Abort - Rätt eller fel?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Brickwall Kille, 33 år

47 forumsinlägg

Skrivet:
8 februari 2012 kl. 20:18
Brickwall Kille, 33 år

Vid länken reversering som betyder ömvändning så kan man hitta all fakta.

http://www.urologkanalen.com/vasektomi/sterilitet.shtml#rev

Skål.

xXPluppXx Tjej, 33 år

78 forumsinlägg

Skrivet:
8 februari 2012 kl. 20:18
xXPluppXx Tjej, 33 år

Citat från u_suck_tbh


Citat från xXPluppXx

Spermabank?


Det är inte att "vända på det igen".


Det är sant. :)

c0rrupted Tjej, 32 år

3 forumsinlägg

Skrivet:
8 februari 2012 kl. 20:32
c0rrupted Tjej, 32 år

Läste i en kvällstidning att socialstyrelsen har godkänt abort vid "fel" kön, det om något tycker jag är fel!

u_suck_tbh 34 år

28 184 forumsinlägg

Skrivet:
8 februari 2012 kl. 20:34
u_suck_tbh 34 år

Citat från Brickwall


Vid länken reversering som betyder ömvändning så kan man hitta all fakta.

http://www.urologkanalen.com/vasektomi/sterilitet.shtml#rev

Skål.



Tack!

MakeECGreatAgain 38 år

8 762 forumsinlägg

Skrivet:
8 februari 2012 kl. 20:34

Citat från c0rrupted


Läste i en kvällstidning att socialstyrelsen har godkänt abort vid "fel" kön, det om något tycker jag är fel!



Fast vem vill ha en flicka. xd

bebo_ Tjej, 33 år

10 085 forumsinlägg

Skrivet:
8 februari 2012 kl. 20:35
bebo_ Tjej, 33 år

Citat från c0rrupted


Läste i en kvällstidning att socialstyrelsen har godkänt abort vid "fel" kön, det om något tycker jag är fel!

Man behöver inte komma med en anledning för att göra abort.

Pansartax Kille, 33 år

12 548 forumsinlägg

Skrivet:
8 februari 2012 kl. 20:36
Pansartax Kille, 33 år

Tycker ni det är fel att abortera downsfoster osv då?

Bloodbath 33 år

14 529 forumsinlägg

Skrivet:
8 februari 2012 kl. 20:36
Bloodbath 33 år

Citat från Pansartax


Tycker ni det är fel att abortera downsfoster osv då?

Nej.
Rensa genpolen lite föfan! -obsobsobs ironi-

Men nej, tycker inte det är fel.

TEMPERTANTRUM Tjej, 34 år

7 512 forumsinlägg

Skrivet:
8 februari 2012 kl. 20:37
TEMPERTANTRUM Tjej, 34 år

Så ni menar att man inte ska ha förtroende för sin partner?
VAD I HELVETE. Som att alla kvinnor skulle ljuga om det -.-'

bebo_ Tjej, 33 år

10 085 forumsinlägg

Skrivet:
8 februari 2012 kl. 20:37
bebo_ Tjej, 33 år

Citat från Pansartax


Tycker ni det är fel att abortera downsfoster osv då?

40% av alla som bär på ett downsbarn gör abort.

Vet inte, normalt stöter kroppen ut ett barn med kromosomavvikelser i form av ett missfall, så det vore väl inte jätteonaturligt att göra abort.

bebo_ Tjej, 33 år

10 085 forumsinlägg

Skrivet:
8 februari 2012 kl. 20:37
bebo_ Tjej, 33 år

Citat från TEMPER_TANTRUM


Så ni menar att man inte ska ha förtroende för sin partner?
VAD I HELVETE. Som att alla kvinnor skulle ljuga om det -.-'


Nej, men en del. Eller slarvat utan att berätta om det.

TEMPERTANTRUM Tjej, 34 år

7 512 forumsinlägg

Skrivet:
8 februari 2012 kl. 20:41
TEMPERTANTRUM Tjej, 34 år

Citat från bebo


Citat från TEMPER_TANTRUM

Så ni menar att man inte ska ha förtroende för sin partner?
VAD I HELVETE. Som att alla kvinnor skulle ljuga om det -.-'

Nej, men en del. Eller slarvat utan att berätta om det.


Mm men då är det ju INTE killens fel. Tvärt om, det är ju bara bra om man litar på sin brud, sen om man har läst av fel och bruden är vrickad och ljuger är ju synd.
Tycker dock inte att någon ska få gå genom tvångsabort. Men då tycker jag att mamman ska skita i att säga vem det var, och vara ensamstående om hon nu är så dum att behålla om hon vet att snubben inte vill ha barn.

bebo_ Tjej, 33 år

10 085 forumsinlägg

Skrivet:
8 februari 2012 kl. 20:43
bebo_ Tjej, 33 år

Citat från TEMPER_TANTRUM


Mm men då är det ju INTE killens fel. Tvärt om, det är ju bara bra om man litar på sin brud, sen om man har läst av fel och bruden är vrickad och ljuger är ju synd.
Tycker dock inte att någon ska få gå genom tvångsabort. Men då tycker jag att mamman ska skita i att säga vem det var, och vara ensamstående om hon nu är så dum att behålla om hon vet att snubben inte vill ha barn.


Ingen har sagt att det är killens fel, utan killens ansvar att skydda sig själv om han inte är säker på om tjejen tar sina tabletter och liknande.
"skita i att säga vem det var" Va?

TEMPERTANTRUM Tjej, 34 år

7 512 forumsinlägg

Skrivet:
8 februari 2012 kl. 20:57
TEMPERTANTRUM Tjej, 34 år

Citat från bebo


Citat från TEMPER_TANTRUM

Mm men då är det ju INTE killens fel. Tvärt om, det är ju bara bra om man litar på sin brud, sen om man har läst av fel och bruden är vrickad och ljuger är ju synd.
Tycker dock inte att någon ska få gå genom tvångsabort. Men då tycker jag att mamman ska skita i att säga vem det var, och vara ensamstående om hon nu är så dum att behålla om hon vet att snubben inte vill ha barn.

Ingen har sagt att det är killens fel, utan killens ansvar att skydda sig själv om han inte är säker på om tjejen tar sina tabletter och liknande.
"skita i att säga vem det var" Va?


Att hon ska skita i att berätta vem pappan är. Så att han slipper ta skiten.
Men om hans brud säger att hon går på pillerna och han har tillit till sin partner så är han ju säker på det, vad han är medveten om iaf.

Quidproquo Kille, 34 år

6 992 forumsinlägg

Skrivet:
8 februari 2012 kl. 20:59
Quidproquo Kille, 34 år

Citat från TEMPER_TANTRUM


Tycker dock inte att någon ska få gå genom tvångsabort.

Enda lösningen när white trashet försöker snärja en med lögnen "Det är lugn, jag går på piller".


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet