Abort - Rätt eller fel?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Kenmaster Kille, 32 år

5 101 forumsinlägg

Skrivet:
15 september 2010 kl. 09:13
Kenmaster Kille, 32 år

Citat från Nicolaiz


kvinnan har inget val vi lever i ett mansdominerat samhälle , så därför är det våran rättighet att bestämma vad som ska hända med barnet.

Ursäkta?

Nykaria Tjej, 35 år

3 530 forumsinlägg

Skrivet:
15 september 2010 kl. 09:53
Nykaria Tjej, 35 år

Citat från Nicolaiz

kvinnan har inget val vi lever i ett mansdominerat samhälle , så därför är det våran rättighet att bestämma vad som ska hända med barnet.



Jag tror du tänker helt fel just nu.

saffran Tjej, 34 år

1 298 forumsinlägg

Skrivet:
15 september 2010 kl. 17:07
saffran Tjej, 34 år

Citat från Nicolaiz


kvinnan har inget val vi lever i ett mansdominerat samhälle , så därför är det våran rättighet att bestämma vad som ska hända med barnet.

Retard.

TEMPERTANTRUM Tjej, 34 år

7 512 forumsinlägg

Skrivet:
15 september 2010 kl. 18:04
TEMPERTANTRUM Tjej, 34 år

Citat från Nicolaiz


kvinnan har inget val vi lever i ett mansdominerat samhälle , så därför är det våran rättighet att bestämma vad som ska hända med barnet.

Grabben, detta är Sverige, ffs.

TEMPERTANTRUM Tjej, 34 år

7 512 forumsinlägg

Skrivet:
15 september 2010 kl. 18:05
TEMPERTANTRUM Tjej, 34 år

Citat från Miija


För varje abort man gör så blir det väl svårare att bli gravid också?

vad har det med saken att göra?

Thias Kille, 38 år

6 932 forumsinlägg

Skrivet:
15 september 2010 kl. 19:31
Thias Kille, 38 år

Citat från Nicolaiz


kvinnan har inget val vi lever i ett mansdominerat samhälle , så därför är det våran rättighet att bestämma vad som ska hända med barnet.

lOl xD

bl4bl4 Kille, 33 år

3 125 forumsinlägg

Skrivet:
18 september 2010 kl. 22:40
bl4bl4 Kille, 33 år

Kvinnans plats är i köket och sängen.

Vilken färg står ni för f.ö.?

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/5/56/AbortionLawsMap-NoLegend.png

vile Kille, 31 år

707 forumsinlägg

Skrivet:
19 september 2010 kl. 01:12
vile Kille, 31 år

Citat från Gewaltsam


Kvinnans plats är i köket och sängen.

suck...
Den har vi aldrig hört förut :PPPPPPP

OnT självklart är det upp till personen som bär barnet att välja om man vill föda ungen eller inte. Om man inte kan/vill/är kapabel till att föda upp ett barn så är det väl bara elakt att låta honom växa upp i en dålig miljö?

bl4bl4 Kille, 33 år

3 125 forumsinlägg

Skrivet:
20 september 2010 kl. 14:59
bl4bl4 Kille, 33 år

Nä, de var jag som uppfann den! :D

Håller med om att man ska få avgöra själv om man vill ha barnet eller inte, däremot anser jag att man efter en viss ålder måste kunna börja ta ansvar.

EnnoDirt Kille, 35 år

21 forumsinlägg

Skrivet:
8 oktober 2010 kl. 17:06
EnnoDirt Kille, 35 år

Allt ska vara lagligt

Fittkrans Tjej, 30 år

11 746 forumsinlägg

Skrivet:
8 oktober 2010 kl. 17:10
Fittkrans Tjej, 30 år

Det är rätt.

Ett barn är man knutet till hela livet.

user12345 Tjej, 30 år

15 322 forumsinlägg

Skrivet:
8 oktober 2010 kl. 17:12
user12345 Tjej, 30 år

Citat från Nicolaiz


kvinnan har inget val vi lever i ett mansdominerat samhälle , så därför är det våran rättighet att bestämma vad som ska hända med barnet.

trollololollololol!!

Fittkrans Tjej, 30 år

11 746 forumsinlägg

Skrivet:
8 oktober 2010 kl. 17:13
Fittkrans Tjej, 30 år

Det skulle dessutom födas alldeles för många barn ifall det hade varit olagligt med abort.

Charmander Tjej, 32 år

453 forumsinlägg

Skrivet:
8 oktober 2010 kl. 17:16
Charmander Tjej, 32 år

Citat från Rational


Det skulle dessutom födas alldeles för många barn ifall det hade varit olagligt med abort.

Ja, och sen alla de metoder som används i länder där det inte är lagligt. Det är bara hemskt.

Tonky Tjej, 29 år

376 forumsinlägg

Skrivet:
10 oktober 2010 kl. 19:27
Tonky Tjej, 29 år

För abort, helt klart.

Kvinnan bestämmer själv ifall hon vill föda sitt barn eller inte.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet