Abort - Rätt eller fel?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
TopicPlease Kille, 38 år

7 499 forumsinlägg

Skrivet:
23 februari 2010 kl. 22:10
TopicPlease Kille, 38 år

38 000??
Källa please.

jagspyr Tjej, 33 år

1 132 forumsinlägg

Skrivet:
24 februari 2010 kl. 09:33
jagspyr Tjej, 33 år

Citat från pansarpung


Citat från JagSpyr

Sen är ju jorden redan grymt överbefolkad, skulle ju inte bli bättre av att förbjuda abort precis :C

Inte HELT överbefolkat.
Varje år görs ca 38000 aborter i Sverige. Bara sverige..

Hmm... okej kanske då. Men om vi dödar några i Afrika kompenserar det saken.


Om vi nu ska döda några kan vi lika gärna döda foster -.-

Borderline Kille, 30 år

251 forumsinlägg

Skrivet:
24 februari 2010 kl. 17:38
Borderline Kille, 30 år

Citat från Sjavis


låt de födas, sen dödar ni dom om ni inte vill ha dom...

Synd att dina föräldrar inte gjorde det med dig.

himynameis Kille, 33 år

3 251 forumsinlägg

Skrivet:
24 februari 2010 kl. 17:39
himynameis Kille, 33 år

Abort är bra.

Sootball Tjej, 31 år

2 771 forumsinlägg

Skrivet:
24 februari 2010 kl. 17:41
Sootball Tjej, 31 år

tycker varken att det är rätt eller fel

babsaan Tjej, 30 år

3 759 forumsinlägg

Skrivet:
24 februari 2010 kl. 17:44
babsaan Tjej, 30 år

Abort är ju typ mord.. man dödar ju lixom ett liv...jag skulle aldrig kunna göra de.. och om man inte vill ha barnet kan man ju alltid lämmna bort de..

Borderline Kille, 30 år

251 forumsinlägg

Skrivet:
24 februari 2010 kl. 17:44
Borderline Kille, 30 år

Citat från Sjavis


Citat från Borderline

Citat från Sjavis

låt de födas, sen dödar ni dom om ni inte vill ha dom...

Synd att dina föräldrar inte gjorde det med dig.

ja, man ser ju resultatet av dig :D du är ju så snygg osv.. <33


-.-

courtship Tjej, 30 år

6 667 forumsinlägg

Skrivet:
24 februari 2010 kl. 18:04
courtship Tjej, 30 år

både och

Rosquist Kille, 33 år

4 111 forumsinlägg

Skrivet:
24 februari 2010 kl. 18:12
Rosquist Kille, 33 år

Citat från cyperix


både och

Utveckla.

Borderline Kille, 30 år

251 forumsinlägg

Skrivet:
24 februari 2010 kl. 18:17
Borderline Kille, 30 år

Citat från BLiRINGE


Om det är en tjej som bara ligger runt kan få skylla sig själv, och borde inte få göra abort.
Men om det blir ett misstag så tycker jag det inte är fel, självklart är det säkert jobbigt men hon ska ju inte behöva föda ett barn och veta att det inte var meningen att den skulle finnas till egentligen.


Så då förtjänar barnet en mor som knullar runt? En som förmodligen är oansvarig (då hon blev gravid).

Borderline Kille, 30 år

251 forumsinlägg

Skrivet:
24 februari 2010 kl. 18:22
Borderline Kille, 30 år

Citat från BLiRINGE


Jag tycker det är fel att döda ett barn när hon bara tänker på sig själv.
Men visst, det är inte rättvist mot barnet om den så skulle få födas eller få dö.[/i]
--------------------------------------------------------------------------
Men man dödar ju inget barn. Man dödar ett foster.

Flissann Tjej, 33 år

866 forumsinlägg

Skrivet:
24 februari 2010 kl. 19:13
Flissann Tjej, 33 år

Citat från pansarpung


Hmm... okej kanske då. Men om vi dödar några i Afrika kompenserar det saken.[/i]

ursäkta?

Flissann Tjej, 33 år

866 forumsinlägg

Skrivet:
24 februari 2010 kl. 19:15
Flissann Tjej, 33 år

Citat från PoorrFisk


Abort är ju typ mord.. man dödar ju lixom ett liv...jag skulle aldrig kunna göra de.. och om man inte vill ha barnet kan man ju alltid lämmna bort de..

jo, "hej här får du ett barn av mig"..

Flissann Tjej, 33 år

866 forumsinlägg

Skrivet:
24 februari 2010 kl. 19:17
Flissann Tjej, 33 år

Citat från BLiRINGE


Om det är en tjej som bara ligger runt kan få skylla sig själv, och borde inte få göra abort.
Men om det blir ett misstag så tycker jag det inte är fel, självklart är det säkert jobbigt men hon ska ju inte behöva föda ett barn och veta att det inte var meningen att den skulle finnas till egentligen.


sånna där argument är fel.
bara de och de får göra abort med inte de.
ska abort överhuvudtaget finnas borde det vara rätt till alla!

sen, bara för att man ligger runt så betyder det inte att man inte haft skydd.

Smix Kille, 33 år

1 829 forumsinlägg

Skrivet:
25 februari 2010 kl. 17:29
Smix Kille, 33 år

det är rätt, döda barnen


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet