Abort - Rätt eller fel?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Thias Kille, 38 år

6 932 forumsinlägg

Skrivet:
22 februari 2012 kl. 16:21
Thias Kille, 38 år

Citat från Hush


Citat från Thias
-------------------------------------------------------------------------
Nej, enligt lag osv osv så har han inget att säga till om .
MEN vad är egentligen rätt att göra i en sån situation ?


Ingen aning faktiskt, om jag verkligen inte ville ha barnet skulle jag dra därifrån och låta hon uppfostra ungen och skita i det helt och hållet..kanske låter lite taskigt men det är vad jag skulle göra iaf

MUFFO Tjej, 31 år

278 forumsinlägg

Skrivet:
22 februari 2012 kl. 16:22
MUFFO Tjej, 31 år

Rätt.
Döda det om du inte vill ha det.

autisticwhitekid Kille, 30 år

2 193 forumsinlägg

Skrivet:
22 februari 2012 kl. 16:24
autisticwhitekid Kille, 30 år

Bloodbath 33 år

14 529 forumsinlägg

Skrivet:
22 februari 2012 kl. 16:27
Bloodbath 33 år

Citat från Thias


Citat från Hush

Citat från Thias
-------------------------------------------------------------------------
Nej, enligt lag osv osv så har han inget att säga till om .
MEN vad är egentligen rätt att göra i en sån situation ?

Ingen aning faktiskt, om jag verkligen inte ville ha barnet skulle jag dra därifrån och låta hon uppfostra ungen och skita i det helt och hållet..kanske låter lite taskigt men det är vad jag skulle göra iaf


oh if this was possible

Hush Tjej, 32 år

454 forumsinlägg

Skrivet:
22 februari 2012 kl. 16:29
Hush Tjej, 32 år

Citat från BloodBath


[i]Citat från Thias

Citat från Hush

Citat från Thias
-------------------------------------------------------------------------
Nej, enligt lag osv osv så har han inget att säga till om .
MEN vad är egentligen rätt att göra i en sån situation ?

Ingen aning faktiskt, om jag verkligen inte ville ha barnet skulle jag dra därifrån och låta hon uppfostra ungen och skita i det helt och hållet..kanske låter lite taskigt men det är vad jag skulle göra iaf


Med vetenskapen om att du har en son/dotter någonstans ute i värden?

Thias Kille, 38 år

6 932 forumsinlägg

Skrivet:
22 februari 2012 kl. 16:37
Thias Kille, 38 år

Citat från Hush


Citat från Thias
-------------------------------------------------------------------------
Med vetenskapen om att du har en son/dotter någonstans ute i värden?
[/i]

Kan säga såhär med all rätt om kvinnan föder fram ett barn som jag inte vill ha, då är det hennes problem och inte mitt, vist är man tvungen att betala underhållsstöd, och man kanske är nyfiken på hur ungen växer upp men fortfarande inte pappans problem för kvinnan tvingade på mannen ett barn

TEMPERTANTRUM Tjej, 34 år

7 512 forumsinlägg

Skrivet:
22 februari 2012 kl. 17:28
TEMPERTANTRUM Tjej, 34 år

Citat från Hush


Citat från Karin

Citat från Hush

Citat från TEMPER_TANTRUM

Håller med Karin (om det var hon som skrev det).
Man kan inte generalisera att det faktiskt är jobbigt, osv...
Jag mådde snarare piss av att vara gravid.
Spydde på morgonarna, och bara av att veta att jag hade en äcklig cellklump i mig som hela tiden utvecklas.
Kunde knappt vänta till min abort, men det hann jag inte och fick missfall istället.

Ja, men du är ju psykiskt störd också.

Är man pyskiskt störd för att man tycker att det är jobbigt att vara gravid? Det tyckte jag också, och jag kunde inte heller "knappt vänta" på att få göra min abort. :)

Utgår inte bara från ett utlåtande av henne utan flera. Och i min mening verkar hon inte riktigt fullt hundra.


Psykiskt störd?
Tycker att det är mer friskt att låta bli att skaffa barn i denna ålder än att vara slarvig och låta det gå ut över ett barn.
Haha, glöm inte att det är du som är 18 år och har varit gravid fyra gånger ;)

Hush Tjej, 32 år

454 forumsinlägg

Skrivet:
22 februari 2012 kl. 17:54
Hush Tjej, 32 år

Citat från TEMPER_TANTRUM


Citat från Hush

Citat från Karin

Citat från Hush

Citat från TEMPER_TANTRUM

Håller med Karin (om det var hon som skrev det).
Man kan inte generalisera att det faktiskt är jobbigt, osv...
Jag mådde snarare piss av att vara gravid.
Spydde på morgonarna, och bara av att veta att jag hade en äcklig cellklump i mig som hela tiden utvecklas.
Kunde knappt vänta till min abort, men det hann jag inte och fick missfall istället.

Ja, men du är ju psykiskt störd också.

Är man pyskiskt störd för att man tycker att det är jobbigt att vara gravid? Det tyckte jag också, och jag kunde inte heller "knappt vänta" på att få göra min abort. :)

Utgår inte bara från ett utlåtande av henne utan flera. Och i min mening verkar hon inte riktigt fullt hundra.

Psykiskt störd?
Tycker att det är mer friskt att låta bli att skaffa barn i denna ålder än att vara slarvig och låta det gå ut över ett barn.
Haha, glöm inte att det är du som är 18 år och har varit gravid fyra gånger ;)


Glöm inte att det är du som är 19 och i stort behov av plastikopration och psykiskt vård.

Tour Kille, 38 år

16 313 forumsinlägg

Skrivet:
22 februari 2012 kl. 17:56
Tour Kille, 38 år

hahahaahah herregud.

TEMPERTANTRUM Tjej, 34 år

7 512 forumsinlägg

Skrivet:
22 februari 2012 kl. 17:58
TEMPERTANTRUM Tjej, 34 år

Citat från Hush


Citat från TEMPER_TANTRUM

Citat från Hush

Citat från Karin

Citat från Hush

Citat från TEMPER_TANTRUM

Håller med Karin (om det var hon som skrev det).
Man kan inte generalisera att det faktiskt är jobbigt, osv...
Jag mådde snarare piss av att vara gravid.
Spydde på morgonarna, och bara av att veta att jag hade en äcklig cellklump i mig som hela tiden utvecklas.
Kunde knappt vänta till min abort, men det hann jag inte och fick missfall istället.

Ja, men du är ju psykiskt störd också.

Är man pyskiskt störd för att man tycker att det är jobbigt att vara gravid? Det tyckte jag också, och jag kunde inte heller "knappt vänta" på att få göra min abort. :)

Utgår inte bara från ett utlåtande av henne utan flera. Och i min mening verkar hon inte riktigt fullt hundra.

Psykiskt störd?
Tycker att det är mer friskt att låta bli att skaffa barn i denna ålder än att vara slarvig och låta det gå ut över ett barn.
Haha, glöm inte att det är du som är 18 år och har varit gravid fyra gånger ;)


Glöm inte att det är du som är 19 och i stort behov av plastikopration och psykiskt vård.


Ja jävlar vad du bevisar hur mogen du är för att bli mamma, haha.
Bra där, tjejen.

Hush Tjej, 32 år

454 forumsinlägg

Skrivet:
22 februari 2012 kl. 18:01
Hush Tjej, 32 år

Citat från TEMPER_TANTRUM


Citat från Hush

Citat från TEMPER_TANTRUM

Citat från Hush

Citat från Karin

Citat från Hush

Citat från TEMPER_TANTRUM

Håller med Karin (om det var hon som skrev det).
Man kan inte generalisera att det faktiskt är jobbigt, osv...
Jag mådde snarare piss av att vara gravid.
Spydde på morgonarna, och bara av att veta att jag hade en äcklig cellklump i mig som hela tiden utvecklas.
Kunde knappt vänta till min abort, men det hann jag inte och fick missfall istället.

Ja, men du är ju psykiskt störd också.

Är man pyskiskt störd för att man tycker att det är jobbigt att vara gravid? Det tyckte jag också, och jag kunde inte heller "knappt vänta" på att få göra min abort. :)

Utgår inte bara från ett utlåtande av henne utan flera. Och i min mening verkar hon inte riktigt fullt hundra.

Psykiskt störd?
Tycker att det är mer friskt att låta bli att skaffa barn i denna ålder än att vara slarvig och låta det gå ut över ett barn.
Haha, glöm inte att det är du som är 18 år och har varit gravid fyra gånger ;)


Glöm inte att det är du som är 19 och i stort behov av plastikopration och psykiskt vård.

Ja jävlar vad du bevisar hur mogen du är för att bli mamma, haha.
Bra där, tjejen.



Vad jag säger till dig och hur jag uppfostrar mitt barn är två helt oooooolika saker.

Fittkrans Tjej, 30 år

11 746 forumsinlägg

Skrivet:
22 februari 2012 kl. 18:04
Fittkrans Tjej, 30 år

Ni går rätt OT nu.

Sluta bara hacka på varandra?

Bloodbath 33 år

14 529 forumsinlägg

Skrivet:
22 februari 2012 kl. 18:04
Bloodbath 33 år

Dock så kommer ju ditt barn ta efter dig i sitt beteende.

Hush Tjej, 32 år

454 forumsinlägg

Skrivet:
22 februari 2012 kl. 18:05
Hush Tjej, 32 år

Citat från BloodBath


Dock så kommer ju ditt barn ta efter dig i sitt beteende.

Du menar att den också kommer sitta och skriva om x-antal år på den här sidan " du behöver psykisk hjälp ? "

Bloodbath 33 år

14 529 forumsinlägg

Skrivet:
22 februari 2012 kl. 18:07
Bloodbath 33 år

Citat från Hush


Citat från BloodBath

Dock så kommer ju ditt barn ta efter dig i sitt beteende.

Du menar att den också kommer sitta och skriva om x-antal år på den här sidan " du behöver psykisk hjälp ? "


Nja, snarare bete sig allmänt dryg?
Kanske?
Inte fan vet jag.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet