Abort - Rätt eller fel?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
ViktorLovelace Kille, 31 år

2 314 forumsinlägg

Skrivet:
12 juli 2010 kl. 22:40
ViktorLovelace Kille, 31 år

Citat från 1M4B4ND1T


bodde i kalifornien i 4 år, texas 1, florida 1 å pensylvaniai 6[/i]

Då kan du ju självklart tala för hela USA.
Så dumt utav mig.


Citat från Yaymudkip


bodde i kalifornien i 4 år, texas 1, florida 1 å pensylvaniai 6

Du är 14 år gammal.


Detta är verkligen nämnvärt.

soldatens Tjej, 30 år

177 forumsinlägg

Skrivet:
12 juli 2010 kl. 22:46
soldatens Tjej, 30 år

Citat från NewRomantic


Citat från 1M4B4ND1T

bodde i kalifornien i 4 år, texas 1, florida 1 å pensylvaniai 6

Då kan du ju självklart tala för hela USA.
Så dumt utav mig.


Citat från Yaymudkip


bodde i kalifornien i 4 år, texas 1, florida 1 å pensylvaniai 6

Du är 14 år gammal.

Detta är verkligen nämnvärt.


javisst för jag är yngre så är jag dummare eller whatever. å nej jag säger inte att jag kan tala för hela usa , men att jag har bott i usa i 12 år medans du har i 3, å där jag bodde var det alltid killen som skulle visa respekt och vara en gentleman och ta hand om tjejen

inte på det sättet att vi är gjorda av porcelin eller något men de såg alltid till att man var hemma i den tid päronen sa till, de betala middag och i sängen så var killen alltid försiktig att inte gå för långt..

vet inte hur det är i sverige, eftersom jag bara bodde här ett år när jag var född & nu snart ett år , men i usa om tjejen var gravid så var det alltid i killens skuld

ViktorLovelace Kille, 31 år

2 314 forumsinlägg

Skrivet:
12 juli 2010 kl. 22:48
ViktorLovelace Kille, 31 år

Citat från 1M4B4ND1T


javisst för jag är yngre så är jag dummare eller whatever. å nej jag säger inte att jag kan tala för hela usa , men att jag har bott i usa i 12 år medans du har i 3, å där jag bodde var det alltid killen som skulle visa respekt och vara en gentleman och ta hand om tjejen

inte på det sättet att vi är gjorda av porcelin eller något men de såg alltid till att man var hemma i den tid päronen sa till, de betala middag och i sängen så var killen alltid försiktig att inte gå för långt..

vet inte hur det är i sverige, eftersom jag bara bodde här ett år när jag var född & nu snart ett år , men i usa om tjejen var gravid så var det alltid i killens skuld[/i]

.................................................................................................................................................
Hej fröken dum på riktigt, jag orkar inte, godnatt

soldatens Tjej, 30 år

177 forumsinlägg

Skrivet:
12 juli 2010 kl. 22:50
soldatens Tjej, 30 år

Citat från NewRomantic


Citat från 1M4B4ND1T

javisst för jag är yngre så är jag dummare eller whatever. å nej jag säger inte att jag kan tala för hela usa , men att jag har bott i usa i 12 år medans du har i 3, å där jag bodde var det alltid killen som skulle visa respekt och vara en gentleman och ta hand om tjejen

inte på det sättet att vi är gjorda av porcelin eller något men de såg alltid till att man var hemma i den tid päronen sa till, de betala middag och i sängen så var killen alltid försiktig att inte gå för långt..

vet inte hur det är i sverige, eftersom jag bara bodde här ett år när jag var född & nu snart ett år , men i usa om tjejen var gravid så var det alltid i killens skuld

.................................................................................................................................................
Hej fröken dum på riktigt, jag orkar inte, godnatt


haha jag är inte dum , vi råkar bara ha olika åsikter. Att kalla någon dum pga. att de inte tänker likadant som du är ju ganska ignorant själv.. godnatt :)

ViktorLovelace Kille, 31 år

2 314 forumsinlägg

Skrivet:
12 juli 2010 kl. 22:56
ViktorLovelace Kille, 31 år

Citat från 1M4B4ND1T


haha jag är inte dum , vi råkar bara ha olika åsikter. Att kalla någon dum pga. att de inte tänker likadant som du är ju ganska ignorant själv.. godnatt :)[/i]

Du förstod inte vad jag menade.
Det handlar inte om åsikter.
Dum var kanske hårt, men speciellt intellektuell är du inte.

Topic.

soldatens Tjej, 30 år

177 forumsinlägg

Skrivet:
12 juli 2010 kl. 22:59
soldatens Tjej, 30 år

Citat från NewRomantic


Citat från 1M4B4ND1T

haha jag är inte dum , vi råkar bara ha olika åsikter. Att kalla någon dum pga. att de inte tänker likadant som du är ju ganska ignorant själv.. godnatt :)

Du förstod inte vad jag menade.
Det handlar inte om åsikter.
Dum var kanske hårt, men speciellt intellektuell är du inte.

Topic.


förlåt att jag har åkt runt i usa å mina lärare & päron & kompisar & kompisars päron har berättat mig om hur det är kulturellt i usa. där är det killens fel om man är gravid.. Förutom typ små delstater som New Jersey som inte har någon koppling till de andra delstaterna

jag kanske är ointellektuell men jag har en åsikt.

ViktorLovelace Kille, 31 år

2 314 forumsinlägg

Skrivet:
12 juli 2010 kl. 23:03
ViktorLovelace Kille, 31 år

Citat från 1M4B4ND1T


förlåt att jag har åkt runt i usa å mina lärare & päron & kompisar & kompisars päron har berättat mig om hur det är kulturellt i usa. där är det killens fel om man är gravid.. Förutom typ små delstater som New Jersey som inte har någon koppling till de andra delstaterna

jag kanske är ointellektuell men jag har en åsikt.[/i]

Hur det har varit i USA snarare, det var likadant i större delen utav Europa från 1860 till någon gång runt 1950.
Det där är väldigt gammalt.

soldatens Tjej, 30 år

177 forumsinlägg

Skrivet:
12 juli 2010 kl. 23:04
soldatens Tjej, 30 år

Citat från NewRomantic


Citat från 1M4B4ND1T

förlåt att jag har åkt runt i usa å mina lärare & päron & kompisar & kompisars päron har berättat mig om hur det är kulturellt i usa. där är det killens fel om man är gravid.. Förutom typ små delstater som New Jersey som inte har någon koppling till de andra delstaterna

jag kanske är ointellektuell men jag har en åsikt.

Hur det har varit i USA snarare, det var likadant i större delen utav Europa från 1860 till någon gång runt 1950.
Det där är väldigt gammalt.


jag flytta hem augusti 2009 , inget har ändrats

ViktorLovelace Kille, 31 år

2 314 forumsinlägg

Skrivet:
12 juli 2010 kl. 23:06
ViktorLovelace Kille, 31 år

Citat från 1M4B4ND1T


jag flytta hem augusti 2009 , inget har ändrats[/i]

Vi har lägenhet i manhattan, jag håller inte med.

soldatens Tjej, 30 år

177 forumsinlägg

Skrivet:
12 juli 2010 kl. 23:08
soldatens Tjej, 30 år

Citat från Placeboeffect


1M4B4ND1T, du är 14. Hur många kan du ha haft sex med egentligen?

Jag känner folk som var aktiva när de var 12 år .. Just sayin..
men helt ärligt så handlar det inte om det . Det handlar om att jag tycker att killen ska ha lite responsibility, inte bara killen, men jo jag tycker faktiskt att de borde ta kontrollet

soldatens Tjej, 30 år

177 forumsinlägg

Skrivet:
12 juli 2010 kl. 23:11
soldatens Tjej, 30 år

Citat från Placeboeffect


Citat från 1M4B4ND1T

Jag känner folk som var aktiva när de var 12 år .. Just sayin..
men helt ärligt så handlar det inte om det . Det handlar om att jag tycker att killen ska ha lite responsibility, inte bara killen, men jo jag tycker faktiskt att de borde ta kontrollet

Du känner folk ja. Inte samma sak, du.
Du tycker det, men det är inte samma sak som att det är så.


vad är forumet till för ? Att diskutera.

ViktorLovelace Kille, 31 år

2 314 forumsinlägg

Skrivet:
12 juli 2010 kl. 23:11
ViktorLovelace Kille, 31 år

Citat från 1M4B4ND1T


Jag känner folk som var aktiva när de var 12 år .. Just sayin..
men helt ärligt så handlar det inte om det . Det handlar om att jag tycker att killen ska ha lite responsibility, inte bara killen, men jo jag tycker faktiskt att de borde ta kontrollet[/i]

Om en flicka medvetet väljer att ha oskyddat sex med kille och hon blir gravid, bär då killen största delen utav ansvaret ?
Är du helt blåst ?

ophelia Tjej, 31 år

830 forumsinlägg

Skrivet:
12 juli 2010 kl. 23:12
ophelia Tjej, 31 år

Skulle jag bli gravid nu, vid 15. Skulle jag göra abort. Då jag är alldeles för ung. Men är man mogen och kan ta ansvar så får man ta sitt ansvar och föda barnet om det inte är väldiga omständigheter. T.ex. att man blivit våldtagen.
Det är min åsikt, men jag dömer inte någon som gör abort.

TopicPlease Kille, 38 år

7 499 forumsinlägg

Skrivet:
12 juli 2010 kl. 23:16
TopicPlease Kille, 38 år

Calm down ladies =)

bl4bl4 Kille, 33 år

3 125 forumsinlägg

Skrivet:
12 juli 2010 kl. 23:17
bl4bl4 Kille, 33 år

Citat från NewRomantic


Citat från 1M4B4ND1T

Jag känner folk som var aktiva när de var 12 år .. Just sayin..
men helt ärligt så handlar det inte om det . Det handlar om att jag tycker att killen ska ha lite responsibility, inte bara killen, men jo jag tycker faktiskt att de borde ta kontrollet

Om en flicka medvetet väljer att ha oskyddat sex med kille och hon blir gravid, bär då killen största delen utav ansvaret ?
Är du helt blåst ?


Båda är ansvariga. Tror inte hon fattat det.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet