Abort - Rätt eller fel?
Brickwall
Kille, 33 år
Vid länken reversering som betyder ömvändning så kan man hitta all fakta.
http://www.urologkanalen.com/vasektomi/sterilitet.shtml#rev
Skål.
xXPluppXx
Tjej, 33 år
Citat från u_suck_tbh
Citat från xXPluppXx
Spermabank?
Det är inte att "vända på det igen".
Det är sant. :)
c0rrupted
Tjej, 32 år
Läste i en kvällstidning att socialstyrelsen har godkänt abort vid "fel" kön, det om något tycker jag är fel!
u_suck_tbh
34 år
Citat från Brickwall
Vid länken reversering som betyder ömvändning så kan man hitta all fakta.
http://www.urologkanalen.com/vasektomi/sterilitet.shtml#rev
Skål.
Tack!
MakeECGreatAgain
38 år
Citat från c0rrupted
Läste i en kvällstidning att socialstyrelsen har godkänt abort vid "fel" kön, det om något tycker jag är fel!
Fast vem vill ha en flicka. xd
Pansartax
Kille, 33 år
Tycker ni det är fel att abortera downsfoster osv då?
TEMPERTANTRUM
Tjej, 34 år
Så ni menar att man inte ska ha förtroende för sin partner?
VAD I HELVETE. Som att alla kvinnor skulle ljuga om det -.-'
bebo_
Tjej, 33 år
Citat från TEMPER_TANTRUM
Så ni menar att man inte ska ha förtroende för sin partner?
VAD I HELVETE. Som att alla kvinnor skulle ljuga om det -.-'
Nej, men en del. Eller slarvat utan att berätta om det.
TEMPERTANTRUM
Tjej, 34 år
Citat från bebo
Citat från TEMPER_TANTRUM
Så ni menar att man inte ska ha förtroende för sin partner?
VAD I HELVETE. Som att alla kvinnor skulle ljuga om det -.-'
Nej, men en del. Eller slarvat utan att berätta om det.
Mm men då är det ju INTE killens fel. Tvärt om, det är ju bara bra om man litar på sin brud, sen om man har läst av fel och bruden är vrickad och ljuger är ju synd.
Tycker dock inte att någon ska få gå genom tvångsabort. Men då tycker jag att mamman ska skita i att säga vem det var, och vara ensamstående om hon nu är så dum att behålla om hon vet att snubben inte vill ha barn.
bebo_
Tjej, 33 år
Citat från TEMPER_TANTRUM
Mm men då är det ju INTE killens fel. Tvärt om, det är ju bara bra om man litar på sin brud, sen om man har läst av fel och bruden är vrickad och ljuger är ju synd.
Tycker dock inte att någon ska få gå genom tvångsabort. Men då tycker jag att mamman ska skita i att säga vem det var, och vara ensamstående om hon nu är så dum att behålla om hon vet att snubben inte vill ha barn.
Ingen har sagt att det är killens fel, utan killens ansvar att skydda sig själv om han inte är säker på om tjejen tar sina tabletter och liknande.
"skita i att säga vem det var" Va?
TEMPERTANTRUM
Tjej, 34 år
Citat från bebo
Citat från TEMPER_TANTRUM
Mm men då är det ju INTE killens fel. Tvärt om, det är ju bara bra om man litar på sin brud, sen om man har läst av fel och bruden är vrickad och ljuger är ju synd.
Tycker dock inte att någon ska få gå genom tvångsabort. Men då tycker jag att mamman ska skita i att säga vem det var, och vara ensamstående om hon nu är så dum att behålla om hon vet att snubben inte vill ha barn.
Ingen har sagt att det är killens fel, utan killens ansvar att skydda sig själv om han inte är säker på om tjejen tar sina tabletter och liknande.
"skita i att säga vem det var" Va?
Att hon ska skita i att berätta vem pappan är. Så att han slipper ta skiten.
Men om hans brud säger att hon går på pillerna och han har tillit till sin partner så är han ju säker på det, vad han är medveten om iaf.
Quidproquo
Kille, 34 år
Citat från TEMPER_TANTRUM
Tycker dock inte att någon ska få gå genom tvångsabort.
Enda lösningen när white trashet försöker snärja en med lögnen "Det är lugn, jag går på piller".
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet