Abort - Rätt eller fel?
Citat från pansarpung
Citat från Dinkel
En jävla massa katoliker?
Haha, menade snarare "Någon här på EC som tycker att det är fel?".
Varför skrev du inte det då?
Som preventiv medel är det fel. Annars inte..
Citat från pansarpung
Citat från Dinkel
En jävla massa katoliker?
Haha, menade snarare "Någon här på EC som tycker att det är fel?".
Läs lite längre bak i tråden så hittar du nog ett par stycken.
Citat från Traumtanzer
försök vara ersättningsbarn (barn som födds efter ett barn som dött i födsel)
Du får det att låta som att man inte kan älska ett barn tillräckligt mycket bara för att man förlorat ett annat?
DÖDA ALLA JÄVLA FOSTER, inte kommer dom göra någon nytta i framtiden inte. ;)
För att återkomma med ett lite mer seriöst inlägg, tack vare abortförbud på så jävla många ställen har det fötts alldeles för många idioter och svin, abort borde vara lagligt där det inte är lagligt. Kom att tänka på detta iom. att jag lämnade ett ganska surt medelande i den där jävla niv3k´s gästbok, äckliga jävla propaganda om att alla människor är lika värda, HAH! HAHAHAH! Om det är något vissa människor är, bla. dom som förbjudit abort bara för att dom tycker det är fel, så är det mindre värda.
Jag tycker att alla under 18 ska tvingas till abort om de blir gravida :)
Citat från jevladumfan
För att återkomma med ett lite mer seriöst inlägg, tack vare abortförbud på så jävla många ställen har det fötts alldeles för många idioter och svin, abort borde vara lagligt där det inte är lagligt. Kom att tänka på detta iom. att jag lämnade ett ganska surt medelande i den där jävla niv3k´s gästbok, äckliga jävla propaganda om att alla människor är lika värda, HAH! HAHAHAH! Om det är något vissa människor är, bla. dom som förbjudit abort bara för att dom tycker det är fel, så är det mindre värda.
Fast man kan ju inte direkt i förväg, som varken förälder, doktor eller åskådare, kunna veta om barnet växer upp och blir en idiot eller ett svin hörredu.
Rätt de första kanske 10 veckorna, sen är det fel
rätt om kvinnan känner att hon inte kommer kunna försörja sitt barn och inte är redo.
RÄTTom man inte kan ta hand om barnet ekonomiskt eller helt enkelt inte vet om man gör och om det blev fel. FEL om man har gjort det flera ggr men tkr att det inte spelar ngn roll och gör det igen, då kan man ta sitt ansvar, även fel om man gör abort för att man vet att det är en tjej/kille och man vill ha ett barn med det motsatta könet.
Citat från Nykaria
Citat från jevladumfan
För att återkomma med ett lite mer seriöst inlägg, tack vare abortförbud på så jävla många ställen har det fötts alldeles för många idioter och svin, abort borde vara lagligt där det inte är lagligt. Kom att tänka på detta iom. att jag lämnade ett ganska surt medelande i den där jävla niv3k´s gästbok, äckliga jävla propaganda om att alla människor är lika värda, HAH! HAHAHAH! Om det är något vissa människor är, bla. dom som förbjudit abort bara för att dom tycker det är fel, så är det mindre värda.
Fast man kan ju inte direkt i förväg, som varken förälder, doktor eller åskådare, kunna veta om barnet växer upp och blir en idiot eller ett svin hörredu.
Nej, det är visserligen sant. Man får väl dra de som slutsats då ;) Jorden är i vilket fall som helst överbefolkad.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet