Abort - Rätt eller fel?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
bebo_ Tjej, 33 år

10 085 forumsinlägg

Skrivet:
9 februari 2012 kl. 13:23
bebo_ Tjej, 33 år

Citat från DRopple


folk som är emot abort
äter dom ägg?


Varför skulle dom inte göra det? Haha.

c0rrupted Tjej, 32 år

3 forumsinlägg

Skrivet:
9 februari 2012 kl. 13:26
c0rrupted Tjej, 32 år

Citat från bebo


Citat från DRopple

folk som är emot abort
äter dom ägg?

Varför skulle dom inte göra det? Haha.


Förmodligen för att ägg blir till kycklingar... och det blir det ju inte om.. man äter upp ..äggen... :(

bebo_ Tjej, 33 år

10 085 forumsinlägg

Skrivet:
9 februari 2012 kl. 13:30
bebo_ Tjej, 33 år

Citat från c0rrupted


Citat från bebo

Citat från DRopple

folk som är emot abort
äter dom ägg?

Varför skulle dom inte göra det? Haha.

Förmodligen för att ägg blir till kycklingar... och det blir det ju inte om.. man äter upp ..äggen... :(


HAHAHAHAHAHAAH

Du vet att ägget måste befruktas inne i hönan först va? Ägg som bara får ligga blir inga kycklingar automatiskt. HAHAH åh

memorabilia Kille, 37 år

776 forumsinlägg

Skrivet:
9 februari 2012 kl. 13:31
memorabilia Kille, 37 år

Citat från bebo


Citat från c0rrupted

Citat från bebo

Citat från DRopple

folk som är emot abort
äter dom ägg?

Varför skulle dom inte göra det? Haha.

Förmodligen för att ägg blir till kycklingar... och det blir det ju inte om.. man äter upp ..äggen... :(

HAHAHAHAHAHAAH

Du vet att ägget måste befruktas inne i hönan först va? Ägg som bara får ligga blir inga kycklingar automatiskt. HAHAH åh


Jo, jag brukar sitta och ruva på mina frukostägg. Nu har jag en hel villa fylld med små gula kycklingar.

c0rrupted Tjej, 32 år

3 forumsinlägg

Skrivet:
9 februari 2012 kl. 13:32
c0rrupted Tjej, 32 år

Citat från bebo


Citat från c0rrupted

Citat från bebo

Citat från DRopple

folk som är emot abort
äter dom ägg?

Varför skulle dom inte göra det? Haha.

Förmodligen för att ägg blir till kycklingar... och det blir det ju inte om.. man äter upp ..äggen... :(

HAHAHAHAHAHAAH

Du vet att ägget måste befruktas inne i hönan först va? Ägg som bara får ligga blir inga kycklingar automatiskt. HAHAH åh


det... visste jag inte.... nu fick jag skämmas...... :(

bebo_ Tjej, 33 år

10 085 forumsinlägg

Skrivet:
9 februari 2012 kl. 13:33
bebo_ Tjej, 33 år

Citat från c0rrupted


det... visste jag inte.... nu fick jag skämmas...... :(

Nu vet du! :D

bebo_ Tjej, 33 år

10 085 forumsinlägg

Skrivet:
9 februari 2012 kl. 13:33
bebo_ Tjej, 33 år

Citat från hymn


Jo, jag brukar sitta och ruva på mina frukostägg. Nu har jag en hel villa fylld med små gula kycklingar.

:'$

Inadekvat Tjej, 32 år

3 680 forumsinlägg

Skrivet:
9 februari 2012 kl. 13:33
Inadekvat Tjej, 32 år

Hahahahahaha jag avlider...

DRopple Tjej, 31 år

2 686 forumsinlägg

Skrivet:
9 februari 2012 kl. 13:39
DRopple Tjej, 31 år

meh
det SKULLE ju ha blivit hönor
eller tuppar
värsta djur-aborten och så äter dom det

Pansartax Kille, 33 år

12 548 forumsinlägg

Skrivet:
9 februari 2012 kl. 13:40
Pansartax Kille, 33 år

Citat från DRopple


meh
det SKULLE ju ha blivit hönor
eller tuppar
värsta djur-aborten och så äter dom det


Hur fan har ägg något med aborter att göra?

memorabilia Kille, 37 år

776 forumsinlägg

Skrivet:
9 februari 2012 kl. 13:43
memorabilia Kille, 37 år

Citat från DRopple


meh
det SKULLE ju ha blivit hönor
eller tuppar
värsta djur-aborten och så äter dom det


Vadå skulle ju ha blivit hönor? Nej, det skulle de inte.
Är du ett troll eller är du efterbliven?

DRopple Tjej, 31 år

2 686 forumsinlägg

Skrivet:
9 februari 2012 kl. 13:45
DRopple Tjej, 31 år

Citat från Pansartax


Hur fan har ägg något med aborter att göra?[/i]

sa ju just det?


Citat från hymn

Citat från DRopple

meh
det SKULLE ju ha blivit hönor
eller tuppar
värsta djur-aborten och så äter dom det

Vadå skulle ju ha blivit hönor? Nej, det skulle de inte.
Är du ett troll eller är du efterbliven?


men kycklingar då
klart de skulle haha?

bebo_ Tjej, 33 år

10 085 forumsinlägg

Skrivet:
9 februari 2012 kl. 13:45
bebo_ Tjej, 33 år

Citat från DRopple


meh
det SKULLE ju ha blivit hönor
eller tuppar
värsta djur-aborten och så äter dom det


Det är som att äta ett ägg som trillar ut med din mens. Känns det som att äta ett aborterat foster?

bebo_ Tjej, 33 år

10 085 forumsinlägg

Skrivet:
9 februari 2012 kl. 13:46
bebo_ Tjej, 33 år

Citat från DRopple


Citat från Pansartax

Hur fan har ägg något med aborter att göra?

sa ju just det?


Citat från hymn

Citat från DRopple

meh
det SKULLE ju ha blivit hönor
eller tuppar
värsta djur-aborten och så äter dom det

Vadå skulle ju ha blivit hönor? Nej, det skulle de inte.
Är du ett troll eller är du efterbliven?

men kycklingar då
klart de skulle haha?


Du vet att hönor lägger 1 ägg varje dag året runt, oavsett om de är ensamma?

DRopple Tjej, 31 år

2 686 forumsinlägg

Skrivet:
9 februari 2012 kl. 13:47
DRopple Tjej, 31 år

Citat från bebo


Citat från DRopple

meh
det SKULLE ju ha blivit hönor
eller tuppar
värsta djur-aborten och så äter dom det


Det är som att äta ett ägg som trillar ut med din mens. Känns det som att äta ett aborterat foster?


nej, men i deras ägg finns det ju navelsträng och magsäck etc i äggvitan
det är skillnad >:


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet