Abort - Rätt eller fel?
Är det någon som kan svara på Quidproquos inlägg? :s
Citat från mellandinatissar
helt rätt sålänge man får fitta:)
--------------------------------------------------------------------------
Citat från iLolo
Folk som tycker att abort är fel har hittils inte lyckat övertyga mig. Alltid motsägelsefulla, alltid hatiska och alltid kvinnoförtryckande.
Därför är de som är emot abort totalt jävla pantade i skallen imo
--------------------------------------------------------------------------
Citat från GRUNNY
Citat från iLolo
Folk som tycker att abort är fel har hittils inte lyckat övertyga mig. Alltid motsägelsefulla, alltid hatiska och alltid kvinnoförtryckande.
Därför är de som är emot abort totalt jävla pantade i skallen imo
--------------------------------------------------------------------------
Jahaja så varför tycker du att man inte bör göra abort?
Förmodar att det handlar om störande etniska principer om att det är ett liv man tar eller what not...
helt okej.
Jag kan säga en himla massa fördelar männen har:
-Ni slipper ha mens
-Ni slipper mensvärk
-Ni slipper PMS
-Ni slipper (för det mesta) blodbrist
-Ni slipper bära fostret i NIO månader
-Ni slipper alla sjuka hormonrubbningar vid graviditet
Det finns så sjukt mycket ni män slipper. Usch för er!
Citat från annaeek
Jag kan säga en himla massa fördelar männen har:
-Ni slipper ha mens
-Ni slipper mensvärk
-Ni slipper PMS
-Ni slipper (för det mesta) blodbrist
-Ni slipper bära fostret i NIO månader
-Ni slipper alla sjuka hormonrubbningar vid graviditet
Det finns så sjukt mycket ni män slipper. Usch för er!
Himla massa. Du tog upp mens, barn i magen, och hormonrubbningar. Även fast det är vi män som blir mest utsatta för ert okontrollerat humör...
Citat från SvartSvart
Citat från annaeek
Jag kan säga en himla massa fördelar männen har:
-Ni slipper ha mens
-Ni slipper mensvärk
-Ni slipper PMS
-Ni slipper (för det mesta) blodbrist
-Ni slipper bära fostret i NIO månader
-Ni slipper alla sjuka hormonrubbningar vid graviditet
Det finns så sjukt mycket ni män slipper. Usch för er!
Himla massa. Du tog upp mens, barn i magen, och hormonrubbningar. Även fast det är vi män som blir mest utsatta för ert okontrollerat humör...
Men det finns så mycket mer. och tror du heöt ärligt inte att det är jobbigare för oss tjejer att ha så ont i magen att man kräks, än att ni kanske får en liiiiiten utskällning ibland? Jag kan säga att det är inte så jävla kul att vara kvinna och det finns säkert en miljon fördelar med att vara man! Och hör sen.
Dock sa han fördelar i samhället!
Jo, men det har ni ju också. Där jag jobbade (på fabrik) var jag i stort sätt ensam tjej, killarna hade högre lön för samma arbete och de nekade mig att göra det jag egentligen skulle göra (köra truck)
Citat från annaeek
Jag kan säga en himla massa fördelar männen har:
-Ni slipper ha mens
-Ni slipper mensvärk
-Ni slipper PMS
-Ni slipper (för det mesta) blodbrist
-Ni slipper bära fostret i NIO månader
-Ni slipper alla sjuka hormonrubbningar vid graviditet
Det finns så sjukt mycket ni män slipper. Usch för er!
Om du inte kan bättre är det nog bäst om du kniper brödsaxen stängd. Det där var totalt irrelevant.
Citat från annaeek
Jo, men det har ni ju också. Där jag jobbade (på fabrik) var jag i stort sätt ensam tjej, killarna hade högre lön för samma arbete och de nekade mig att göra det jag egentligen skulle göra (köra truck)
Hur länge hade du arbetat? Hade du truckkortet? Hur gammal var du jämfört med männen? Att bara säga "Jag fick mindre lön än alla andra" räcker inte som argument för att det är diskriminering på kartan.
Jag har truckkort, ja, ag hade arbetat lika länge som några av dem och vi var ungefär lika gamla. Så sluta upp med att dryga och tro att du vet bättre än alla andra. Knip din egen "brödsax"
Citat från annaeek
Jag har truckkort, ja, ag hade arbetat lika länge som några av dem och vi var ungefär lika gamla. Så sluta upp med att dryga och tro att du vet bättre än alla andra. Knip din egen "brödsax"
Tror gör man i kyrkan kära du.
Det är fortfarande bara ett feministiskt axiom att kvinnor tjänar mindre än män.
Det skeva är att ni faktiskt ofta tjänar mer än vad tjejer gör, varför är det så då?
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet