Abort - Rätt eller fel?
Tycker man ska få göra abort man vill. Flera år efter barnet är fött också
Citat från krankenstein
Tycker man ska få göra abort man vill. Flera år efter barnet är fött också
Det var väl att ta i lite, varför?
Citat från Nykaria
Citat från krankenstein
Tycker man ska få göra abort man vill. Flera år efter barnet är fött också
Det var väl att ta i lite, varför?
Ja varför inte. Man kanske tröttnar på snorungen.
Citat från krankenstein
Ja varför inte. Man kanske tröttnar på snorungen.
Är du seriös?
Citat från Nykaria
Citat från krankenstein
Ja varför inte. Man kanske tröttnar på snorungen.
Är du seriös?
Ja. Alla är seriösa på internet
kd vill ju förbjuda abort. tycker det är hemskt, jag menar, folk blir våldtagna och gravida genom det, ska inte de få göra abort då? det är ju sinnessjukt!
Citat från cellskreck
kd vill ju förbjuda abort. tycker det är hemskt, jag menar, folk blir våldtagna och gravida genom det, ska inte de få göra abort då? det är ju sinnessjukt!
Ja följer man en efterbliven religion så gör man. =D
Citat från Nykaria
Citat från Tour
nej, som sagt, så finns socialen till att lösa sådana problem, i de fall de uppstår.
Fast socialen kan inte ta bort ett grovt handikapp som moderns drogmissbruk har tillverkat (som exempel).
nej, men även i de fall som drogmissbrukare får barn, så är det ännu sällsyntare med grova handikapp, även om dom har en förhöjd risk att få det.
Citat från Tour
nej, men även i de fall som drogmissbrukare får barn, så är det ännu sällsyntare med grova handikapp, även om dom har en förhöjd risk att få det.
Så sällsynt är det väl egentligen inte.
Men jag antar att du har rätt.
Tycker bara att de personer som ser sig själva före barnet inte skall få ta ett barn till världen försen de är 'clean' och är värda att sätta barnets hälsa före deras drogmissbruk.
Citat från cellskreck
kd vill ju förbjuda abort. tycker det är hemskt, jag menar, folk blir våldtagna och gravida genom det, ska inte de få göra abort då? det är ju sinnessjukt!
Nu sträcker du väl ändå lite på sanningen? Det där har jag aldrig hört talas om. Hört att de vill sänka den övre gränsen för när man får göra abort men inte förbjuda det helt och hållet.
Citat från Quidproquo
Citat från cellskreck
kd vill ju förbjuda abort. tycker det är hemskt, jag menar, folk blir våldtagna och gravida genom det, ska inte de få göra abort då? det är ju sinnessjukt!
Nu sträcker du väl ändå lite på sanningen? Det där har jag aldrig hört talas om. Hört att de vill sänka den övre gränsen för när man får göra abort men inte förbjuda det helt och hållet.
Typ ivf, gjort det innan, och antagligen många i KD som vill ha det förbjudet. http://www.aftonbladet.se/wendela/article555374.ab
http://www.lund.sap.se/textfalt/debatt/bushKd.htm
Citat från Quidproquo
Citat från cellskreck
kd vill ju förbjuda abort. tycker det är hemskt, jag menar, folk blir våldtagna och gravida genom det, ska inte de få göra abort då? det är ju sinnessjukt!
Nu sträcker du väl ändå lite på sanningen? Det där har jag aldrig hört talas om. Hört att de vill sänka den övre gränsen för när man får göra abort men inte förbjuda det helt och hållet.
nej, jag gör ju inte det. gick till och med till kd:s valstuga här i stan och frågade och ja, de vill förbjuda abort.
Vad är bort?
Klart det är rätt
Om man är för ung elr inte kapabel till det så är det rätt men de bör inte användas som preventivpiller
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet