Abort - Rätt eller fel?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
shunomayne Kille, 31 år

3 680 forumsinlägg

Skrivet:
7 april 2011 kl. 12:09
shunomayne Kille, 31 år

Rätt i rätt läge...

R0D 32 år

375 forumsinlägg

Skrivet:
9 april 2011 kl. 18:20
R0D 32 år

Det är alltid rätt för en kvinna att göra abort om hon vill göra det. Det kan ju faktiskt vara de oönskade foster/barn, som kan hända i våldtäckter. Men om kvinnan vill göra en abort för det är något fel på barnet, då tycker jag för övrigt att det är fel. Helst så ska man ha en bra orsak för en stor sak som abort.

territory Tjej, 28 år

1 106 forumsinlägg

Skrivet:
9 april 2011 kl. 18:21
territory Tjej, 28 år

Helt rätt. Det är kvinnans beslut och om hon väljer abort så är det rätt. Barnet har ju ens inte fått leva så jag tycker inte att man dödar barnet.

R0D 32 år

375 forumsinlägg

Skrivet:
9 april 2011 kl. 18:23
R0D 32 år

Citat från daredevil


Helt rätt. Det är kvinnans beslut och om hon väljer abort så är det rätt. Barnet har ju ens inte fått leva så jag tycker inte att man dödar barnet.

Sant. Det är ju då man tycker igentligen att det är synd att barnet har inte fått leva lite. Men som sagt. Man gör ju sina egna beslut.

Snea 29 år

3 241 forumsinlägg

Skrivet:
9 april 2011 kl. 18:25
Snea 29 år

RÄTT

eax Kille, 41 år

1 691 forumsinlägg

Skrivet:
9 april 2011 kl. 19:23
eax Kille, 41 år

Rätt.

Neriichan Tjej, 31 år

261 forumsinlägg

Skrivet:
9 april 2011 kl. 19:26
Neriichan Tjej, 31 år

Det beror på varför man vill göra abort, om man vet att man inte är kapabel till att ge barnet ett bra liv, det är t.ex en förnuftig anledning

EnSneHezt Tjej, 31 år

764 forumsinlägg

Skrivet:
9 april 2011 kl. 21:30
EnSneHezt Tjej, 31 år

Rätt

ADELE Tjej, 31 år

1 084 forumsinlägg

Skrivet:
9 april 2011 kl. 21:39
ADELE Tjej, 31 år

Rätt.

ieaz Tjej, 30 år

273 forumsinlägg

Skrivet:
9 april 2011 kl. 21:40
ieaz Tjej, 30 år

Beror på vilket skäl man har till aborten, jag menar, är man lat och slarvig och gör aborter för jämnan är det inte okej.

SJUK Tjej, 30 år

3 396 forumsinlägg

Skrivet:
9 april 2011 kl. 21:53
SJUK Tjej, 30 år

Rätt, tycker att det är bra att det finns som alternativ.
Men jag skulle nog inte själv klara av det.

slynsaft Tjej, 33 år

19 forumsinlägg

Skrivet:
11 april 2011 kl. 11:10
slynsaft Tjej, 33 år

använd kondom så slipper ni fundera över barn i magen(A)

Kenmaster Kille, 32 år

5 101 forumsinlägg

Skrivet:
11 april 2011 kl. 11:10
Kenmaster Kille, 32 år

Citat från slynsaft


använd kondom så slipper ni fundera över barn i magen(A)

FaSt assååå, denn kan ju typ gå sönderr om mann har otur :PPP (A'

Dionysus_ Kille, 29 år

5 460 forumsinlägg

Skrivet:
11 april 2011 kl. 11:11
Dionysus_ Kille, 29 år

Rätt,eftersom barnet är moderns fulla ansvar tills den är arton har modern rätt att aborta bort fostret

SvartSvart Kille, 35 år

754 forumsinlägg

Skrivet:
11 april 2011 kl. 11:37
SvartSvart Kille, 35 år

Jag tycker det är helt fel med abort och det är alltid upp till mannen om han vill att sin kvinna ska behålla barnet eller inte(han kanske vill ta barnbidraget till sig själv)


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet