Det tyckte jag också, och jag kunde inte heller "knappt vänta" på att få göra min abort. :)
Utgår inte bara från ett utlåtande av henne utan flera. Och i min mening verkar hon inte riktigt fullt hundra.
Psykiskt störd?
Tycker att det är mer friskt att låta bli att skaffa barn i denna ålder än att vara slarvig och låta det gå ut över ett barn.
Haha, glöm inte att det är du som är 18 år och har varit gravid fyra gånger ;)
Glöm inte att det är du som är 19 och i stort behov av plastikopration och psykiskt vård.
Tour
Kille, 38 år
hahahaahah herregud.
TEMPERTANTRUM
Tjej, 34 år
Citat från Hush
Citat från TEMPER_TANTRUM
Citat från Hush
Citat från Karin
Citat från Hush
Citat från TEMPER_TANTRUM
Håller med Karin (om det var hon som skrev det).
Man kan inte generalisera att det faktiskt är jobbigt, osv...
Jag mådde snarare piss av att vara gravid.
Spydde på morgonarna, och bara av att veta att jag hade en äcklig cellklump i mig som hela tiden utvecklas.
Kunde knappt vänta till min abort, men det hann jag inte och fick missfall istället.
Ja, men du är ju psykiskt störd också.
Är man pyskiskt störd för att man tycker att det är jobbigt att vara gravid? Det tyckte jag också, och jag kunde inte heller "knappt vänta" på att få göra min abort. :)
Utgår inte bara från ett utlåtande av henne utan flera. Och i min mening verkar hon inte riktigt fullt hundra.
Psykiskt störd?
Tycker att det är mer friskt att låta bli att skaffa barn i denna ålder än att vara slarvig och låta det gå ut över ett barn.
Haha, glöm inte att det är du som är 18 år och har varit gravid fyra gånger ;)
Glöm inte att det är du som är 19 och i stort behov av plastikopration och psykiskt vård.
Ja jävlar vad du bevisar hur mogen du är för att bli mamma, haha.
Bra där, tjejen.
Hush
Tjej, 32 år
Citat från TEMPER_TANTRUM
Citat från Hush
Citat från TEMPER_TANTRUM
Citat från Hush
Citat från Karin
Citat från Hush
Citat från TEMPER_TANTRUM
Håller med Karin (om det var hon som skrev det).
Man kan inte generalisera att det faktiskt är jobbigt, osv...
Jag mådde snarare piss av att vara gravid.
Spydde på morgonarna, och bara av att veta att jag hade en äcklig cellklump i mig som hela tiden utvecklas.
Kunde knappt vänta till min abort, men det hann jag inte och fick missfall istället.
Ja, men du är ju psykiskt störd också.
Är man pyskiskt störd för att man tycker att det är jobbigt att vara gravid? Det tyckte jag också, och jag kunde inte heller "knappt vänta" på att få göra min abort. :)
Utgår inte bara från ett utlåtande av henne utan flera. Och i min mening verkar hon inte riktigt fullt hundra.
Psykiskt störd?
Tycker att det är mer friskt att låta bli att skaffa barn i denna ålder än att vara slarvig och låta det gå ut över ett barn.
Haha, glöm inte att det är du som är 18 år och har varit gravid fyra gånger ;)
Glöm inte att det är du som är 19 och i stort behov av plastikopration och psykiskt vård.
Ja jävlar vad du bevisar hur mogen du är för att bli mamma, haha.
Bra där, tjejen.
Vad jag säger till dig och hur jag uppfostrar mitt barn är två helt oooooolika saker.
Fittkrans
Tjej, 30 år
Ni går rätt OT nu.
Sluta bara hacka på varandra?
Bloodbath
33 år
Dock så kommer ju ditt barn ta efter dig i sitt beteende.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet
