Abort - Rätt eller fel?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Tour Kille, 38 år

16 313 forumsinlägg

Skrivet:
5 september 2010 kl. 03:07
Tour Kille, 38 år

Citat från Kenmaster


Citat från Nykaria

Märker du väl i svarsposten jag ger till den jag diskuterar med...
Fast du kanske vill att jag skall prata direkt till dig? <3

Klart jag läser vad du skriver, men finner det lite oklart.

Du undrade alltså om han hade barn, för att han kallar en klump för en... klump?



SOMEONE PLEASE THINK OF THE CHILDREN!

roderdaniel Tjej, 31 år

608 forumsinlägg

Skrivet:
5 september 2010 kl. 03:09
roderdaniel Tjej, 31 år

Citat från Nykaria


Citat från Zalbeyx

Ja men bara för att gränsen är ungefär lika luddig som min armhåla kan du ju inte direkt säga att logiken ligger i hur störd man är eller inte....Men vem vet, it takes one to know one?


Jag tog ju faktiskt bort den posten.
Förstår inte varför du fortsätter..


det var ju faktiskt en fin kommentar

Kenmaster Kille, 32 år

5 101 forumsinlägg

Skrivet:
5 september 2010 kl. 03:09
Kenmaster Kille, 32 år

Tour Kille, 38 år

16 313 forumsinlägg

Skrivet:
5 september 2010 kl. 03:10
Tour Kille, 38 år

^haha just precis!

Nykaria Tjej, 35 år

3 530 forumsinlägg

Skrivet:
5 september 2010 kl. 03:12
Nykaria Tjej, 35 år

Men Gud, ni alla gangbangar mig! <3

Kenmaster Kille, 32 år

5 101 forumsinlägg

Skrivet:
5 september 2010 kl. 03:12
Kenmaster Kille, 32 år

Citat från Tour


^haha just precis!

Well, won't you?!

Nykaria Tjej, 35 år

3 530 forumsinlägg

Skrivet:
5 september 2010 kl. 03:13
Nykaria Tjej, 35 år

Citat från Tour

är du katolik också när vi ändå är igång och antar saker? jag antar det eftersom du är abortmotståndare.



Jag är inte abortmotståndare - men det blir inte riktigt någon diskussion om alla är på "samma sida".

roderdaniel Tjej, 31 år

608 forumsinlägg

Skrivet:
5 september 2010 kl. 03:14
roderdaniel Tjej, 31 år

jag ser det mer som att folk diskuterar sina åsikter

Nykaria Tjej, 35 år

3 530 forumsinlägg

Skrivet:
5 september 2010 kl. 03:14
Nykaria Tjej, 35 år

Citat från Kenmaster

Du undrade alltså om han hade barn, för att han kallar en klump för en... klump?



Good boi.

Tour Kille, 38 år

16 313 forumsinlägg

Skrivet:
5 september 2010 kl. 03:16
Tour Kille, 38 år

Citat från Nykaria


Citat från Tour

är du katolik också när vi ändå är igång och antar saker? jag antar det eftersom du är abortmotståndare.


Jag är inte abortmotståndare - men det blir inte riktigt någon diskussion om alla är på "samma sida".



...och du diskuterar vad? du har inte kommit med något argument än, du har bara ifrågasatt min empati till barn och klargjort för oss alla att du är en tuff tonårsmorsa.

Zalbeyx Kille, 36 år

7 318 forumsinlägg

Skrivet:
5 september 2010 kl. 03:16
Zalbeyx Kille, 36 år

Citat från Nykaria


Citat från Tour

är du katolik också när vi ändå är igång och antar saker? jag antar det eftersom du är abortmotståndare.


Jag är inte abortmotståndare - men det blir inte riktigt någon diskussion om alla är på "samma sida".


Det finns ju inte alltför många kristdemokrater här på EC
Med rädsla för att bli skrattad åt är det nog bäst att hålla det hemligt om man nu är det hur som helst.

Nykaria Tjej, 35 år

3 530 forumsinlägg

Skrivet:
5 september 2010 kl. 03:20
Nykaria Tjej, 35 år

Citat från Tour

...och du diskuterar vad? du har inte kommit med något argument än, du har bara ifrågasatt min empati till barn och klargjort för oss alla att du är en tuff tonårsmorsa.



Tuff tonårsmorsa? Va?
Alltså, skall du bli sån nu har jag inte lust att diskutera med dig, det där är bara elakt.

roderdaniel Tjej, 31 år

608 forumsinlägg

Skrivet:
5 september 2010 kl. 03:21
roderdaniel Tjej, 31 år

Citat från Nykaria


Citat från Tour

...och du diskuterar vad? du har inte kommit med något argument än, du har bara ifrågasatt min empati till barn och klargjort för oss alla att du är en tuff tonårsmorsa.


Tuff tonårsmorsa? Va?
Alltså, skall du bli sån nu har jag inte lust att diskutera med dig, det där är bara elakt.


... ska jag ens go there om vad du sa om mina åsikter

Nykaria Tjej, 35 år

3 530 forumsinlägg

Skrivet:
5 september 2010 kl. 03:21
Nykaria Tjej, 35 år

Jag tog ju bort det vafaen :-(

Nykaria Tjej, 35 år

3 530 forumsinlägg

Skrivet:
5 september 2010 kl. 03:22
Nykaria Tjej, 35 år

Jag är inget fan av gangrape </3


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet