Abort - Rätt eller fel?
Citat från Rational
Va?
"Om jag inte hade gått på dagis så hade jag aldrig knutit de kontakter jag har idag;"
Personligen har jag nästan ingen kontakt med de jag fingermålade med när jag var 4.
Citat från Quidproquo
Citat från Rational
Va?
"Om jag inte hade gått på dagis så hade jag aldrig knutit de kontakter jag har idag;"
Personligen har jag nästan ingen kontakt med de jag fingermålade med när jag var 4.
Det har jag, faktiskt. Träffade min bästa vän och nästan alla mina kamrater på dagis.
Helt emot abort~skrapa bort liv ur moderlivet.
Kan inte komma på en enda anledning till när det skulle vara okej. " Om en 14årig tjej blir gravid och inte kan ta hand om barnet då?" SVAR: Barn ska inte ha sex. Och man är dum i huvudet om man inte skyddar sig eller tar ett dagen efter piller om olyckan är framme.
" Om man blir våldtagen då?" SVAR: Föd barnet och adoptera sedan bort det.
Trött på detta skitsnack
Citat från jagvill
Helt emot abort~skrapa bort liv ur moderlivet.
Kan inte komma på en enda anledning till när det skulle vara okej. " Om en 14årig tjej blir gravid och inte kan ta hand om barnet då?" SVAR: Barn ska inte ha sex. Och man är dum i huvudet om man inte skyddar sig eller tar ett dagen efter piller om olyckan är framme.
" Om man blir våldtagen då?" SVAR: Föd barnet och adoptera sedan bort det.
Trött på detta skitsnack
/ MVH Konservativ kristen
Citat från Tour
Citat från jagvill
Helt emot abort~skrapa bort liv ur moderlivet.
Kan inte komma på en enda anledning till när det skulle vara okej. " Om en 14årig tjej blir gravid och inte kan ta hand om barnet då?" SVAR: Barn ska inte ha sex. Och man är dum i huvudet om man inte skyddar sig eller tar ett dagen efter piller om olyckan är framme.
" Om man blir våldtagen då?" SVAR: Föd barnet och adoptera sedan bort det.
Trött på detta skitsnack
/ MVH Konservativ kristen
<3
Citat från jagvill
Helt emot abort~skrapa bort liv ur moderlivet.
Kan inte komma på en enda anledning till när det skulle vara okej. " Om en 14årig tjej blir gravid och inte kan ta hand om barnet då?" SVAR: Barn ska inte ha sex. Och man är dum i huvudet om man inte skyddar sig eller tar ett dagen efter piller om olyckan är framme.
" Om man blir våldtagen då?" SVAR: Föd barnet och adoptera sedan bort det.
Trött på detta skitsnack
Carola ringde, hon vill ha tillbaka sin dotter.
Citat från jagvill
Helt emot abort~skrapa bort liv ur moderlivet.
Kan inte komma på en enda anledning till när det skulle vara okej. " Om en 14årig tjej blir gravid och inte kan ta hand om barnet då?" SVAR: Barn ska inte ha sex. Och man är dum i huvudet om man inte skyddar sig eller tar ett dagen efter piller om olyckan är framme.
" Om man blir våldtagen då?" SVAR: Föd barnet och adoptera sedan bort det.
Trött på detta skitsnack
Skitkul att bli tvingad till sex och sen tvingad att föda barnet.
Citat från 1984
Citat från jagvill
Helt emot abort~skrapa bort liv ur moderlivet.
Kan inte komma på en enda anledning till när det skulle vara okej. " Om en 14årig tjej blir gravid och inte kan ta hand om barnet då?" SVAR: Barn ska inte ha sex. Och man är dum i huvudet om man inte skyddar sig eller tar ett dagen efter piller om olyckan är framme.
" Om man blir våldtagen då?" SVAR: Föd barnet och adoptera sedan bort det.
Trött på detta skitsnack
Skitkul att bli tvingad till sex och sen tvingad att föda barnet.
alla spermier är heliga
Citat från jagvill
Helt emot abort~skrapa bort liv ur moderlivet.
Kan inte komma på en enda anledning till när det skulle vara okej. " Om en 14årig tjej blir gravid och inte kan ta hand om barnet då?" SVAR: Barn ska inte ha sex. Och man är dum i huvudet om man inte skyddar sig eller tar ett dagen efter piller om olyckan är framme.
" Om man blir våldtagen då?" SVAR: Föd barnet och adoptera sedan bort det.
Trött på detta skitsnack
Nej, men nu är det så att alla inte VÄLJER att bli gravida.
Kan du inte komma på en enda anledning till att abort skulle vara okej så får du nog tänka ett antal steg längre.
Vad säger du om våldtäktsoffer som blir gravida?
Är det inte okej med abort då?
Citat från jagvill
Helt emot abort~skrapa bort liv ur moderlivet.
Kan inte komma på en enda anledning till när det skulle vara okej. " Om en 14årig tjej blir gravid och inte kan ta hand om barnet då?" SVAR: Barn ska inte ha sex. Och man är dum i huvudet om man inte skyddar sig eller tar ett dagen efter piller om olyckan är framme.
" Om man blir våldtagen då?" SVAR: Föd barnet och adoptera sedan bort det.
Trött på detta skitsnack
Jag tvekar på att du skulle vilja föda ett barn vars far våldtog dig. Men vad vet jag.
Citat från Kelevra
Citat från jagvill
Helt emot abort~skrapa bort liv ur moderlivet.
Kan inte komma på en enda anledning till när det skulle vara okej. " Om en 14årig tjej blir gravid och inte kan ta hand om barnet då?" SVAR: Barn ska inte ha sex. Och man är dum i huvudet om man inte skyddar sig eller tar ett dagen efter piller om olyckan är framme.
" Om man blir våldtagen då?" SVAR: Föd barnet och adoptera sedan bort det.
Trött på detta skitsnack
Nej, men nu är det så att alla inte VÄLJER att bli gravida.
Kan du inte komma på en enda anledning till att abort skulle vara okej så får du nog tänka ett antal steg längre.
Vad säger du om våldtäktsoffer som blir gravida?
Är det inte okej med abort då?
Läs vad jag skrev i slutet; Man kan adoptera bort barnet.
Så jävla kul är det inte att bära ett barn som man inte önskar, och utstå smärtan att föda det.
Och förresten: Om barnet är produkten av en incestvåldtäkt och riskerar att bli inavlat?
Citat från jagvill
Citat från Kelevra
Citat från jagvill
Helt emot abort~skrapa bort liv ur moderlivet.
Kan inte komma på en enda anledning till när det skulle vara okej. " Om en 14årig tjej blir gravid och inte kan ta hand om barnet då?" SVAR: Barn ska inte ha sex. Och man är dum i huvudet om man inte skyddar sig eller tar ett dagen efter piller om olyckan är framme.
" Om man blir våldtagen då?" SVAR: Föd barnet och adoptera sedan bort det.
Trött på detta skitsnack
Nej, men nu är det så att alla inte VÄLJER att bli gravida.
Kan du inte komma på en enda anledning till att abort skulle vara okej så får du nog tänka ett antal steg längre.
Vad säger du om våldtäktsoffer som blir gravida?
Är det inte okej med abort då?
Läs vad jag skrev i slutet; Man kan adoptera bort barnet.
Om man ändå inte ska ha barnet själv, vad är meningen med att föda det då?
Varför inte bara abortera?
Citat från Kelevra
Citat från jagvill
Citat från Kelevra
Citat från jagvill
Helt emot abort~skrapa bort liv ur moderlivet.
Kan inte komma på en enda anledning till när det skulle vara okej. " Om en 14årig tjej blir gravid och inte kan ta hand om barnet då?" SVAR: Barn ska inte ha sex. Och man är dum i huvudet om man inte skyddar sig eller tar ett dagen efter piller om olyckan är framme.
" Om man blir våldtagen då?" SVAR: Föd barnet och adoptera sedan bort det.
Trött på detta skitsnack
Nej, men nu är det så att alla inte VÄLJER att bli gravida.
Kan du inte komma på en enda anledning till att abort skulle vara okej så får du nog tänka ett antal steg längre.
Vad säger du om våldtäktsoffer som blir gravida?
Är det inte okej med abort då?
Läs vad jag skrev i slutet; Man kan adoptera bort barnet.
Om man ändå inte ska ha barnet själv, vad är meningen med att föda det då?
Varför inte bara abortera?
Jag tycker det är fel att släcka liv bara sådär, nä jag vet det är ingen bebis än men ett liv är det- kan ingen säga nått om.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet