Abort - Rätt eller fel?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Dinkel Tjej, 36 år

2 389 forumsinlägg

Skrivet:
18 april 2010 kl. 22:53
Dinkel Tjej, 36 år

Citat från pansarpung


Någon som tycker att det är fel?

En jävla massa katoliker?

Anti Tjej, 30 år

613 forumsinlägg

Skrivet:
18 april 2010 kl. 23:00
Anti Tjej, 30 år

Citat från pansarpung


Citat från Dinkel

En jävla massa katoliker?

Haha, menade snarare "Någon här på EC som tycker att det är fel?".


Varför skrev du inte det då?

Noisehero Kille, 34 år

1 910 forumsinlägg

Skrivet:
18 april 2010 kl. 23:01
Noisehero Kille, 34 år

Som preventiv medel är det fel. Annars inte..

Dinkel Tjej, 36 år

2 389 forumsinlägg

Skrivet:
18 april 2010 kl. 23:37
Dinkel Tjej, 36 år

Citat från pansarpung


Citat från Dinkel

En jävla massa katoliker?

Haha, menade snarare "Någon här på EC som tycker att det är fel?".


Läs lite längre bak i tråden så hittar du nog ett par stycken.

Nykaria Tjej, 35 år

3 530 forumsinlägg

Skrivet:
19 april 2010 kl. 09:59
Nykaria Tjej, 35 år

Citat från Traumtanzer

försök vara ersättningsbarn (barn som födds efter ett barn som dött i födsel)



Du får det att låta som att man inte kan älska ett barn tillräckligt mycket bara för att man förlorat ett annat?

bl4bl4 Kille, 33 år

3 125 forumsinlägg

Skrivet:
2 juli 2010 kl. 23:13
bl4bl4 Kille, 33 år

DÖDA ALLA JÄVLA FOSTER, inte kommer dom göra någon nytta i framtiden inte. ;)

bl4bl4 Kille, 33 år

3 125 forumsinlägg

Skrivet:
12 juli 2010 kl. 04:44
bl4bl4 Kille, 33 år

För att återkomma med ett lite mer seriöst inlägg, tack vare abortförbud på så jävla många ställen har det fötts alldeles för många idioter och svin, abort borde vara lagligt där det inte är lagligt. Kom att tänka på detta iom. att jag lämnade ett ganska surt medelande i den där jävla niv3k´s gästbok, äckliga jävla propaganda om att alla människor är lika värda, HAH! HAHAHAH! Om det är något vissa människor är, bla. dom som förbjudit abort bara för att dom tycker det är fel, så är det mindre värda.

solitarymoment Tjej, 33 år

6 072 forumsinlägg

Skrivet:
12 juli 2010 kl. 04:57
solitarymoment Tjej, 33 år

Jag tycker att alla under 18 ska tvingas till abort om de blir gravida :)

Nykaria Tjej, 35 år

3 530 forumsinlägg

Skrivet:
12 juli 2010 kl. 11:59
Nykaria Tjej, 35 år

Citat från jevladumfan

För att återkomma med ett lite mer seriöst inlägg, tack vare abortförbud på så jävla många ställen har det fötts alldeles för många idioter och svin, abort borde vara lagligt där det inte är lagligt. Kom att tänka på detta iom. att jag lämnade ett ganska surt medelande i den där jävla niv3k´s gästbok, äckliga jävla propaganda om att alla människor är lika värda, HAH! HAHAHAH! Om det är något vissa människor är, bla. dom som förbjudit abort bara för att dom tycker det är fel, så är det mindre värda.



Fast man kan ju inte direkt i förväg, som varken förälder, doktor eller åskådare, kunna veta om barnet växer upp och blir en idiot eller ett svin hörredu.

pSilent Kille, 32 år

9 995 forumsinlägg

Skrivet:
12 juli 2010 kl. 12:06
pSilent Kille, 32 år

Rätt de första kanske 10 veckorna, sen är det fel

Rosquist Kille, 33 år

4 111 forumsinlägg

Skrivet:
12 juli 2010 kl. 13:49
Rosquist Kille, 33 år

Citat från Sverige


Rätt de första kanske 10 veckorna, sen är det fel

Varför fel efter?

Nykaria Tjej, 35 år

3 530 forumsinlägg

Skrivet:
12 juli 2010 kl. 15:42
Nykaria Tjej, 35 år

Citat från Sverige

Rätt de första kanske 10 veckorna, sen är det fel



Då ett graviditetstest visar positivt är man oftast i vecka 8.
Så du menar att man enbart får ha 2 veckor på sig att bestämma annars får man inte göra det?

Kebab Tjej, 35 år

2 490 forumsinlägg

Skrivet:
12 juli 2010 kl. 15:43
Kebab Tjej, 35 år

rätt om kvinnan känner att hon inte kommer kunna försörja sitt barn och inte är redo.

LICHQUEEN Tjej, 32 år

1 228 forumsinlägg

Skrivet:
12 juli 2010 kl. 15:54
LICHQUEEN Tjej, 32 år

RÄTTom man inte kan ta hand om barnet ekonomiskt eller helt enkelt inte vet om man gör och om det blev fel. FEL om man har gjort det flera ggr men tkr att det inte spelar ngn roll och gör det igen, då kan man ta sitt ansvar, även fel om man gör abort för att man vet att det är en tjej/kille och man vill ha ett barn med det motsatta könet.

bl4bl4 Kille, 33 år

3 125 forumsinlägg

Skrivet:
12 juli 2010 kl. 17:33
bl4bl4 Kille, 33 år

Citat från Nykaria


Citat från jevladumfan

För att återkomma med ett lite mer seriöst inlägg, tack vare abortförbud på så jävla många ställen har det fötts alldeles för många idioter och svin, abort borde vara lagligt där det inte är lagligt. Kom att tänka på detta iom. att jag lämnade ett ganska surt medelande i den där jävla niv3k´s gästbok, äckliga jävla propaganda om att alla människor är lika värda, HAH! HAHAHAH! Om det är något vissa människor är, bla. dom som förbjudit abort bara för att dom tycker det är fel, så är det mindre värda.


Fast man kan ju inte direkt i förväg, som varken förälder, doktor eller åskådare, kunna veta om barnet växer upp och blir en idiot eller ett svin hörredu.



Nej, det är visserligen sant. Man får väl dra de som slutsats då ;) Jorden är i vilket fall som helst överbefolkad.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet