Abort - Rätt eller fel?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
aihgpfiuahfpiuoa Kille, 30 år

5 149 forumsinlägg

Skrivet:
12 april 2011 kl. 21:46
aihgpfiuahfpiuoa Kille, 30 år

Är det någon som kan svara på Quidproquos inlägg? :s

viKK3 Kille, 30 år

141 forumsinlägg

Skrivet:
12 april 2011 kl. 21:47
viKK3 Kille, 30 år

Citat från mellandinatissar


helt rätt sålänge man får fitta:)
--------------------------------------------------------------------------

obstkerns 29 år

1 310 forumsinlägg

Skrivet:
12 april 2011 kl. 21:49
obstkerns 29 år

Citat från iLolo


Folk som tycker att abort är fel har hittils inte lyckat övertyga mig. Alltid motsägelsefulla, alltid hatiska och alltid kvinnoförtryckande.

Därför är de som är emot abort totalt jävla pantade i skallen imo

--------------------------------------------------------------------------

SvartSvart Kille, 35 år

754 forumsinlägg

Skrivet:
13 april 2011 kl. 09:09
SvartSvart Kille, 35 år

Citat från GRUNNY


Citat från iLolo

Folk som tycker att abort är fel har hittils inte lyckat övertyga mig. Alltid motsägelsefulla, alltid hatiska och alltid kvinnoförtryckande.

Därför är de som är emot abort totalt jävla pantade i skallen imo
--------------------------------------------------------------------------


Jahaja så varför tycker du att man inte bör göra abort?

Förmodar att det handlar om störande etniska principer om att det är ett liv man tar eller what not...

GDRAGON Kille, 32 år

11 227 forumsinlägg

Skrivet:
13 april 2011 kl. 09:18
GDRAGON Kille, 32 år

helt okej.

Delfinglitter Tjej, 34 år

1 076 forumsinlägg

Skrivet:
13 april 2011 kl. 10:36
Delfinglitter Tjej, 34 år

Jag kan säga en himla massa fördelar männen har:

-Ni slipper ha mens
-Ni slipper mensvärk
-Ni slipper PMS
-Ni slipper (för det mesta) blodbrist
-Ni slipper bära fostret i NIO månader
-Ni slipper alla sjuka hormonrubbningar vid graviditet

Det finns så sjukt mycket ni män slipper. Usch för er!

SvartSvart Kille, 35 år

754 forumsinlägg

Skrivet:
13 april 2011 kl. 10:49
SvartSvart Kille, 35 år

Citat från annaeek


Jag kan säga en himla massa fördelar männen har:

-Ni slipper ha mens
-Ni slipper mensvärk
-Ni slipper PMS
-Ni slipper (för det mesta) blodbrist
-Ni slipper bära fostret i NIO månader
-Ni slipper alla sjuka hormonrubbningar vid graviditet

Det finns så sjukt mycket ni män slipper. Usch för er!


Himla massa. Du tog upp mens, barn i magen, och hormonrubbningar. Även fast det är vi män som blir mest utsatta för ert okontrollerat humör...

Delfinglitter Tjej, 34 år

1 076 forumsinlägg

Skrivet:
13 april 2011 kl. 10:58
Delfinglitter Tjej, 34 år

Citat från SvartSvart


Citat från annaeek

Jag kan säga en himla massa fördelar männen har:

-Ni slipper ha mens
-Ni slipper mensvärk
-Ni slipper PMS
-Ni slipper (för det mesta) blodbrist
-Ni slipper bära fostret i NIO månader
-Ni slipper alla sjuka hormonrubbningar vid graviditet

Det finns så sjukt mycket ni män slipper. Usch för er!

Himla massa. Du tog upp mens, barn i magen, och hormonrubbningar. Även fast det är vi män som blir mest utsatta för ert okontrollerat humör...


Men det finns så mycket mer. och tror du heöt ärligt inte att det är jobbigare för oss tjejer att ha så ont i magen att man kräks, än att ni kanske får en liiiiiten utskällning ibland? Jag kan säga att det är inte så jävla kul att vara kvinna och det finns säkert en miljon fördelar med att vara man! Och hör sen.

Falaphel Kille, 34 år

11 503 forumsinlägg

Skrivet:
13 april 2011 kl. 12:04
Falaphel Kille, 34 år

Dock sa han fördelar i samhället!

Delfinglitter Tjej, 34 år

1 076 forumsinlägg

Skrivet:
13 april 2011 kl. 12:06
Delfinglitter Tjej, 34 år

Jo, men det har ni ju också. Där jag jobbade (på fabrik) var jag i stort sätt ensam tjej, killarna hade högre lön för samma arbete och de nekade mig att göra det jag egentligen skulle göra (köra truck)

Quidproquo Kille, 34 år

6 992 forumsinlägg

Skrivet:
13 april 2011 kl. 14:25
Quidproquo Kille, 34 år

Citat från annaeek


Jag kan säga en himla massa fördelar männen har:

-Ni slipper ha mens
-Ni slipper mensvärk
-Ni slipper PMS
-Ni slipper (för det mesta) blodbrist
-Ni slipper bära fostret i NIO månader
-Ni slipper alla sjuka hormonrubbningar vid graviditet

Det finns så sjukt mycket ni män slipper. Usch för er!


Om du inte kan bättre är det nog bäst om du kniper brödsaxen stängd. Det där var totalt irrelevant.

Quidproquo Kille, 34 år

6 992 forumsinlägg

Skrivet:
13 april 2011 kl. 14:26
Quidproquo Kille, 34 år

Citat från annaeek


Jo, men det har ni ju också. Där jag jobbade (på fabrik) var jag i stort sätt ensam tjej, killarna hade högre lön för samma arbete och de nekade mig att göra det jag egentligen skulle göra (köra truck)

Hur länge hade du arbetat? Hade du truckkortet? Hur gammal var du jämfört med männen? Att bara säga "Jag fick mindre lön än alla andra" räcker inte som argument för att det är diskriminering på kartan.

Delfinglitter Tjej, 34 år

1 076 forumsinlägg

Skrivet:
13 april 2011 kl. 15:59
Delfinglitter Tjej, 34 år

Jag har truckkort, ja, ag hade arbetat lika länge som några av dem och vi var ungefär lika gamla. Så sluta upp med att dryga och tro att du vet bättre än alla andra. Knip din egen "brödsax"

Quidproquo Kille, 34 år

6 992 forumsinlägg

Skrivet:
13 april 2011 kl. 16:16
Quidproquo Kille, 34 år

Citat från annaeek


Jag har truckkort, ja, ag hade arbetat lika länge som några av dem och vi var ungefär lika gamla. Så sluta upp med att dryga och tro att du vet bättre än alla andra. Knip din egen "brödsax"

Tror gör man i kyrkan kära du.

Det är fortfarande bara ett feministiskt axiom att kvinnor tjänar mindre än män.

Delfinglitter Tjej, 34 år

1 076 forumsinlägg

Skrivet:
13 april 2011 kl. 16:17
Delfinglitter Tjej, 34 år

Det skeva är att ni faktiskt ofta tjänar mer än vad tjejer gör, varför är det så då?


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet