Abort - Rätt eller fel?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
DinGud Kille, 33 år

9 208 forumsinlägg

Skrivet:
10 februari 2010 kl. 23:38
DinGud Kille, 33 år

Citat från korruption


Finns ju dock andra par som skulle vilja adoptera ungen istället för att göra en abort..[/i]

Sen kan man ju fråga sig hur många av dem som kvalificerar sig för adoption.

rolfenN Tjej, 35 år

407 forumsinlägg

Skrivet:
10 februari 2010 kl. 23:39
rolfenN Tjej, 35 år

Citat från Zalbeyx


Citat från Kite

Citat från Zalbeyx

Citat från Kite

Citat från pansarpung

Det behöver ju inte ens vara ett foster när man gör abort.
------------------------------------------------------------------------
Hysterin är väl om att det kan bli ett liv, man tänker futuristiskt. Att göra abort är som att döda någon i framtiden.

Och jag kan förutse det förflutna, vad är din poäng?


Ingenting, jag skriver bara vad vissa andra påstår, jag skrev aldrig att det var vad jag tyckte?

Enligt den teorin hade det varit lika illa med föräldrar som väljer att inte ha barn, och aldrig bli gravida, så den suger.

Så i teorin...att skaffa barn och göra abort är ungefär samma sak som att inte försöka skaffa barn? Hmm, trevligt....



Jag påstod att teorn var motsägelsefull, herregud, varför skriver du det jag redan skrivit?

Mapaz Kille, 34 år

1 101 forumsinlägg

Skrivet:
10 februari 2010 kl. 23:40
Mapaz Kille, 34 år

Vill hon/han inte ha en snorunge som kryper omkring skrikandes, så är de ju fan klart att dom ska göra abort

Zalbeyx Kille, 36 år

7 318 forumsinlägg

Skrivet:
10 februari 2010 kl. 23:41
Zalbeyx Kille, 36 år

Citat från DinGud


Citat från korruption

Finns ju dock andra par som skulle vilja adoptera ungen istället för att göra en abort..

Sen kan man ju fråga sig hur många av dem som kvalificerar sig för adoption.


Ännu en fråga och ett till problem som då skapas av att man inte tar åtgärder mot det första problemet....och så börjar kedjan

Nykaria Tjej, 35 år

3 530 forumsinlägg

Skrivet:
11 februari 2010 kl. 14:08
Nykaria Tjej, 35 år

Citat från Sexybiatch

ABORT E SÅ JÄÄÄVLA RÄTT!! saken i magen har för fan inget liv palla bry sig då !! om man inte är egoist så kommer man ingenstans i livet



*mumlar något ohörbart för hon vill inte bli varnad igen*

Nykaria Tjej, 35 år

3 530 forumsinlägg

Skrivet:
11 februari 2010 kl. 15:03
Nykaria Tjej, 35 år

It takes two to tango.
ffs

Mumsbiten93 Tjej, 33 år

140 forumsinlägg

Skrivet:
11 februari 2010 kl. 15:03
Mumsbiten93 Tjej, 33 år


Spermier kan också bli liv, börjar alla böla varje gång en kille kommer för det?[/i]

Word!

ChaliceOfBlood Kille, 32 år

85 forumsinlägg

Skrivet:
11 februari 2010 kl. 15:06
ChaliceOfBlood Kille, 32 år

Folk som är emot abort... Det heter något speciellt egentligen... Kommer inte ihåg.
Tror det var: Whinystupidpussyfucks.

Yaymudkip Kille, 32 år

567 forumsinlägg

Skrivet:
11 februari 2010 kl. 15:06
Yaymudkip Kille, 32 år

till er som säger att en kvinna ska inte få göra abort:

Ert argument; Ni stoppar ett liv. Detta fetuset som inte har några känslor, tankar, vänner ect förlorar sitt liv. Man stoppar ett liv ifrån denna värld.
Korrekt?
gut
nu;
Gå och knulla en person
kom i henne/låt honom komma i dig
bli gravid
föd
efter det rinse and repeat
varje sekund du inte gör detta stoppar du ett liv, denna sperm som itne har några känslor, tankar vänner ect förlorar chansen att leva. Man stoppar ett liv ifrån denna värld.

Va? Vad var det? Vill du inte göra detta? Då ska du FAN inte säga till personer som är allvarligt inte ekonomiskt och mentalt redo att de måste ha ett barn nu bara för din patetiska ''stoppaliv'' logik vill det. Om personen är inte redo att ha ett barn så ska denna personen ha den jävla rätten att stoppa sig själv att ha barn. Man måste vara helt jävla efterbliven om man säger motsatsen. Helt jävla dum i huvudet.
/Thread
/meow
/schmiewpoew.

Psychocandy Kille, 38 år

3 139 forumsinlägg

Skrivet:
11 februari 2010 kl. 15:09
Psychocandy Kille, 38 år

Abort är rätt. Unga tjejer som ser abort som ett preventivmedel är fel.

Nykaria Tjej, 35 år

3 530 forumsinlägg

Skrivet:
11 februari 2010 kl. 15:11
Nykaria Tjej, 35 år

Citat från Yaymudkip

[i]-blabla-/[i]



Du har rätt till din åsikt, de andra har rätt till sin åsikt.
Individuell åsikt, ingen är idiot för vad denne nu tycker.

Yaymudkip Kille, 32 år

567 forumsinlägg

Skrivet:
11 februari 2010 kl. 15:16
Yaymudkip Kille, 32 år

Citat från Nykaria


Citat från Yaymudkip

-blabla-/


Du har rätt till din åsikt, de andra har rätt till sin åsikt.
Individuell åsikt, ingen är idiot för vad denne nu tycker.


Din logik är flawless.
Så en mamma tvingar hennes dotter att föda ett barn som hon är inte redo för, leder till att hennes skolarbete förstös ect.
Är mamman inte en idiot?

Sorry, men om du tror att du kan spotta på folks rättigheter med en holier than thou logik som inte ens håller vatten till en minut av tänkande så är du en idiot.
Samma sak med dig, du säger att alla, ALLA kan tänka vad de vill utan att vara en idiot.

Vilket översätter till vad?
Du är ännu mer efterbliven än pro-life idioterna. Lär dig att använda logik sötnos<3

Nykaria Tjej, 35 år

3 530 forumsinlägg

Skrivet:
11 februari 2010 kl. 15:20
Nykaria Tjej, 35 år

Citat från Yaymudkip

Din logik är flawless.
Så en mamma tvingar hennes dotter att föda ett barn som hon är inte redo för, leder till att hennes skolarbete förstös ect.
Är mamman inte en idiot?

Sorry, men om du tror att du kan spotta på folks rättigheter med en holier than thou logik som inte ens håller vatten till en minut av tänkande så är du en idiot.
Samma sak med dig, du säger att alla, ALLA kan tänka vad de vill utan att vara en idiot.

Vilket översätter till vad?
Du är ännu mer efterbliven än pro-life idioterna. Lär dig att använda logik sötnos<3



Lär dig att vara trevlig utan personliga påhopp så kanske vi kan komma någonstans i diskussionen.

Yaymudkip Kille, 32 år

567 forumsinlägg

Skrivet:
11 februari 2010 kl. 15:24
Yaymudkip Kille, 32 år

Det finns inga personliga påhopp, du har rätten att tycka och tänka vad du vill. Men bara för du har RÄTTEN att tänka vad du vill betyder inte det att du är intelligent om du tänker upp idiotiska saker. Det är bara fakta, face it. Du är inte så intelligent om din logik är så jävla trasig att du säger såna uppenbarligt dumma saker.

Vad ska jag göra? Jag har redan lagt ut allt jag har sagt, du har inte kunnat peka ut ett enda fel. Allt du lyckas göra är säga ''du är elak''. Impressive logic thar.

Also, jag är ju as snäll, jag kallade dig sötnos och allt!

Yaymudkip Kille, 32 år

567 forumsinlägg

Skrivet:
11 februari 2010 kl. 15:32
Yaymudkip Kille, 32 år

Jag tänker inte låtsas att en person som säger att alla kan tänka vad man vill och fortfarande inte vara dum i huvudet är något smartare än vad den personen är. Om man säger något sånt så är det uppenbart att man inte tänkte mer än tre sekunder innan man skrev det och att man inte är så intelligent.


Also, ditt namn är winrar.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet