Abort - Rätt eller fel?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Quidproquo Kille, 34 år

6 992 forumsinlägg

Skrivet:
20 februari 2012 kl. 17:10
Quidproquo Kille, 34 år

Citat från Rational


Va?

"Om jag inte hade gått på dagis så hade jag aldrig knutit de kontakter jag har idag;"

Personligen har jag nästan ingen kontakt med de jag fingermålade med när jag var 4.

Fittkrans Tjej, 30 år

11 746 forumsinlägg

Skrivet:
20 februari 2012 kl. 17:11
Fittkrans Tjej, 30 år

Citat från Quidproquo


Citat från Rational

Va?

"Om jag inte hade gått på dagis så hade jag aldrig knutit de kontakter jag har idag;"

Personligen har jag nästan ingen kontakt med de jag fingermålade med när jag var 4.


Det har jag, faktiskt. Träffade min bästa vän och nästan alla mina kamrater på dagis.

jagvill Tjej, 35 år

128 forumsinlägg

Skrivet:
20 februari 2012 kl. 17:33
jagvill Tjej, 35 år

Helt emot abort~skrapa bort liv ur moderlivet.
Kan inte komma på en enda anledning till när det skulle vara okej. " Om en 14årig tjej blir gravid och inte kan ta hand om barnet då?" SVAR: Barn ska inte ha sex. Och man är dum i huvudet om man inte skyddar sig eller tar ett dagen efter piller om olyckan är framme.
" Om man blir våldtagen då?" SVAR: Föd barnet och adoptera sedan bort det.

Trött på detta skitsnack

Tour Kille, 38 år

16 313 forumsinlägg

Skrivet:
20 februari 2012 kl. 17:35
Tour Kille, 38 år

Citat från jagvill


Helt emot abort~skrapa bort liv ur moderlivet.
Kan inte komma på en enda anledning till när det skulle vara okej. " Om en 14årig tjej blir gravid och inte kan ta hand om barnet då?" SVAR: Barn ska inte ha sex. Och man är dum i huvudet om man inte skyddar sig eller tar ett dagen efter piller om olyckan är framme.
" Om man blir våldtagen då?" SVAR: Föd barnet och adoptera sedan bort det.

Trött på detta skitsnack



/ MVH Konservativ kristen

Avskum Tjej, 32 år

358 forumsinlägg

Skrivet:
20 februari 2012 kl. 17:36
Avskum Tjej, 32 år

Citat från Tour


Citat från jagvill

Helt emot abort~skrapa bort liv ur moderlivet.
Kan inte komma på en enda anledning till när det skulle vara okej. " Om en 14årig tjej blir gravid och inte kan ta hand om barnet då?" SVAR: Barn ska inte ha sex. Och man är dum i huvudet om man inte skyddar sig eller tar ett dagen efter piller om olyckan är framme.
" Om man blir våldtagen då?" SVAR: Föd barnet och adoptera sedan bort det.

Trött på detta skitsnack


/ MVH Konservativ kristen


<3

DumFan Kille, 35 år

11 365 forumsinlägg

Skrivet:
20 februari 2012 kl. 17:38
DumFan Kille, 35 år

Citat från jagvill


Helt emot abort~skrapa bort liv ur moderlivet.
Kan inte komma på en enda anledning till när det skulle vara okej. " Om en 14årig tjej blir gravid och inte kan ta hand om barnet då?" SVAR: Barn ska inte ha sex. Och man är dum i huvudet om man inte skyddar sig eller tar ett dagen efter piller om olyckan är framme.
" Om man blir våldtagen då?" SVAR: Föd barnet och adoptera sedan bort det.

Trött på detta skitsnack


Carola ringde, hon vill ha tillbaka sin dotter.

Tour Kille, 38 år

16 313 forumsinlägg

Skrivet:
20 februari 2012 kl. 17:39
Tour Kille, 38 år

Citat från DumFan



Carola ringde, hon vill ha tillbaka sin dotter.[/i]


HAHA

1984 35 år

9 119 forumsinlägg

Skrivet:
20 februari 2012 kl. 17:41
1984 35 år

Citat från jagvill


Helt emot abort~skrapa bort liv ur moderlivet.
Kan inte komma på en enda anledning till när det skulle vara okej. " Om en 14årig tjej blir gravid och inte kan ta hand om barnet då?" SVAR: Barn ska inte ha sex. Och man är dum i huvudet om man inte skyddar sig eller tar ett dagen efter piller om olyckan är framme.
" Om man blir våldtagen då?" SVAR: Föd barnet och adoptera sedan bort det.

Trött på detta skitsnack


Skitkul att bli tvingad till sex och sen tvingad att föda barnet.

Tour Kille, 38 år

16 313 forumsinlägg

Skrivet:
20 februari 2012 kl. 17:42
Tour Kille, 38 år

Citat från 1984


Citat från jagvill

Helt emot abort~skrapa bort liv ur moderlivet.
Kan inte komma på en enda anledning till när det skulle vara okej. " Om en 14årig tjej blir gravid och inte kan ta hand om barnet då?" SVAR: Barn ska inte ha sex. Och man är dum i huvudet om man inte skyddar sig eller tar ett dagen efter piller om olyckan är framme.
" Om man blir våldtagen då?" SVAR: Föd barnet och adoptera sedan bort det.

Trött på detta skitsnack

Skitkul att bli tvingad till sex och sen tvingad att föda barnet.



alla spermier är heliga

Nitlott Kille, 32 år

1 197 forumsinlägg

Skrivet:
20 februari 2012 kl. 17:42
Nitlott Kille, 32 år

Citat från jagvill


Helt emot abort~skrapa bort liv ur moderlivet.
Kan inte komma på en enda anledning till när det skulle vara okej. " Om en 14årig tjej blir gravid och inte kan ta hand om barnet då?" SVAR: Barn ska inte ha sex. Och man är dum i huvudet om man inte skyddar sig eller tar ett dagen efter piller om olyckan är framme.
" Om man blir våldtagen då?" SVAR: Föd barnet och adoptera sedan bort det.

Trött på detta skitsnack


Nej, men nu är det så att alla inte VÄLJER att bli gravida.
Kan du inte komma på en enda anledning till att abort skulle vara okej så får du nog tänka ett antal steg längre.

Vad säger du om våldtäktsoffer som blir gravida?
Är det inte okej med abort då?

Addamussein Kille, 32 år

1 692 forumsinlägg

Skrivet:
20 februari 2012 kl. 17:53
Addamussein Kille, 32 år

Citat från jagvill


Helt emot abort~skrapa bort liv ur moderlivet.
Kan inte komma på en enda anledning till när det skulle vara okej. " Om en 14årig tjej blir gravid och inte kan ta hand om barnet då?" SVAR: Barn ska inte ha sex. Och man är dum i huvudet om man inte skyddar sig eller tar ett dagen efter piller om olyckan är framme.
" Om man blir våldtagen då?" SVAR: Föd barnet och adoptera sedan bort det.

Trött på detta skitsnack


Jag tvekar på att du skulle vilja föda ett barn vars far våldtog dig. Men vad vet jag.

jagvill Tjej, 35 år

128 forumsinlägg

Skrivet:
20 februari 2012 kl. 18:04
jagvill Tjej, 35 år

Citat från Kelevra


Citat från jagvill

Helt emot abort~skrapa bort liv ur moderlivet.
Kan inte komma på en enda anledning till när det skulle vara okej. " Om en 14årig tjej blir gravid och inte kan ta hand om barnet då?" SVAR: Barn ska inte ha sex. Och man är dum i huvudet om man inte skyddar sig eller tar ett dagen efter piller om olyckan är framme.
" Om man blir våldtagen då?" SVAR: Föd barnet och adoptera sedan bort det.

Trött på detta skitsnack

Nej, men nu är det så att alla inte VÄLJER att bli gravida.
Kan du inte komma på en enda anledning till att abort skulle vara okej så får du nog tänka ett antal steg längre.

Vad säger du om våldtäktsoffer som blir gravida?
Är det inte okej med abort då?


Läs vad jag skrev i slutet; Man kan adoptera bort barnet.

Fittkrans Tjej, 30 år

11 746 forumsinlägg

Skrivet:
20 februari 2012 kl. 18:17
Fittkrans Tjej, 30 år

Så jävla kul är det inte att bära ett barn som man inte önskar, och utstå smärtan att föda det.

Och förresten: Om barnet är produkten av en incestvåldtäkt och riskerar att bli inavlat?

Nitlott Kille, 32 år

1 197 forumsinlägg

Skrivet:
20 februari 2012 kl. 18:18
Nitlott Kille, 32 år

Citat från jagvill


Citat från Kelevra

Citat från jagvill

Helt emot abort~skrapa bort liv ur moderlivet.
Kan inte komma på en enda anledning till när det skulle vara okej. " Om en 14årig tjej blir gravid och inte kan ta hand om barnet då?" SVAR: Barn ska inte ha sex. Och man är dum i huvudet om man inte skyddar sig eller tar ett dagen efter piller om olyckan är framme.
" Om man blir våldtagen då?" SVAR: Föd barnet och adoptera sedan bort det.

Trött på detta skitsnack

Nej, men nu är det så att alla inte VÄLJER att bli gravida.
Kan du inte komma på en enda anledning till att abort skulle vara okej så får du nog tänka ett antal steg längre.

Vad säger du om våldtäktsoffer som blir gravida?
Är det inte okej med abort då?


Läs vad jag skrev i slutet; Man kan adoptera bort barnet.



Om man ändå inte ska ha barnet själv, vad är meningen med att föda det då?
Varför inte bara abortera?

jagvill Tjej, 35 år

128 forumsinlägg

Skrivet:
20 februari 2012 kl. 18:26
jagvill Tjej, 35 år

Citat från Kelevra


Citat från jagvill

Citat från Kelevra

Citat från jagvill

Helt emot abort~skrapa bort liv ur moderlivet.
Kan inte komma på en enda anledning till när det skulle vara okej. " Om en 14årig tjej blir gravid och inte kan ta hand om barnet då?" SVAR: Barn ska inte ha sex. Och man är dum i huvudet om man inte skyddar sig eller tar ett dagen efter piller om olyckan är framme.
" Om man blir våldtagen då?" SVAR: Föd barnet och adoptera sedan bort det.

Trött på detta skitsnack

Nej, men nu är det så att alla inte VÄLJER att bli gravida.
Kan du inte komma på en enda anledning till att abort skulle vara okej så får du nog tänka ett antal steg längre.

Vad säger du om våldtäktsoffer som blir gravida?
Är det inte okej med abort då?


Läs vad jag skrev i slutet; Man kan adoptera bort barnet.


Om man ändå inte ska ha barnet själv, vad är meningen med att föda det då?
Varför inte bara abortera?



Jag tycker det är fel att släcka liv bara sådär, nä jag vet det är ingen bebis än men ett liv är det- kan ingen säga nått om.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet