Abort - Rätt eller fel?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
ShadowzPlay Tjej, 31 år

75 forumsinlägg

Skrivet:
27 mars 2010 kl. 15:17
ShadowzPlay Tjej, 31 år

Citat från pansarpung


Citat från ShadowzPlay

Hellre att man gör abort direkt än att man väntar ännu längre.
OCH om man inte vill ha ett barn så borde man göra abort, lixom tänk på ungen sen när den blir äldre och föräldrarna bara ''Du var inget önskat barn''
Usch ......

Jag tror inte precis att ens du var ett önskat barn.


Haha tack :D
och jo, jag var ett önskat barn ^^

Nykaria Tjej, 35 år

3 530 forumsinlägg

Skrivet:
27 mars 2010 kl. 17:31
Nykaria Tjej, 35 år

Min mor var inget önskat barn, när hon föddes spottade min mormor på morfar och fräste "Det är ditt fel."

Men jag tror mamma ändå är lycklig att hon lever, även om hon inte var önskad alls.
För nu har hon ett barnbarn sedan 1 år tillbaka och väntar ännu ett.
Och är hur glad som helst över det.

Nykaria Tjej, 35 år

3 530 forumsinlägg

Skrivet:
27 mars 2010 kl. 17:41
Nykaria Tjej, 35 år

Såg på förlossningskliniken häromdagen, en 14-årig tjej skulle föda ett barn och satt och pratade om hur hennes liv var förstört..
Usch, tycker hon kunde gjort abort i så fall :-(

bobloblaw Tjej, 33 år

8 359 forumsinlägg

Skrivet:
27 mars 2010 kl. 18:35
bobloblaw Tjej, 33 år

Jag var inte ett önskat barn.
Vet inte ens varför de inte gjorde abort, men de hade redan en unge så de kanske tänkte att det inte spelade roll längre.

Tycker abort är rätt, fler borde göra det.

Dinkel Tjej, 36 år

2 389 forumsinlägg

Skrivet:
27 mars 2010 kl. 18:38
Dinkel Tjej, 36 år

Jag tycker det verkar som att folk här har svårt att skilja på önskad och planerad graviditet. Jag tror jag var rätt oplanerad, men jag var ändå väldigt önskad.

bobloblaw Tjej, 33 år

8 359 forumsinlägg

Skrivet:
27 mars 2010 kl. 18:39
bobloblaw Tjej, 33 år

Jag vet att jag inte var önskad, om det var mig du syftade på.

Shyisma Kille, 33 år

3 896 forumsinlägg

Skrivet:
30 mars 2010 kl. 09:27
Shyisma Kille, 33 år

/care
rätt

brainrot 34 år

5 903 forumsinlägg

Skrivet:
30 mars 2010 kl. 09:28
brainrot 34 år

försök vara ersättningsbarn (barn som födds efter ett barn som dött i födsel)

bombchu Kille, 34 år

867 forumsinlägg

Skrivet:
30 mars 2010 kl. 10:29
bombchu Kille, 34 år

Citat från Traumtanzer


försök vara ersättningsbarn (barn som födds efter ett barn som dött i födsel)

Hur menar du?

Dinkel Tjej, 36 år

2 389 forumsinlägg

Skrivet:
30 mars 2010 kl. 11:12
Dinkel Tjej, 36 år

Citat från Traumtanzer


försök vara ersättningsbarn (barn som födds efter ett barn som dött i födsel)

Mamma hade två missfall mellan min systers och min brors födelse, men nog fan är min bror älskad för den han är ändå. Mamma har till och med sagt att hon är jätteledsen över sina missfall, men på något vis glad också, för om hon hade gått graviditeten ut med någon av dem så hade hon aldrig fått min bror. Så det behöver inte alls vara något problem.

Konkelberryfinn Kille, 34 år

622 forumsinlägg

Skrivet:
3 april 2010 kl. 03:35
Konkelberryfinn Kille, 34 år

död åt de som vill förbjuda abort

Anark Kille, 33 år

244 forumsinlägg

Skrivet:
3 april 2010 kl. 03:39
Anark Kille, 33 år

rätt att kunna göra abort, ett foster har inte nått liv det har inte änns kommit ut magen, det är mammans åsikt som gäller om barnet ska födas eller ej

Anaesthetized Kille, 35 år

4 191 forumsinlägg

Skrivet:
3 april 2010 kl. 03:42
Anaesthetized Kille, 35 år

rätt.
Så länge det är moderns val.

DAiSUKE Tjej, 35 år

19 forumsinlägg

Skrivet:
4 april 2010 kl. 00:15
DAiSUKE Tjej, 35 år

Citat från PsyCrow


död åt de som vill förbjuda abort

well said

VonCecilia Tjej, 34 år

165 forumsinlägg

Skrivet:
11 april 2010 kl. 11:32
VonCecilia Tjej, 34 år

Men rätt såklart.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet